Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195535/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie parkingu oraz ciągów pieszych zwiększających dostępność placówki SP ZOZ w Serocku dla osób ze szczególnymi potrzebami w ramach realizacji projektu pn. Dostępność Plus dla Zdrowia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SEROCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017252837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Antoniego i Apoloniusza Kędzierskich 2
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb19b4a5-e4e0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie parkingu oraz ciągów pieszych zwiększających dostępność placówki SP ZOZ w Serocku dla osób ze szczególnymi potrzebami w ramach realizacji projektu pn. Dostępność Plus dla Zdrowia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb19b4a5-e4e0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125825/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie parkingu oraz ciągów pieszych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pn. Dostępność Plus dla Zdrowia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostępność Plus dla Zdrowia - „Dostosowanie SP ZOZ w Serocku do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250600,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z częściowym zagospodarowaniem terenu części działki nr ewid. 55/3 w obrębie 016 w Serocku, poprzez wykonanie utwardzenia terenu z likwidacją ograniczeń terenowych dla zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami dostępu do istniejącego budynku Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy „ALK-BUD” – Usługi Inwestycyjne – Leszek Kamiński, stanowiącą załącznik nr 7 do niniejszej SWZ. Zakres prac obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, wyrównanie terenu, przygotowanie podłoża oraz ułożenie kostki. Wyznaczone zostaną ciągi piesze i ruch kołowy, teren będzie równy, krawężniki obniżone zgodnie z zaleceniami określonymi w Standardzie Dostępności POZ. Wyznaczone i właściwie oznakowane zostaną dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych, blisko podnośnika pionowego.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym:
- usunięcie drzew,
- rozbiórkę ogrodzenia z siatki na słupkach betonowych dzielące działkę na dwie części, umożliwiające wykorzystanie w pełni istniejącego terenu na czasowy postój pojazdów dla osób korzystających z opieki zdrowotnej,
- uporządkowanie działki z pozostałości pobudowlanych i odpadów,
- rozbiórkę nawierzchni betonowej oraz części nawierzchni z trylinki,
- rozebranie opaski budynku z bet. kostki brukowej ograniczonej obrzeżem trawnikowym,
- rozbiórkę rampy przy windzie, części nawierzchni chodnika z kostki brukowej z ponownym ułożeniem w tym samym miejscu - regulacja wysokościowa po demontażu krawężnika,
- zdjęcie humusu,
- wykonanie korytowania,
b) wykonanie utwardzenia terenu działki nr ewid. 55/3 na potrzeby wyznaczenia drogi dojazdowej/jezdni manewrowej, dwóch miejsc postojowych o wym. 5,0x3,6m dla osób niepełnosprawnych z umożliwieniem bezproblemowej komunikacji do istniejącej windy i pochylni,
c) uporządkowanie i rozdzielenie ciągów komunikacji pieszej i pojazdów umożliwiające bezpieczny dostęp oraz ewakuację osobom ze szczególnymi potrzebami zarówno do jak i z budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (w tym matek z wózkami dla dzieci),
d) wykonanie nawierzchni ulepszonej (tłuczeń kamienny) na części działki w celu wyznaczenia terenu na czasowy postój pojazdów dla osób korzystających z opieki zdrowotnej,
e) poprawienie komfortu przemieszczania się wszystkich osób w tym z niepełnosprawnością w terenie działki korzystających z pomocy SP ZOZ,
f) regulację pionową elementów infrastruktury podziemnej (włazy studzienek kanalizacyjnych);
g) budowa oświetlenia terenu - linia kablowa YAKXs 4x25mm2, folia niebieska informacyjna, bednarka ocynkowana FeZn 25x4mm, montaż 2 szt. słupów stalowych o wysokości 6m, ocynkowanych, zbieżnych o grubości ścianki min. 3 mm, tabliczki bezpiecznikowe, fundament prefabrykowany; montaż 2 szt. opraw LED o mocy max. 33W (moc maksymalna uwzględniająca wszystkie straty); miejsce zasilenia/przyłączenia budowanego oświetlenia: istniejący słup oświetleniowy.
h) uporządkowaniu terenu poprzez wysiew trawy,
i) wykonanie oznakowania miejsc dla osób niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją projektową – oznakowanie pionowe: wielkość - małe, folia odblaskowa typ 2; oznakowanie poziome – farba drogowa niebieska i emulsja akrylowa.
3) Ilość robót do wykonania w ramach zadania należy ustalić na podstawie dokumentacji projektowej i ewentualnej wizji w terenie. Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ pełni funkcję pomocniczą, mającą na celu ułatwienie identyfikacji zakresu prac. Ilości w nim wskazane mogą różnić się od ilości faktycznych wynikających z dokumentacji projektowej. W przypadku różnic pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, które wzajemnie się wykluczają, jako właściwy należy przyjąć zakres wskazany w dokumentacji. W przypadku występowania w przedmiarze robót zakresów niewynikających z dokumentacji, a niewykluczonych jej zapisami – należy je traktować jako uzupełnienie dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269998,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380394,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269998,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBOTY ZIEMNE-BUDOWLANE Janusz Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361142333
7.3.3) Ulica: ul. Sobieskiego 41 lok. 30
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOTY ZIEMNE - BUDOWLANE JANUSZ MRÓZ
jakie przetargi wygrała firma
ROBOTY ZIEMNE - BUDOWLANE JANUSZ MRÓZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269998,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SEROCK
- Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Serocku w okresie od dnia 1.01.2025r. do dnia 31.12.2025r.
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.