eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikSprawdzenie sprawności technicznej przewodów kominowych w ZSW ul.Rudzka 13 w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawdzenie sprawności technicznej przewodów kominowych w ZSW ul.Rudzka 13 w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zgm.rybnik.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawdzenie sprawności technicznej przewodów kominowych w ZSW ul.Rudzka 13 w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06acad20-3243-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002916/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Sprawdzenie sprawności technicznej przewodów kominowych w ZSW ul.Rudzka 13 w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241391/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0045.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 489250,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15405,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych w budynkach Zespołu Szkół Wyższych w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1) Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej – Wydział Energetyki Komunalnej,
2) Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej – Centrum Upowszechniania Technologii Informatycznych,
3) Politechnika Śląska – Laboratorium Nowoczesnych Technologii Przemysłowych,
4) ZGM – aula, sale dydaktyczne,
5) Uniwersytet Ekonomiczny – aula, sale dydaktyczne,
6) Uniwersytet Ekonomiczny – kaplica.
Zakres kontroli obejmuje:
1) sprawdzenie stanu ogólnego urządzeń nawiewno – wywiewnych (kratki, anemostaty),
2) sprawdzenie drożności przewodów kominowych i kanałów wentylacyjnych przez pomiar,
3) wyliczenie ilości wymian powietrza wentylowanego w poszczególnych pomieszczeniach,
4) sprawdzenie stanu ogólnego nasad kominowych, kominów, głowic kominowych,
5) sporządzenie odrębnych protokołów dla każdego budynku w dwóch egzemplarzach.
Protokoły z przeprowadzonej kontroli muszą być sporządzone i dostarczone do siedziby Zamawiającego – Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 w 2 egzemplarzach papierowych oraz dodatkowo w wersji elektronicznej (PDF).
Każdy protokół musi zawierać ocenę końcową stwierdzającą iż instalacja wentylacyjna nie stwarza zagrożenia dla życia i zdrowia wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez osobę przeprowadzającą kontrolę przewodów kominowych wymaganych uprawnień lub kwalifikacji, o których mowa w art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane i stanowić będą podstawę do wystawienia faktury.
Dokumentem potwierdzającym przyjęcie protokołów z kontroli jest protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez przedstawicieli obydwu stron.
Wykonawca zapewni:
1) przeprowadzenie kontroli przewodów kominowych (wentylacyjnych) oraz ciągów wymuszonych przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Zamawiający nie wyklucza możliwości współpracy wykonawcy w zakresie kontroli grawitacyjnych przewodów wentylacyjnych z osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim,
2) pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców.
3) współpracę z administratorami obiektów podczas przeprowadzania kontroli.
Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25264,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25264,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25264,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ramo Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5223122369

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 214

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25264,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.