Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00163938/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
- 2021/BZP 00178974/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I – Przebudowa systemu CCTV w Polkowicach.
Część II - Przebudowa systemu SSWiN w Lwówku Śląskim.
Część III – Przebudowa instalacji ppoż. w Głogowie i w Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W LEGNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Grabskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 876 44 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_legnica@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część I – Przebudowa systemu CCTV w Polkowicach.Część II - Przebudowa systemu SSWiN w Lwówku Śląskim.
Część III – Przebudowa instalacji ppoż. w Głogowie i w Górze.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a29c02e-fe53-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000357/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 1. Budowa CCTV - BT/ Polkowice 2. Przebudowa SSWiN - BT/Lwówek Śląski
1.1.7 Przebudowa instalacji ppoż. - I/Głogów, BT/Góra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163938/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 190000/271/8/2021-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 601692,97 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185360,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje budowę systemu telewizji przemysłowej w Biurze Terenowym ZUS w Polkowicach. Obecnie obiekt nie jest wyposażony w system telewizji przemysłowej CCTV. Planowane roboty budowlane obejmują kompleksowe dostosowanie obiektu do aktualnych standardów i wymagań obowiązujących w ZUS. Ogólny zakres prac obejmuje:- montaż 4 szt. kamer kopułkowych wewnętrznych o jakości 4K z możliwością pracy „dzień-noc”,
- montaż rejestratora sieciowego umożliwiającego nagrywanie obrazu w jakości 4K ze wszystkich kamer w trybie ciągłym oraz przechowywanie nagrań minimum 30 dni,
- montaż stacji klienckiej składającej się z monitora 42,5” o rozdzielczości 4K, przystosowanego do pracy ciągłej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres opisuje dokumentacja projektowa, w tym: 1) Projekt wykonawczy, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 13452,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje przebudowę sygnalizacji włamania i napadu w Biurze Terenowym ZUS w Lwówku Śląskim. Obecnie obiekt jest wyposażony w system, który wymaga rozbudowy w celu dostosowania obiektu do aktualnych standardów i wymagań obowiązujących w ZUS. Ogólny zakres prac obejmuje:- montaż: 4 szt. czujek ruchu – pasywnej podczerwieni, 13 szt. akustycznych czujek zbicia szkła, 1 przycisk napadowy, 55 szt. czujek magnetycznych oraz 8 szt. czujek zalania wody.
- wymianę centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy. - dobór urządzeń w taki sposób, aby były kompatybilne z urządzeniami istniejącymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, w tym: 1) Projekt wykonawczy, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 29857,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje przebudowę sygnalizacji przeciwpożarowej w Inspektoracie ZUS w Głogowie oraz w Biurze Terenowym ZUS w Górze. Obecnie obiekt jest wyposażony w system, który wymaga rozbudowy w celu dostosowania obiektu do aktualnych standardów i wymagań obowiązujących w ZUS.1. Przebudowa instalacji ppoż. w Głogowie Ogólny zakres prac obejmuje:
- demontaż: 20 szt. czujek dymu, 4 szt. ręcznych ostrzegaczy pożaru, 3 szt. sygnalizatorów akustycznych,
- montaż: 71 szt. optycznych czujek dymu, 2 szt. czujek ciepła, 5 szt. ręcznych ostrzegaczy pożaru, 8 szt. modułów liniowych kontrolno-sterujących, 12 szt. sygnalizatorów akustycznych.
- wymianę centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, w tym: 1) Projekt wykonawczy, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Przebudowa instalacji ppoż. w Górze Ogólny zakres prac obejmuje:
- demontaż: 9 szt. czujek dymu, 2 szt. ręcznych ostrzegaczy pożaru, 1 szt. sygnalizatora akustycznego,
- montaż: 4 szt. optycznych czujek dymu, 2 szt. czujek ciepła, 55 szt. wielosensorowych czujek dymu i ciepła, 8 szt. ręcznych ostrzegaczy pożaru, 5 szt. modułów liniowych kontrolno-sterujących, 12 szt. sygnalizatorów akustycznych. - wymianę centrali alarmowej w celu zapewnienia możliwości jej dalszej rozbudowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, w tym: 1) Projekt wykonawczy, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 142051,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18880,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19481,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18880,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 20
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18880,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39045,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39143,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39045,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4 U Systems Robert Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6951325029
7.3.3) Ulica: Metalowców 10b/7
7.3.4) Miejscowość: Jawor
7.3.5) Kod pocztowy: 59-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Demontaże, wykonanie okablowania, montaż urządzeń - Obses Daniel Lewandowski ul. Krucza 27, 59-220 Legnica
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39045,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148099,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184265,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148099,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 20
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148099,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania ,,Remont ulic w mieście"
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
- "Wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej przy osiedlu na ul. Wielogórskiej 68-74 (LBO)"
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy"
- Bieżące naprawy, usuwanie awarii w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalatorstwa elektrycznego, instalatorstwa wodno-kanalizacyjnego, c.o., c.w
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu alarmowego w siedzibie Nadleśnictwa Grójec ( Pakiet nr II )"
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.