eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dworek"DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH "



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"

1.3.) Oddział zamawiającego: Nowy Dworek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 46

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dworek

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 38 101 67

1.5.8.) Numer faksu: 68 38 101 67 wew.11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydworek.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowydworek.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61dffa2b-090c-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61dffa2b-090c-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00475446/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa żywności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5A/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 289337,47 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84476,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – dostawa warzyw i owoców

Wspólny Słownik Zamówień : 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty

L.p. Określenie
Przedmiotu
Zamówienia Przewidywana ilość zakupu J. m.
1 Ziemniaki ( opakowanie 15kg) 600 szt
2 Marchew ( opakowanie 5kg) 250 szt
3 Seler ( opakowanie 5kg) 30 szt
4 Pietruszka ( opakowanie 5kg) 5 szt
5 Kapusta biała ( nie mniejsza niż 3 kg) 150 szt
6 Kapusta pekińska (nie mniejsza niż 1,8 kg) 30 szt
7 Kapusta czerwona ( nie mniejsza niż 2 kg) 20 szt
8 Kapusta kiszona ( opakowanie 5 kg) 140 szt
9 Burak ćwikłowy ( opakowanie 5 kg) 100 szt
10 Cebula ( opakowanie 5 kg) 140 szt
11 sałata 25 kg
12 pomidor 650 kg
13 ogórek zielony 600 kg
14 jabłko 1475 kg
15 papryka czerwona 40 kg
16 Czosnek w główkach 6 szt
17 Banan 110 kg
18 Kapusta wczesna 42 kg
19 Koper 21 szt
20 Nać pietruszki 133 szt
21 Ogórek kiszony 388 szt
22 Pieczarki 161 kg
23 Por 100 szt
24 Ziemniaki młode (opakowanie 15kg) 200 szt.




Warzywa i owoce muszą być bez uszkodzeń powstałych podczas wzrostu, zbioru, pakowania. Zdrowa, bez objawów zepsucia. Bez jakichkolwiek oznak chorób i zmian. Wolne od zanieczyszczeń obcych, jędrne, wolne od szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki

Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest siedziba Ośrodka– Nowy Dworek 46 .Termin dostawy: dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek, czwartek , po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailowo lub faxem przez Zamawiającego, dostawy w godzinach od 07.00 do 09.00 Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 50789,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa jaj
Wspólny Słownik Zamówień : 03142500-3 Jaja

L.p. Nazwa towaru Przewidywana ilość j.m.
1 jajko spożywcze rozmiar L 15000 szt.



Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest siedziba Ośrodka– Nowy Dworek 46 oraz filie : Jordanowo 53, Glińsk 36.
Termin dostawy: dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek, czwartek , po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie mailowo lub faxem przez Zamawiającego, dostawy w godzinach od 07.00 do 09.00. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 13500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 – dostawa produktów głęboko mrożonych
Wspólny Słownik Zamówień : 15896000-5 Produkty głęboko mrożone

L.p. Nazwa towaru Przewidywana ilość j.m.
1 brokuł 2,50 kg 15 op.
2 Burgery rybne z warzywami -5kg 25 op.
3 Fasolka szparagowa zółta 2,50kg 30 op.
4 Fasola szparagowa zielona cięta 2,50kg 15 op.
5 Kalafior catering 2,50 kg 70 op.
6 Kluski śląskie 2,5kg 8 op.
7 Koper 1kg 8 op.
8 Leczo - zupa paprykarz 2,50 kg 25 op.
9 Marchew z groszkiem 2,50 kg 25 op.
10 Mieszanka kompotowa bez pestki 2,50kg 18 op.
11 Mieszanka warzywna na patelnię 2,50kg 15 op.
12 Miruna filet -5kg 20 op.
13 PAPRYKA CZERWONA PASKI 2,50 kg 25 op.
14 Papryka mix 2,50kg 10 op.
15 Pierogi ruskie 2,50kg 5 op.
16 Pierogi z serem 1500g 4 op.
17 Por mrożony 1kg 20 op.
18 pierogi z kapusta i grzybami 2,50kg 5 op.
19 Włoszczyzna mrożona 2,50kg 45 op.
20 sola filet 5kg 20 op.
21 miruna kostka z fileta - 5kg 30 op.
22 Zupa wiosenna 8 składnikowa 2,50 kg 40 op.


Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest siedziba Ośrodka– Nowy Dworek 46 oraz filie : Jordanowo 53, Glińsk 36.
Termin dostawy: raz w tygodniu po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie mailowo lub faxem przez Zamawiającego, dostawy w godzinach od 07.00 do 09.00. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 20187,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58538,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58538,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58538,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Sylwester Szpilman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977851218

7.3.3) Ulica: 44

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dworek

7.3.5) Kod pocztowy: 66-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58538,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.