Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215662/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00231463/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa węgla eko – groszku dla jednostek garnizonu mazowieckiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.8.) Numer faksu: 47 701 2002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa węgla eko – groszku dla jednostek garnizonu mazowieckiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c6e8239-f097-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa węgla EKO-GROSZKU dla jednostek garnizonu mazowieckiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150990,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup opału - węgla eko-groszku wraz z transportem i rozładunkiem, z przeznaczeniem dla jednostek Policji podległych KWP z siedzibą w Radomiu.
2. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11 listopada 37/ 59, 26-600 Radom- wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia .
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia żądanej ilości opału w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:30-14:00), liczonych od daty przesłania przez Zamawiającego zlecenia faksem lub e-mailem.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczonego opału- każdej dostawy odrębnie- poprzez komisyjne pobranie próbek kontrolnych, w obecności przedstawiciela Wykonawcy i przekazanie ich do niezależnego, akredytowanego laboratorium chemicznego, wskazanego przez Zamawiającego, w celu określenia zgodności parametrów wskazanych w świadectwie jakości dostarczonego surowca.
W przypadku niezgodności, kosztami analizy Zamawiający obciąży Wykonawcę. Analiza, która zostanie sporządzona na piśmie z podaniem uzasadnienia dotyczącego sporu, będzie ostateczna i wiążąca.
4.1. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt.4, Wykonawca zobowiązany jest do uiszczenia Zamawiającemu przedmiotowych kosztów w terminie 14 dni od daty otrzymania rachunku.
4.2. Dostawa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami załadunku i transportu węgla.
5. Węgiel Eko-Groszek (workowany) powinien spełniać następujące wymagania:
1) Wartość opałowa 26-27 MJ/kg,
oraz pozostałe parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych.
2) Potwierdzeniem jakości dostarczonego opału jest aktualne świadectwo jakości w formie kopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem” oraz oświadczenie Wykonawcy o zgodności dostawy z wymaganymi parametrami dostarczonego surowca załączone do dowodu dostawy.
3) Nie załączenie aktualnego potwierdzonego „za zgodność z oryginałem” świadectwa jakości dostarczonego surowca do dokumentu dostawy opału będzie stanowić podstawę do odmowy odbioru opału przez Zamawiającego
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 do SWZ dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/kwp_radom tj. w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w projekcie umowy – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/kwp_radom
7. Zamawiający, na podstawie art. 441 Pzp przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości opału maksymalnie o 50%. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe wobec Zamawiającego (ilość przewidywanego do zamówienia opału jest ilością szacunkową dla danego zadania określoną w Załączniku nr 4 do SWZ dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/kwp_radom).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105663,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209488,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126840,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Krzosek PHU "Sukces"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981110920
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza, nr 9,
7.3.4) Miejscowość: Wyśmierzyce,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-811
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126840,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.