Og³oszenie z dnia 2023-06-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00384185/01 - Wynik z dnia 2023-09-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY RODZINIE W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 879 79 50
1.5.8.) Numer faksu: 85 879 79 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e130e1e-1420-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00276206
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045043/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem, b) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.,
c) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc,
d) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu
otwarcia ofert,
e) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
2. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej dzia³ania Platformy Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres sekretariat@mopr.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku ul. Malmeda Icchoka 8, 15-440 Bia³ystok (nr tel. 85 879 79
50, e-mail:sekretariat@mopr.bialystok.pl).
2. W sprawach zwi±zanych z danymi Wykonawcy mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych: kontakt pod nr
telefonu: 85 879 79 84 lub pod adresem mail:iod@mopr.bialystok.pl.
3. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
4. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
6. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± tak¿e upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w warszawie (02 -672) przy ul. Domalewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS:0000041441, REGON 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata.
7. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku , Wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe.
2. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przeno¶nych typu notebook wraz z oprogramowaniem do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku w ilo¶ci 15 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu).
2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1A do SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 1.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w pkt 6.2 SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonych komputerów przeno¶nych typu notebook i oprogramowania na okres minimum 36 miesiêcy, liczony od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przeno¶nych typu notebook wraz z oprogramowaniem do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku w ilo¶ci 7 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu) , realizowana w ramach dzia³añ zwi±zanych z kryzysem ukraiñskim i reagowaniem na sytuacjê uchod¼ców w Mie¶cie Bia³ystok, Plan pracy – dzia³anie 3.6. „Poprawa dostêpu do komunikacji z rodzinami poprzez wyposa¿enia pracowników i zatrudnienie t³umaczy ustnych”, finansowany ze ¶rodków Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci (UNICEF).
2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1B do SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 2.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.3. SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonych komputerów przeno¶nych typu notebook i oprogramowania na okres minimum 36 miesiêcy, liczony od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One wraz z oprogramowaniem do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku w ilo¶ci 16 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu) oraz zasilaczy awaryjnych UPS w ilo¶ci 16 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu).
2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1C do niniejszej SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 3.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.4. SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonych komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem oraz zasilaczy awaryjnych UPS na okres minimum 36 miesiêcy, liczony od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dysków SSD 2,5 cala w ilo¶ci 25 sztuk oraz oprogramowania Windows 11 PRO 64 bit PL lub
równowa¿nego w ilo¶ci 25 sztuk do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1D do niniejszej SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 4.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.5 SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonych dysków SSD na okres minimum 36 miesiêcy, liczony od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji.
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z duplexem w ilo¶ci 15 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu) oraz materia³ów eksploatacyjnych (tonerów) do zaoferowanych drukarek laserowych monochromatycznych sieciowych z duplexem (tego samego producenta i tego samego modelu) w ilo¶ci 30 szt. (kpl.) do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1E do niniejszej SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 5.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.6. SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonego sprzêtu na okres minimum 36 – miesiêcznej gwarancji na dostarczone drukarki laserowe monochromatyczne sieciowe z duplexem, licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. skanerów sieciowych do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1F do SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 6.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.7. SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawid³owe dzia³anie dostarczonych skanerów sieciowych na okres minimum 24 m-cy, liczony od daty podpisania protoko³u odbioru jako¶ciowego bez zastrze¿eñ,
b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz bêdzie wi±¿±cy dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wznowienie licencji oprogramowania antywirusowego G Data AntiVirusBusiness 15.3 (lub nowszej wersji programu) ze wsparciem technicznym producenta lub dostawa innego równowa¿nego systemu antywirusowego wraz z licencj± ze wsparciem technicznym producenta):
a) dla 356 komputerów Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, z okresem wa¿no¶ci licencji od dnia 03.12.2023 r., przez okres 12 miesiêcy,
b) dla 50 komputerów Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, z okresem wa¿no¶ci licencji od dnia 01.08.2023 r., przez okres 12 miesiêcy.
2) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1G do SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 7.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do spe³nienia wymagañ, o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a tak¿e wymagañ okre¶lonych w punkcie 6.8. SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek w zakresie do¶wiadczenia za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿ycie wykona³, lub wykonuje (przy czym tym przypadku bêdzie liczony okres zrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy):
- w zakresie czê¶ci zamówienia Pakiet Nr 1-6: co najmniej dwie dostawy sprzêtu komputerowego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿:
- PAKIET NR 1: 66 000,00 z³ brutto ka¿da (rozumiana jako jedna umowa),
- PAKIET NR 2: 31 000,00 z³ brutto ka¿da (rozumiana jako jedna umowa),
- PAKIET NR 3: 83 000,00 z³ brutto ka¿da (rozumiana jako jedna umowa),
- PAKIET NR 4: 16 000,00 z³ brutto ka¿da (rozumiana jako jedna umowa),
- PAKIET NR 5: 24 000,00 z³ brutto ka¿da (rozumiana jako jedna umowa),
- PAKIET NR 6: 5 000,00 z³ brutto ka¿da (rozumiana jako jedna umowa),
- w zakresie czê¶ci zamówienia Pakiet Nr 7: co najmniej dwie dostawy licencji/oprogramowania antywirusowego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 13 000,00 z³ brutto ka¿da (rozumiana jako jedna umowa), oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Wykonawca mo¿e wykazaæ zgodnie ze swoim wyborem, dostawê(y) wykonane lub/i wykonywan± (-e), przy czym: pod pojêciem dostawy wykonanej nale¿y rozumieæ dostawê zrealizowan± (zakoñczon±), pod pojêciem dostawy wykonywanej nale¿y rozumieæ dostawê bêd±c± w trakcie realizacji (dostawê aktualnie ¶wiadczon±) i nale¿y wykazaæ, i¿ warto¶æ wykonanej czê¶ci dostawy na dzieñ sk³adania ofert nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 66 000,00 z³ brutto (Pakiet nr 1) lub 31 000,00 z³ brutto (Pakiet nr 2), lub 83 000,00 z³ brutto (Pakiet nr 3), lub 16 000,00 z³ brutto (Pakiet nr 4), lub 24 000,00 z³ brutto (Pakiet nr 5), lub 5 000,00 z³ brutto (Pakiet nr 6) lub 13 000,00 z³ brutto (Pakiet nr 7) , do dnia otwarcia ofert.
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej,
W przypadku pos³ugiwania siê do¶wiadczeniem realizowanym w ramach konsorcjum (podmiotów ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie) do¶wiadczenie konsorcjanta to wy³±cznie zakres faktycznie zrealizowanych przez niego dostaw. Je¿eli pojedynczy cz³onek konsorcjum chcia³by powo³aæ siê na do¶wiadczenie ca³ego konsorcjum to powinien skorzystaæ ze wsparcia pozosta³ych jego cz³onków w trybie art. 118 ustawy PZP.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców wy¿ej wymienionych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w ¿±danym do za³±czenia do oferty – o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP (zgodnie z wzorem, stanowi±cymi za³±cznik nr 3 do SWZ), oraz w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 13 SWZ, z³o¿onych na wezwanie Zamawiaj±cego potwierdzaj±cych powy¿sze o¶wiadczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ,
b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.) - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ,
b) dowody potwierdzaj±ce, ¿e wskazane przez Wykonawcê dostawy, na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
Dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia,Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców z³o¿enia:
a) w przypadku zaoferowania równowa¿nego oprogramowania komputerowego ( dotyczy pakietów Nr : 1-4 i 7):
- w zakresie potwierdzenia równowa¿no¶ci funkcjonalno¶ci zaoferowanego rozwi±zania z wymogami okre¶lonymi w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ i w celu wykazania, ¿e oferowane licencje oprogramowania równowa¿nego spe³niaj± wymagania (w tym parametry) okre¶lone w za³±czniku nr 1H lub 1G do SWZ - o¶wiadczenia Wykonawcy (na Formularzu oferty) oraz tabeli porównawczej obu oprogramowañ, zawieraj±cej potwierdzenie równowa¿no¶ci wszystkich dostêpnych opcji oprogramowania (Pakiety nr 1-4), w zakresie Pakietu nr 7: potwierdzaj±cej równowa¿no¶æ wszystkich dostêpnych opcji programu antywirusowego i konsoli zarz±dzaj±cej,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e producent/ci oferowanych materia³ów eksploatacyjnych, posiadaj± certyfikat ISO 9001 lub równowa¿ny, w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materia³ów eksploatacyjnych (o¶wiadczenie Wykonawcy na Formularzu oferty) – dotyczy Pakietu nr 5,
c) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e producent/ci oferowanych materia³ów eksploatacyjnych, posiadaj± certyfikat ISO 14001 lub równowa¿ny, na proces produkcji materia³ów eksploatacyjnych, pozwalaj±ce zweryfikowaæ czy producent spe³nia wymogi zawarte w przepisach dotycz±cych ochrony ¶rodowiska oraz potwierdzaj±cy, ¿e materia³y eksploatacyjne s± produkowane w sposób bezpieczny i niewp³ywaj±cy negatywnie na ¶rodowisko (o¶wiadczenie Wykonawcy na Formularzu oferty) – dotyczy Pakietu nr 5,
d) w przypadku zaoferowania materia³ów równowa¿nych eksploatacyjnych:
- certyfikaty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane równowa¿ne materia³y eksploatacyjne posiadaj± wydajno¶æ, która jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodno¶ci z normami: ISO/IEC 19752 lub równowa¿na dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 lub równowa¿na dla wk³adów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub równowa¿ne dla tuszy do drukarek atramentowych, wystawione przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ.
Przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ rozumie siê jednostkê wykonuj±c± dzia³ania z zakresu oceny zgodno¶ci, w tym kalibracjê, testy, certyfikacjê i kontrolê, akredytowan± zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiaj±cym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnosz±ce siê do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylaj±cym rozporz±dzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
- certyfikaty wydane przez niezale¿ny podmiot posiadaj±cy stosown± akredytacjê Polskiego Centrum Akredytacji lub przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ,
- karty z testów produktów (raporty z badañ) zawieraj±ce dane wymienione w pkt 6.6 ppkt 5 lit. m SWZ.
Z tre¶ci dokumentów powinna wynikaæ co najmniej wydajno¶æ oferowanego produktu, fakt przeprowadzenia testu w oparciu o wskazane normy, potwierdzenie kompatybilno¶ci z urz±dzeniami na jakich zosta³y przeprowadzone badania oraz dane podmiotu wykonuj±cego badania
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) w przypadku zaoferowania równowa¿nego oprogramowania komputerowego ( dotyczy pakietów Nr : 1-4 i 7):- w zakresie potwierdzenia równowa¿no¶ci funkcjonalno¶ci zaoferowanego rozwi±zania z wymogami okre¶lonymi w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ i w celu wykazania, ¿e oferowane licencje oprogramowania równowa¿nego spe³niaj± wymagania (w tym parametry) okre¶lone w za³±czniku nr 1H lub 1G do SWZ - tabela porównawcza obu oprogramowañ, zawieraj±ca potwierdzenie równowa¿no¶ci wszystkich dostêpnych opcji oprogramowania (Pakiety nr 1-4), w zakresie Pakietu nr 7: potwierdzaj±ca równowa¿no¶æ wszystkich dostêpnych opcji programu antywirusowego i konsoli zarz±dzaj±cej,
b) certyfikaty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane równowa¿ne materia³y eksploatacyjne posiadaj± wydajno¶æ, która jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodno¶ci z normami: ISO/IEC 19752 lub równowa¿na dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 lub równowa¿na dla wk³adów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 lub równowa¿ne dla tuszy do drukarek atramentowych, wystawione przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ,
c) karty z testów produktów (raporty z badañ) zawieraj±ce dane wymienione w pkt 6.6 ppkt 5 lit. m SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W terminie sk³adania ofert okre¶lonym w pkt 17.1. SWZ Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:a) wype³niony i podpisany Formularz oferty (sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2A (Pakiet Nr 1) i/lub za³±cznik nr 2B (Pakiet Nr 2) i/lub za³±cznik nr 2C (Pakiet Nr 3) i/lub za³±cznik nr 2D (Pakiet Nr 4) i/lub za³±cznik nr 2E (Pakiet Nr 5) i/lub za³±cznik nr 2F (Pakiet Nr 6) i/lub za³±cznik nr 2G (Pakiet Nr 7) do SWZ),
b) o¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce dokonanie oceny ofert w kryterium „okres gwarancji” - na Formularzu oferty – dotyczy Pakietów nr : 1-6,
c) pe³nomocnictwo - w przypadku, gdy:
- umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych - Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia - Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o udzielenie zamówienia, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma: - Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza.
d) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP ( wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ) jako w³asne o¶wiadczenie Wykonawcy, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
e) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla ka¿dego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów,
f) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
g) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla Podwykonawcy, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
h) zobowi±zanie podmiotu trzeciego albo inny dokument s³u¿±cy wykazaniu udostêpnienia Wykonawcy potencja³u przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 13.2 SWZ, je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów (wzór zobowi±zania o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ),
i) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy czy us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy ( wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia przy uwzglêdnieniu poni¿szych warunków:a) ¿aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania,
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza, by warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej spe³nia³ co najmniej jeden z Wykonawców,
c) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
d) w przypadku, o którym mowa w pkt 12.4 lit. c), Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ,
e) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy,
f) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
g) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest w §11 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 9A do SWZ oraz w §
9 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 9B do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma pod adresem: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-04 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-02
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu backup wraz z wdro¿eniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wêgrowski"
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeñstwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorz±d" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Rozbudowa zasiêgu sieci Eduroam w oparciu o istniej±c± infrastrukturê Alcatel-Lucent
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorz±d w Gminie Rypin
- Dostawa urz±dzeñ sieciowych wraz z akcesoriami
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.