Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225176/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie lokalnego centrum integracji w Solcu nad Wisłą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 0 783 627 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb91a080-d6df-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie lokalnego centrum integracji w Solcu nad Wisłą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb91a080-d6df-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027003/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Utworzenie lokalnego centrum integracji w Solcu nad Wisłą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 296745,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku strażnicy OSP w Solcu nad Wisłą ul. Strażacka 12 wraz z dostawą wyposażenia na potrzeby utworzenia lokalnego centrum integracji. Zakres planowanych prac obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
- przewidziano rozbiórkę ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami.
2. Tynki i okładziny:
- przewidziano wykonie częściowe nowych oraz renowację istniejących tynków poprzez przetarcie i uzupełnienie,
- na ścianach i sufitach w pomieszczeniach reprezentacyjnych oraz o zwiększonej częstotliwości użytkowania zaplanowano gładzie gipsowe,
- w pomieszczeniu zaplecza kuchennego przewidziano skucie i wykonanie okładzin ściennych z glazury.
3. Sufity podwieszane i malowanie:
- w części pomieszczeń zaplanowano wykonanie sufitów podowieszanych tuż pod istniejącymi podciągami żelbetonowymi, na wysokości zapewniającej schowanie belek podciągów w przestrzeni sufitu podwieszanego,
- ściany i sufity należy pomalować farbą emulsyjną akrylową, w pomszczenia komunikacji zabezpieczyć ściany poprzez lakierowanie,
- elementy stalowe oczyścić i pomalować farbą ftalową w kolorze ścian.
4. Podłogi i posadzki:
- Istniejące posadzki z PCV oraz posadzki z płytek należy rozebrać, dostosować poziomy dla danej kondygnacji,
- w pomieszczeniu nr 5 wykonać posadzkę homogeniczną z wywinięciem na ściany,
- istniejący parkiet poddać renowacji, wymienić listwy przypodłogowe na cokoły drewniane, parkiet ocyklinować, uzupełnić, ubytki po szpachlować i polakierować,
- w pozostałych pomieszczeniach i na schodach ułożyć posadzki z pyłek ceramicznych gress, płytki schodowe ryflowane, wzdłuż ścian ułożyć cokół do wys. 10 cm.
5. Stolarka:
- w istniejących oknach z PCW zamontować nawiewniki ciśnieniowe,
- na istniejących parapetach betonowych i lastrico wykonać nowe nakładki z PCW,
- w pomieszczeniu magazynowy wykonać zabudowę wnęki z płyty meblowej drzwiami,
- wymienić drzwi do pomieszczeń wraz z ościeżnicami, zastosować skrzydła o konstrukcji wiórowej otworowej, obłożone płytą HDF,
- wymienić drzwi do zejścia do piwnicy wraz z ościeżnicą na stalowe ppoz WEI 30 w okleinie drewnopodobnej,
- drzwi do sali głównej aluminiowe, dwuskrzydłowe, ciepłe, przeszkolone z naświetlem.
6. Wentylacja grawitacyjna:
- wykonać nawiewniki w istniejących oknach,
- wymienić kratki wentylacyjne wraz z wykonaniem przeglądu kominiarskiego przewodów.
7. Instalacja elektryczna:
- przewiduje się wykonanie adaptacji istniejącej instalacji eklektycznej, poprzez wymianę gniazd wtynkowych oraz włączników instalacyjnych na nowe,
- wykonać uzupełnienie i zmianę obwodów wskutek rozbiórki ścian.
- na sufitach podwieszanych zastosować dedykowane oprawy sufitowe rastrowe, w pozostałych pomieszaniach zastosować oprawy natynkowe w formie panela.
8. Instalacja c.o. :
- przewidziano demontaż istniejących grzejników stalowych żeberkowych, dobór i montaż nowych albuminowych grzejników żeberkowych wraz z zaworami grzejnikowymi.
- istniejące naczynie wzbiorcze zdemontować i przenieść do pomieszczenia magazynowego.
9. Dostawa wyposażenia:
- stoły konferencyjne – 7 sztuk
- krzesła bankietowe – 35 sztuk
- lada (witryna chłodnicza) - 1 szt.
- meble kuchenne – 1 komplet
Szczegółowy zakres zamówienia określa: dokumentacja techniczna, opis wyposażenia, przedmiary robót i SST.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, obsługa geodezyjna, prowadzenia dziennika budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39121200-8 - Stoły
39112000-0 - Krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOJALUX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7963016168
7.3.3) Ulica: Błazińska 93
7.3.4) Miejscowość: Iłża
7.3.5) Kod pocztowy: 27-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.