Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254007/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00309193/01 - Wynik z dnia 2024-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ, CZ II REMONTY CZĄSTKOWE GRYSAMI I EMULSJĄ, CZ IV REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH GRUNTOWYCH MIESZANKĄ TŁUCZNIA KAMIENNEGO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://srodaslaska.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ, CZ II REMONTY CZĄSTKOWE GRYSAMI I EMULSJĄ, CZ IV REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH GRUNTOWYCH MIESZANKĄ TŁUCZNIA KAMIENNEGO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a505a0-e6c5-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073534/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-13/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZ I. REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ, PRZEWIDYWANA WIELKOŚĆ 1350M2 (OK 135 TON)USZCZELNIENIE PĘKNIĘĆ NAWIERZCHNI POPRZEZ ZALANIE ASFALTEM I ZAMIAŁOWANIE PRZY SZEROKOŚCI SZCZELIN DO 1 CM PRZEWIDYWANA WIELKOŚĆ 100MB
REGULACJA URZĄDZEŃ URZĄDZEŃ WBUDOWANYCH W PAS DROGOWY PRZEWIDYWANA WIELKOŚĆ ILOŚĆ SZT 42
Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy na:
CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ: musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 2 osób na podstawie umowy o pracę w tym: co najmniej 2 pracowników do robót bitumicznych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z formularzem cenowym 1a
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 134417,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZ II. REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH GRYSAMI I EMULSJĄ ASFALTOWĄ PRZEWIDYWANA WIELKOŚĆ 182 TONWykonawca w całym okresie obowiązywania umowy na:
CZĘŚĆ II REMONTY CZĄSTKOWE GRYSAMI I EMULSJĄ: musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 2 osób na podstawie umowy o pracę w tym: co najmniej 2 pracowników do robót bitumicznych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia.
Zgodnie w formularzem cenowym 1b
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 94094,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZ.IV. REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GRUNTOWYCH MIESZANKĄ TŁUCZNIA KAMIENNEGO PRZEWIDYWANA WIELKOŚĆ 2300 TON - MATERIAŁ DOSTARCZONY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGOWykonawca w całym okresie obowiązywania umowy na:
CZĘŚĆ IV REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH GRUNTOWYCH MIESZANKĄ TŁUCZNIA KAMIENNEGO: musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 2 osób na podstawie umowy o pracę - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z formularzem cenowym 1c
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 104800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi kolejno 150.000,00 zł w części I (przekroczone o 58,18%) i 110.000,00 zł w części III (przekroczone o 48,49 %).
Zamawiający unieważnia postępowanie w części I i III, ponieważ oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi kolejno 150.000,00 zł w części I (przekroczone o 58,18%) i 110.000,00 zł w części III (przekroczone o 48,49 %).
Zamawiający unieważnia postępowanie w części I i III, ponieważ oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.