Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00231241/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wizyta studyjna w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.marciniak@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wizyta studyjna w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a422d0b-fa24-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.39.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 33043,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca zorganizuje wyjazd studyjny do Krakowa. Czas wizyty 3 dni (2 noclegi), a weźmie w nim udział grupa 20 słuchaczy Studiów Podyplomowych „Zarządzanie środowiskowe” oraz 5 wykładowców. Wizyta będzie zrealizowana w dniach 16 -18 czerwca 2023r. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu wykonania.
2. Zmawiający zastrzega, że w sytuacji niezależnej od zamawiającego może odstąpić od zamówienia (np. niekorzystna sytuacja związana z konfliktem zbrojnym na Ukrainie).
3. Wykonawca zapewni wizytę w ekospalarni odpadów, spotkanie z urzędnikami Urzędu Miasta Kraków obejmujące problematykę zagrożeń i działań proekologicznych na terenie miasta oraz zwiedzanie Pustyni Błędowskiej.
4. Wykonawca zorganizuje cały wyjazd czyli:
a) zabezpieczy transport z Siedlec do Krakowa oraz powrót.
b) Autobus/bus musi być przygotowany na transport 25 osób z możliwością zabrania toreb i walizek podróżnych, posiadać klimatyzację. Zamawiający nie przewiduje dużego bagażu (20 kg).
c) Wykonawca zabezpieczy pełen transport podczas całej wizyty studyjnej (dojazd do hotelu, transport do miejsc zwiedzania).
5. W czasie wizyty studyjnej wykonawca zabezpieczy wyżywienie w postaci posiłków:
I dnia - obiadokolacja,
II dnia - śniadanie oraz obiadokolacja,
III dnia - śniadanie.
Śniadanie serwowane będzie w postaci stołu szwedzkiego, i będzie składało się z: wędlin, serów, warzyw, pieczywa, masła, mleka, soków herbaty i kawy.
Obiadokolacja składać się będzie z: dania gorącego mięsnego typu - drugie danie obiadowe oraz przystawek w postaci wędlin, serów i pieczywa oraz herbata i kawa.
6. Podczas podróży i podczas pobytu Wykonawca pokryje koszty związane ze wstępem do wszelkiego rodzaju instytucji/obiektów.
7. Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z zakwaterowaniem, w lokalach o standardzie co najmniej trzygwiazdkowego hotelu, w pokojach dwuosobowych z łazienką i dostępem do Wi-Fi.
8. Wykonawca zabezpieczy opiekę min jednego pilota na całej trasie podróży i podczas pobytu oraz pokryje koszty związane z wyżywieniem i noclegami tegoż pilota. Osoba pilotująca winna mieć uprawnienia pilota wycieczek oraz posiadać wykształcenie wyższe. UWAGA: Zwiększenie ilości pilotów jest jednym z kryteriów oceny ofert.
9. Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wizyty studyjnej od nieszczęśliwych wypadków na okres podróży i pobytu.
10. Wizyta studyjna musi mieć przede wszystkim wymiar poglądowy, powinna jednakże dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu programu wyjazdu przed
rozpoczęciem świadczenia usługi.
12. Wykonawca pokryje wszelkie dodatkowe koszty związane z pobytem uczestników.
13. Wszelkie koszty związane z wyżywieniem i noclegami kierowców oraz pilota (przewodnika) ponosi wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Instytut Szkoleń Biznesowych Mariusz Wiśniewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KRYSTYNEX Krystyna Tadyniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 712-239-50-55
7.3.3) Ulica: ul. Skautów 11b
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-055
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT SZKOLEŃ BIZNESOWYCH MARIUSZ WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT SZKOLEŃ BIZNESOWYCH MARIUSZ WIŚNIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Sugerowana data realizacji usługi: 16-18.06.2023 roku.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w działce 350/2 przy ul. Dolina Liwca w miejscowości Pruszyn, gm. Siedlce
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawa szaf metalowych do Instytutu Nauk o Zdrowiu.
- Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz ustawianie i wywóz nieczystości z pojemników na odpady zmieszane i segregowane na terenie Miasta Siedlce
- Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych/promocyjnych dla Wydawnictwa Naukowego UwS.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia Gminy Krosno Odrzańskie wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Świadczenie usług hotelarskich podczas kursów i szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 9 zadań (części)
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana w Krakowie w 2025 r.
- Usługa dostępu do narzędzia diagnostycznego on-line dla doradców zawodowych w projekcie ZBS z usługą szkoleniową - II postępowanie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach konferencji Europe and the new world order, organizowanej w dniach 26-27 maja 2025 r.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.