Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00223947/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont, przebudowa i rozbudowa budynku w ramach obecnie funkcjonującego Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego w Zbrosławicach w ramach zadania inwestycyjnego programu wieloletniego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK LECZNICZO-REHABILITACYJNY DLA DZIECI KAMIENIEC-ZBROSŁAWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276112481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48322337877
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olr-kamieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olr-kamieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-054fe3db-d56c-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont, przebudowa i rozbudowa budynku w ramach obecnie funkcjonującego Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego w Zbrosławicach w ramach zadania inwestycyjnego programu wieloletniego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-054fe3db-d56c-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/RB/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3529387,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Remont, przebudowa i rozbudowa budynku w ramach obecnie funkcjonującego Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego w Zbrosławicach przy ul. Polnej 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku, zniesienie barier architektonicznych, poprawa bezpieczeństwa, bezpieczeństwa sanitarnego, poprawa funkcjonalności, zwiększenie zakresu diagnostyki i oferty leczniczo terapeutycznej” w ramach programu wieloletniego pn. „Program wsparcia oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży na lata 2022-2024”
Uwaga: dokumentacja projektowo – kosztorysowa została opracowana dla całego zakresu robót obecnie funkcjonującego Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego. Zamawiający będzie wymagał wykonania robót budowlano – instalacyjnych w podziale na dwa etapy wraz z koniecznością wyodrębnienia robót I i II etapu w kosztorysie ofertowym, harmonogramie rzeczowo - finansowym oraz kosztorysie powykonawczym. Podział robót na etapy wraz z odrębnym kosztorysowaniem wynika z konieczności sporządzenia przez Zamawiającego właściwego montażu finansowego dla potrzeb organu przyznającego środki na finansowanie zadania inwestycyjnego.
ETAP I dotyczy:
1. Rozbudowa budynku o zewnętrzny szyb dźwigowy, zakup i montaż windy dla osób niepełnosprawnych
2. Zagospodarowanie i utwardzenie kostką brukową terenu po wybudowaniu szybu dźwigowego zewnętrznego
3. Utworzenie izolatki psychiatrycznej oraz modernizacja pokoi pacjentów, sanitariatów oraz modernizacja obecnych warunków bhp poprzez wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej przy zastosowaniu energooszczędnych źródeł światła, modernizację pomieszczeń. Wskazany zakres robót dotyczy pomieszczeń: piwnica -1 (nr pomieszczenia: -1.2, -1.3, -1.4, -1.5, -1.6), parter ( nr pomieszczenia: 0.5, 0.6, 0.7, 0.9, 0.10, 0.12, 0.16, 0.17), piętro I ( nr pomieszczenia: 1.3, 1.4, 1.6, 1.7, 1.8, 1.11, 1.12, 1.13), piętro II ( nr pomieszczenia: 2.3, 2.6, 2.7, 2.8, 2.11, 2.12, 2.13, 2.14)
4. Utworzenie sali sensorycznej – przebudowa i modernizacja pomieszczeń do utworzenia sali sensorycznej. Wskazany zakres robót dotyczy pomieszczeń: parter ( nr pomieszczenia: 0.4 )
ETAP II dotyczy:
Pozostały zakres robót budowlano – instalacyjnych określony w dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
Prace budowlane dla I i II etapu będą polegały na przebudowie i modernizacji istniejących pomieszczeń na kondygnacjach podziemnych i naziemnych (poziom: piwnica -2, piwnica -1, parter, piętro 1, piętro 2, poddasze) oraz rozbudowie o zewnętrzny szyb dźwigowy.
Szczegółowy opis modernizacji zawiera: dokumentacja projektowo – kosztorysowa wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca integralną część przedmiotu zamówienia tzw. Załącznik nr 3 (W skład Załącznika nr 3 wchodzą 92 załączniki od nr 1 do nr 92)
Zamieszczone w dokumentacji – Załączniku nr 3 do SWZ nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy. Należy je traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne muszą zapewnić współdziałanie systemów i instalacji zgodnie z przewidzianymi w projekcie i funkcjonującymi u Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji projektowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń i systemów są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej lub dane dotyczą gabarytów i ciężaru urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431200-9 - Kładzenie glazury
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4749110,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5399700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4749110,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOPOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492213521
7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Monte Cassino 40A
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części robót ogólnobudowlanych związanych z remontem, przebudową i rozbudową budynku, wykonanie części robót instalacyjnych, w tym instalacji sanitarnych i elektrycznych- zgodnie ze zobowiązaniem. Firma: CZĘSTOBUD Sp. z o. o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE BUDOPOL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE BUDOPOL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4749110,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
✓ zakończenie robót budowlanych I etapu , odbiór końcowy I etapu, uzyskanie pozwolenia na uruchomienie windy: do 9 miesięcy od momentu podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 roku
✓ zakończenie robót budowlanych II etapu, odbiór końcowy II etapu, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zakresu I i II etapu robót (jeżeli będzie wymagane w myśl obowiązujących przepisów i wydanych decyzji administracyjnych): do 9 miesięcy od momentu podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 23 grudnia 2024 roku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.