Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00104517/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i wykonanie prac konserwatorskich dzwonnicy przy Kościele filialnym p.w. św. Andrzejka Apostoła w Nadziejewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Czarne
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8332078
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/czarne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i wykonanie prac konserwatorskich dzwonnicy przy Kościele filialnym p.w. św. Andrzejka Apostoła w Nadziejewie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbed9766-cb05-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033117/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont i wykonanie prac konserwatorskich dzwonnicy przy Kościele Filialnym p.w. Andrzeja Apostoła w Nadziejewie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104517
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPiZP.271.1.4.2024.RS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót realizowanych w ramach inwestycji pn. Remont i wykonanie prac konserwatorskich dzwonnicy przy Kościele filialnym p.w. św. Andrzejka Apostoła w Nadziejewie.
2. Zamówienie dofinansowane jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – Polski Ład.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania, ale nie dopuszcza się możliwości składania ofert na części:
1) Zadanie 1: Remont i wykonanie prac konserwatorskich dzwonnicy przy Kościele filialnym p.w. św. Andrzejka Apostoła w Nadziejewie.
Podstawowy zakres rzeczowy do wykonania m.in.:
a) roboty rozbiórkowe w zakresie rozbiórki istniejącego pokrycia dachowego, deskowania ścian i legarów,
b) wzmocnienie fundamentów,
c) częściowa wymiana elementów konstrukcyjnych drewnianych,
d) pionowe deskowanie ścian,
e) pokrycie dachu dachówka,
f) impregnacja i oczyszczenie elementów drewnianych,
g) renowacji cokołu,
h) odtworzenie elementu kowalskiego mocowania dzwonu,
i) wykonanie systemu uruchamiania dzwonu z zewnątrz.
2) Zadanie 2: Wykonanie prac konserwatorskich dzwonu podwieszonego w dzwonnicy przy Kościele filialnym p.w. św. Andrzejka Apostoła w Nadziejewie. Dzwon z 1755 r. jest odlany ze spiżu, o wym. wys. 58 cm, średnica 57 cm. i jest wpisany do rejestru zabytków decyzją nr PSOZ-I-5330/2/94 z dnia 08.07.1994 r. nr rejestru B-252. Podstawowy zakres rzeczowy do wykonania m.in.:
a) sporządzenie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku ruchomym wpisanym do rejestru zabytków,
b) opracowanie programu prac konserwatorskich,
c) wykonanie konserwacji i renowacji dzwonu,
d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 9 do SWZ, która zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zdjęcia dzwonu.
5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało również wykonanie zapisów decyzji konserwatorskiej nr ZND.5142.117.2023.KB z dnia 24 stycznia 2024r.
6. Wykonawca winien zapoznać się z terenem budowy i dokumentacją projektową oraz wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu.
7. Załączony do dokumentacji przedmiar robót ma charakter pomocniczy, przy opracowywaniu kosztorysu ofertowego obejmującego przedmiot zamówienia należy uwzględnić dane wynikające z analizy przedmiaru robót, dokumentacji projektowej. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również pozostałe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do jego zrealizowania. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiar nie obejmuje pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej oraz opisie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje.
8. Zamawiający informuje, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy odbycie wizytacje Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót budowlanych – montażowych jak i rozbiórkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149553,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149553,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe WITEX Ireneusz Witkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368246345
7.3.3) Ulica: Strzelecka 6
7.3.4) Miejscowość: Czarne
7.3.5) Kod pocztowy: 77-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "WITEX" IRENEUSZ WITKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "WITEX" IRENEUSZ WITKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149553,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZARNE
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
- Remont pomieszczeń w przyziemiu budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
- Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Rabiańskiej 10/9.
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.