Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZARZĄDZANIE I UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W WOŁOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713191305
1.5.8.) Numer faksu: 713191303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZARZĄDZANIE I UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W WOŁOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d616b66a-9a83-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054209/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Wołowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 11 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia wolnej ręki, w przypadku gdy zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 4, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki określone lit. a) - c)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.36.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZARZĄDZANIE I UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W WOŁOWIE; 1. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowywania miejsc na kwatery według podziału na groby ziemne dla dzieci i dorosłych oraz groby murowane zgodnie z planem zagospodarowania terenu Cmentarza oraz utrzymanie terenu prowadzonych prac w stanie umożliwiającym korzystanie z Cmentarza, a ponadto składowanie, usuwanie materiałów, urządzeń pomocniczych, odpadów i nieczystości związanych z prowadzonymi pracami w przeznaczonych do tego miejscach,
2) wydawania uprawnionym zezwoleń i zgód, o których mowa w Zarządzeniu Burmistrza Gminy Wołów nr 142/2019 z dnia 27.06.2019 r. w sprawie ustalenia wysokości cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z gminnych obiektów i urządzeń publicznych na cmentarzu komunalnym przy ul. Rawickiej w Wołowie,
3) prowadzenia nadzoru nad wykonywaniem prac przez inne podmioty świadczące usługi pogrzebowe, kamieniarskie lub budowlane w zakresie przestrzegania przez te podmioty parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących między innymi: wymiarów dołów grzebalnych oraz odstępów między grobami, a także w zakresie gospodarowania odpadami pochodzącymi z rozbiórki, bądź stawiania nowych pomników oraz usuwania nadmiaru ziemi i innych pozostałości po wykonanych pracach,
4) wykonywania bieżących napraw i konserwacji w domu pogrzebowym kaplicy cmentarnej, w tym: przeglądu, konserwacji i naprawy instalacji elektrycznej, sprzętu i wyposażenia domu pogrzebowego oraz bieżące sprzątanie, mycie okien, drzwi itp.,
5) udostępniania kaplicy oraz zapewnienia obecności osoby odpowiedzialnej z obsługę domu pogrzebowego na czas pogrzebu organizowanego na zlecenie przedsiębiorców wykonujących usługi pogrzebowe,
6) przyjmowania i wydawania zwłok z chłodni na zlecenie przedsiębiorców wykonujących usługi pogrzebowe oraz uprawnionych organów i prowadzenie właściwej ewidencji przechowywania i wydawania zwłok,
7) naliczania i pobierania od podmiotów zobowiązanych opłat cmentarnych określonych w Zarządzeniu Burmistrza Gminy Wołów nr 142/2019 z dnia 27.06.2019 r. w sprawie ustalenia wysokości cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z gminnych obiektów i urządzeń publicznych na cmentarzu komunalnym przy ul. Rawickiej w Wołowie a także dochodzenie nieuiszczonych opłat,
8) zapewnienia funkcjonowania toalet poprzez ich wyposażenie w niezbędne środki higieniczne, utrzymanie czystości oraz ponoszenie kosztów z tym związanych,
9) bieżącego utrzymywania czystości na terenie Cmentarza poprzez zamiatanie alejek i ich odśnieżanie w okresie zimowym, w przypadku alejek i ścieżek nieutwardzonych – wyrównywanie nawierzchni dla ułatwienia spływu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody, śniegu, gołoledzi, usuwanie zarastania brzegów nawierzchni w przypadku braku obrzeży trawnikowych, odchwaszczanie nawierzchni, wyrównywanie, poziomowanie i wymiana uszkodzonych obrzeży trawnikowych, krawężników,
10) utrzymywania czystości i porządku wokół domu pogrzebowego, w tym zamiatanie, odśnieżanie,
11) wykonywania prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni tj. pielenie alei, przycinanie żywopłotów, drzew i krzewów, koszenie traw i zamiatanie liści,
12) przeprowadzenia wycinki drzew (po uzyskaniu zgody Gminy) i krzewów oraz usuwania wiatrołomów z terenu Cmentarza,
13) zawarcia i wykonywania na własny rachunek umów w zakresie dostawy mediów (energia elektryczna, woda, ścieki), odbioru odpadów, ochrony oraz innych usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Cmentarza,
14) utrzymywania i konserwacji urządzeń wodociągowych (studni) i kanalizacyjnych (zbiornik bezodpływowy) i innych punktów czerpalnych wody – zapewnienie możliwości korzystania z tych punktów,
15) przeglądu i konserwacji sprzętu gaśniczego, stanowiącego wyposażenie Cmentarza,
16) prowadzenie ksiąg obiektu budowlanego dla budynku kaplicy oraz wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
17) posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na cały okres obowiązywania umowy,
18) egzekwowania postanowień Regulaminu Cmentarza od osób korzystających z Cmentarza oraz zlokalizowanych na nim obiektów,
19) umieszczenia na tablicach ogłoszeń znajdujących się przy wejściach na Cmentarz informacji o godzinach pracy i siedzibie zarządcy oraz sposobie kontaktu z nim a także treści Regulaminu Cmentarza,
20) informowania Gminy o potrzebie dokonywania niezbędnych prac inwestycyjnych i remontowych nie obciążających Zarządzającego,
21) prowadzenia na bieżąco pełnej, zgodnej z aktualnymi w tym zakresie przepisami prawa, dokumentacji cmentarnej tj. księgi osób pochowanych, księga grobów, ksiąg cmentarnych,
22) zabezpieczenia mienia znajdującego się na terenie Cmentarza;
23) realizacji obowiązków związanych z przepisami ochrony środowiska, gospodarką odpadami czy prawa wodnego dotyczącymi terenu Cmentarza,
24) udzielania zainteresowanym informacji o miejscach i rezerwacjach na Cmentarzu,
25) wskazywania miejsca pod grób,
26) przedstawiania na żądanie Gminy zbiorczego zestawienia o ilości wykonanych pochówków, wysokości i rodzaju pobranych opłat, ilości dokonanych rezerwacji itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880161615
7.3.3) Ulica: Poznańska 1
7.3.4) Miejscowość: Wołów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WOŁOWIE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WOŁOWIE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów w 2025 r.
- Usługi bieżącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych na obiektach grobownictwa wojennego usytuowanych na terenie gminy miejskiej Bydgoszcz
- Kompleksowa usługa ochrony, przewozu osób i utrzymania czystości pomieszczeń i obiektów na terenie cmentarza komunalnego oraz utrzymania czystości innych pomieszczeń
- Obsługa i administrowanie cmentarzami komunalnymi, utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Bobolice oraz obsługa stadionu miejskiego w Bobolicach w 2025 roku
- [U/16/TP/2024] Utrzymanie infrastruktury cmentarzy i parkingów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Nowego Sącza.
więcej: Usługi utrzymania cmentarzy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.