Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00224809/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa przepustów wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 415 w m. Gwoździce” - z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą” lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/7684291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa przepustów wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 415 w m. Gwoździce” - z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35e255f2-f569-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021486/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Przebudowa przepustów wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 415 w m. Gwoździce – z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32707,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wykonanie usług dotyczących pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa przepustów wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 415 w m. Gwoździce” branży elektroenergetycznej (sieć nN, oświetlenie uliczne), zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.2. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w danej branży,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanych branż,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
– wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
– wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
– wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
– wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
3. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty: - wymiana 6 słupów energetycznych nN na słupy wirowane ze zmianą lokalizacji,
- przeniesienie istniejących przewodów na projektowane słupy,
- przebudowa linii kablowych w zakresie kolizji z projektowaną inwestycją,
- zmiana lokalizacji złącza ZK kolidującego z projektowaną inwestycją,
- posadowienie słupów oświetleniowych (5 sztuk) na potrzeby doświetlenia przejść dla pieszych oraz przystanku autobusowego,
- wykonanie linii kablowych zasilających projektowane słupy oświetleniowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 6081,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wykonanie usług dotyczących pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa przepustów wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 415 w m. Gwoździce” w branży sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej, sieć kanalizacji sanitarnej,sieć wodociągowa) zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.
2. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w danej branży,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanych branż,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
– wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
– wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
– wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
– wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
3. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty:
- budowa kanalizacji deszczowej: montaż wpustów deszczowych, budowa studni kanalizacyjnych, montaż przykanalików, oraz systemu kolektorów do odprowadzenia wody wraz z robotami towarzyszącymi;
- przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej polegającej na skorygowaniu i przesunięciu poza pas jezdni;
- przebudowa sieci wodociągowej polegającej na skorygowaniu i obniżeniu na odcinku ok. 85 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 15013,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest wykonanie usług dotyczących pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa przepustów wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 415 w m. Gwoździce” branży telekomunikacyjnej (sieć przewodowa, budowa kanałutechnologicznego). Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.
2. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w danej branży,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanych branż,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
– wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
– wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
– wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
– wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
3. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty:
- budowa kanału technologicznego (łączna długość ok. 450 m)
- przebudowa sieci teletechnicznej sieci Orange Polska S.A. kolidującej z inwestycją.
Szczegółowo zakres robót określono w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i specyfikacjach technicznych wykonania oraz odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 11612,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaczor NADZÓR I PROJEKTOWANIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540401657
7.3.3) Ulica: Dworska 14
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-749
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14637,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14637,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ALPROJ" Usługi projektowo-inwestycyjne Alicja Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541807249
7.3.3) Ulica: Fieldorfa 6/303
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-273
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALPROJ" Usługi projektowo-inwestycyjne Alicja Stępień
jakie przetargi wygrała firma
"ALPROJ" Usługi projektowo-inwestycyjne Alicja Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14637,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe ADABRA Magda Grosz-Florek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551793750
7.3.3) Ulica: Cegielniana 4
7.3.4) Miejscowość: Krapkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTOWE ADABRA Magda Grosz-Florek
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTOWE ADABRA Magda Grosz-Florek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-28INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.BO.11.25_Zakup wraz z dostawą sterylnego materiału zespalającego w ramach zabezpieczenia depozytu Bloku Operacyjnego
- Obsługa prawna jednostek organizacyjnych Policji województwa opolskiego
- D/07/2025 Zakup i dostawa kompaktowego aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem do KM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 3
- Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych robót budowlanych w mieście Ząbki
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ul. Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.