Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00224727/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„PRACE GEODEZYJNE I KARTOGRAFICZNE NA POTRZEBY BIURA GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W 2024 ROKU”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,156997,ef3f1d6912b1618ffce40ae8495796e3.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRACE GEODEZYJNE I KARTOGRAFICZNE NA POTRZEBY BIURA GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W 2024 ROKU”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4696a99d-d546-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020908/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Prace geodezyjne i kartograficzne na 2024r. (Wydział Gospodarki Nieruchomościami)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46341,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych dla nieruchomości stanowiących mienie Skarbu Państwa, Powiatu Będzińskiego oraz innych osób prawnych i osób fizycznych, a także jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej w następującym zakresie:
A. Podział nieruchomości – wydzielenie działek – do projektu podziału:
a) podział 1 działki na 2 nowe działki – ilość – 2
b) każda następna działka powstała z podziału powyżej 2 nowych działek - ilość – 2
B. Podział nieruchomości – wydzielenie działek w trybie przepisów szczególnych – do projektu podziału (m.in. pasa drogowego):
a) podział 1 działki na 2 nowe działki – ilość – 7
b) każda następna działka powstała z podziału powyżej 2 nowych działek - ilość – 4
C. Rozgraniczenie nieruchomości – ilość - 2
D. Wznowienie granic nieruchomości/Wyznaczenie i utrwalenie znaków granicznych – ilość - 4
E. Okazanie granic nieruchomości – ilość - 4
F. Identyfikacja nieruchomości polegająca na graficznym przedstawieniu pierwotnej nieruchomości (wywłaszczonej lub przejętej na rzecz Skarbu Państwa na podstawie innych tytułów) na aktualnej mapie ewidencyjnej i zasadniczej oraz sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych - ilość - 3
G. Rozbicie kompleksu poprzez wyodrębnienie działki celem ujawnienia jej w operacie ewidencji gruntów i budynków – ilość - 1
H. Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych:
a) do 5 działek w wykazie - ilość – 3
b) od 6 do 12 działek w wykazie - ilość – 2
c) od 13 działek w wykazie - ilość – 2
I. Badanie księgi wieczystej - ilość – 1
J. Sporządzenie mapy do celów projektowych - ilość – 1
K. Sporządzenie mapy do celów prawnych - stan (urządzenia drogi i pasa drogowego) na 31.12.1998r. – ilość – 7
L. Sporządzenie mapy do celów ustalenia służebności - ilość – 1
M. Aktualizacja sposobu użytkowania gruntów– ilość - 1
Powyższe prace winny być opracowane i prowadzone zgodnie z przepisami prawa w tym m.in. Prawa geodezyjnego i kartograficznego, pracami wykonawczymi, instrukcjami i wytycznymi technicznymi oraz sporządzone w wymaganej ilości egzemplarzy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowne.
Podane powyżej ilości są ilościami planowanymi do realizacji w 2024r. Zamówienie realizowane będzie wg potrzeb Zamawiającego po zdeklarowanych przez Wykonawcę cenach jednostkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37558,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PROGEO KATOWICE” M. Rogala – Szczepańska, M. Nowak Spółka Jawna Al. Korfantego 79, 40-160 Katowice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270104049
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROGEO KATOWICE" M.ROGALA-SZCZEPAŃSKA, M.NOWAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PROGEO KATOWICE" M.ROGALA-SZCZEPAŃSKA, M.NOWAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37558,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Ochrona Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Gzichowskiej.
- MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż ul. Lipowej w miejscowości Chrzanów oraz chodnika na odcinku od przejazdu kolejowego w kierunku ul. Malinowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK48 na odcinku Studzianna - Poświętne w woj. łódzkim".
- usługi sporządzania map i usługi odwzorowania cyfrowego.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Opomiarowanie parametrów technologicznych zakładu Mokry Dwór.
- sporządzenie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na modernizację budynku nr 7 w m. Szczecin ul. Żołnierska 7, 71-141 Szczecin oraz wykonanie mapy prawnej.
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.