Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00211370/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00213976/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00221049/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-17
- 2023/BZP 00315090/01 - Wynik z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-049/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.wum.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-049/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e535002-ea6e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076365/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Urządzenia ogólnolaboratoryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Informacja zawarta w SEKCJI IX – POZOSTAŁE INFORMACJE ogłoszenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-049/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21141,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – Dostawa myjki ultradźwiękowej z wyposażeniem - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 1466,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – Dostawa analizatora składu mleka - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38434530-0 - Analizatory mleka
4.5.5.) Wartość części: 10705,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – Dostawa sterylizatora kulkowego - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.3 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 424,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 – Dostawa myjki ultradźwiękowej ze sterylizatorem UVC - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.4 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.5.) Wartość części: 445,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – Dostawa podgrzewaczy płynów infuzyjnych - 9 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.5 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniki nr 2.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33186200-9 - Urządzenia do ogrzewania krwi i płynów
4.5.5.) Wartość części: 8100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie dostaw objętych Pakietem 2 nie złożono żadnej oferty.
W zakresie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie dostaw objętych Pakietem 3 nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zakresie dostaw objętych Pakietem 4 nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wytwarzania zaawansowanych materiałów kompozytowych”. Projekt realizowany jest w ramach współfinansowanego ze
środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na podstawie umowy o dofinansowanie
TECHMATSTRATEG2/407507/1/NCBR/2019 z 11.06.2019 r.
Zamówienie objęte Pakietem 4 realizowane jest w ramach projektu HERO „Horyzont doskonałości w zastosowaniach
matrycowego RNA w immunoonkologii”, finansowanego ze środków Funduszu Polskiej Nauki, na podstawie umowy nr
UoF/01-WIB/2022-011 z dnia 17.01.2020 r.
Zamówienie objęte Pakietem 5 realizowane jest w ramach projektu pn. „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o
Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.” Projekt realizowany jest w ramach Programu
Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.05.03.00-00-0013/15-00 z 1.04.2016 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu schładzającego solankę
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku wraz z wymianą obejmującą demontaż starego urządzenia
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.