Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214487/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00276833/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji wewnętrznej odwodnienia boiska przy ul. Pokoju w Piekarach Śląskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIEKARACH ŚLĄSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272100096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Olimpijska 3
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-943
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_mosir@mosir.piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.piekary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0644225e-d163-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji wewnętrznej odwodnienia boiska przy ul. Pokoju w Piekarach Śląskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0644225e-d163-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214352/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie instalacji wewnętrznej odwodnienia boiska przy ulicy pokoju w Piekarach Śląskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214487
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSiR/1/AG/2024/BZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 342402,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompletna i całościowa realizacja robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane”, związanych z realizacją zadania: „Wykonanie instalacji wewnętrznej odwodnienia boiska przy ul. Pokoju w Piekarach Śląskich”.
W ramach zadania planuje się kompleksowe wykonanie drenażu całego istniejącego boiska trawiastego (trawa naturalna) wraz z jego wszystkimi strefami bezpieczeństwa, znajdującego się w dzielnicy Kozłowa Góra przy ul. Pokoju w Piekarach Śląskich. Prace obejmują wykonanie pełnego drenażu całego boiska trawiastego wraz ze wszystkimi strefami bezpieczeństwa boiska. Szczegóły wskazano w dalszej części PFU i jego załącznikach, a także w warunkach umownych.
Pierwszy etap realizacji zamówienia obejmuje wykonanie projektu drenażu. Drugi etap zamówienia obejmuje wykonanie drenażu całego boiska wraz z jego wszystkimi strefami bezpieczeństwa. Trzeci etap obejmuje wykonanie pielęgnacji boiska.
Przedmiotem zamówienia jest zarówno wykonanie kompletnych i kompleksowych robót budowlanych wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem wszelkiego niezbędnego wyposażenia i sprzętu, a także wykonanie kompletnej i kompleksowej dokumentacji projektowej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych - w zakresie i zgodzie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 2065/9.
Zamawiający nie limituje ilości opracowań dokumentacji projektowej ale wymaga aby dokumentacja projektowa była tak opracowana aby możliwa była spójna, płynna i prawidłowa realizacja robót budowlanych.
Etapy przedmiotu zamówienia obejmują:
1 - opracowanie kompletnej i kompleksowej dokumentacji projektowej. Brak konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub brak konieczności dokonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, nie zwalnia wykonawcy z obowiązku wykonania dokumentacji wykonawczej umożliwiającej realizację robót budowlanych w oparciu o przepisy Prawa budowlanego.
2 - wykonanie oraz ukończenie kompletnych i kompleksowych robót budowlanych obejmujących wykonanie drenażu głównego całego boiska i jego wszystkich stref bezpieczeństwa z trawy naturalnej, wraz z zabezpieczeniem i zagospodarowaniem terenu po robotach oraz dostawą i montażem wszelkich urządzeń, materiałów i wyposażenia, zgodnie z zakresem określonym w niniejszym PFU.
3 - Wykonanie oraz ukończenie kompletnych i kompleksowych robót budowlanych obejmujących wykonanie drenażu wspomagającego pionowego całego boiska i wszystkich stref bezpieczeństwa
4 - wykonanie oraz ukończenie kompletnych i kompleksowych zabiegów renowacyjnych i pielęgnacyjnych nawierzchni boiska trawiastego, obejmujących przygotowanie murawy do sezonu piłkarskiego, zgodnie z zakresem określonym w niniejszym PFU.
Zakres robót budowlanych m.in.:
- drenaż wspomagający (gł.25 cm) z żwiru w siatce 1mx1m - 7700,00 m2
- drenaż boiska (gł. 0,5m):
• drenaż z rur drenarskich fi 160 – kolektor - 355,00 mb
• drenaż z rur drenarskich fi 125 - 1080,00 mb
- podłączenie do kanalizacji deszczowej
• studnia zbiorcza wraz z pompą - 1 kpl.
• wykonanie podłączeni do kanalizacji deszczowej - 1 kpl.
- zabiegi murawy
• wertykulacja i aeracja - 7700,00 m2
• piaskowanie 150t - 7700,00 m2
• zasiew wraz z szczotkowaniem - 7700,00 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ.
Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia - opis w SWZ.
Wskazane ewentualnie w SWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący -opis w SWZ. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie oględzin i wizji lokalnej boiska przy ul. Pokoju w Piekarach Śląskich w celu uzyskania informacji niezbędnych do sporządzenia prawidłowej wyceny w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w dniu 29.02.2024 roku w godzinach od 10.00 do 11.00. 1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia - roboty budowlane dotyczące rozbiórek i demontaży, roboty ziemne, roboty drenażowe, roboty instalacyjne drenażowe, roboty instalacyjne elektryczne, roboty odtworzeniowe, roboty porządkowe, roboty związane z odtworzeniem i pielęgnacją nawierzchni z trawy naturalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3650025,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROXIMA-POLAND s.c. Kozielski Dariusz i Izabela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472194144
7.3.3) Ulica: Cisowa 6
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROXIMA POLAND S.C. KOZIELSKI DARIUSZ I IZABELLA
jakie przetargi wygrała firma
PROXIMA POLAND S.C. KOZIELSKI DARIUSZ I IZABELLA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn.: Budowa Centrum Przesiadkowego w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy środków piorących
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.