Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00144870/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie MiGU Muszyna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 471 40 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie MiGU Muszyna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fccdd475-cba6-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021901/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie MiGU Muszyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144870/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 428885,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie MiGU Muszyna”.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, zatwierdzonej przez Zamawiającego, zwane dalej robotami budowlanymi.
Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia ulicznego oraz przebudowa sieci energetycznej w Powroźniku (sieć napowietrzna, droga powiatowa):
- zamierzenie budowlane zlokalizowane jest: na dz. nr 208, 632/2, 203/7, 204, 205/1, 205/2, 205/6, 205/3, 205/4, 205/7, 206, 207 położonych w obr. Powroźnik, gm. Muszyna;
- montaż i stawianie słupa oświetleniowego – 1 szt.;
- montaż wysięgników oraz opraw oświetleniowych na słupach – 10 szt.;
- badania i pomiary instalacji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa
4.5.5.) Wartość części: 37344,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie MiGU Muszyna”.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, zatwierdzonej przez Zamawiającego, zwane dalej robotami budowlanymi.
Zadanie nr 2: Budowa sieci kablowej nn dla oświetlenia ulicznego zlokalizowanego w Andrzejówce (sieć kablowa, droga wojewódzka):
- zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na odc. 050 wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 971 od km 6+890 do km 7+385 przebiegających w granicy działek nr 177, 363, 178/2, 178/1, 282/9 położonych w obr. Andrzejówka, gm. Muszyna;
- roboty ziemne (w tym ręczne oraz przepych);
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 13 szt.;
- montaż wysięgników oraz opraw oświetleniowych na słupach – 13 szt.;
- montaż skrzynki oświetlenia ulicznego;
- badania i pomiary instalacji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa
4.5.5.) Wartość części: 191010,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie MiGU Muszyna”.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, zatwierdzonej przez Zamawiającego, zwane dalej robotami budowlanymi.
Zadanie 3: Rozbudowa oświetlenia ulicznego (sieć kablowa, droga gminna):
- zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na dz. nr 325 położonej w obr. Andrzejówka, gm. Muszyna;
- roboty ziemne (w tym ręczne oraz przepych);
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 6 szt.;
- montaż wysięgników oraz opraw oświetleniowych na słupach – 6 szt.;
- badania i pomiary instalacji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa
4.5.5.) Wartość części: 59369,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie MiGU Muszyna”.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, zatwierdzonej przez Zamawiającego, zwane dalej robotami budowlanymi.
Zadanie 4: Budowa sieci napowietrznej nn dla oświetlenia ulicznego w Muszynie (sieć napowietrzna, droga wewnętrzna, ul. Grunwaldzka boczna):
- zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na dz. nr 3704, 1878/2 położonych w obr. Muszyna, gm. Muszyna;
- roboty ziemne (w tym ręczne);
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 20 szt.;
- montaż wysięgników oraz opraw oświetleniowych na słupach – 6 szt.;
- montaż skrzynki oświetlenia ulicznego na słupie;
- badania i pomiary instalacji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa
4.5.5.) Wartość części: 141161,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43542,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94708,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43542,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Telemechanika Andrzej Gawrych, Łukowica 330, 34-606 Łukowica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737 133 42 94
7.3.4) Miejscowość: Łukowica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instalatorstwo Elektryczne, Telemechanika Andrzej Gawrych
jakie przetargi wygrała firma
Instalatorstwo Elektryczne, Telemechanika Andrzej Gawrych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43542,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245665,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275959,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245665,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych ELTEX S.C Zbigniew Sławecki, Andrzej Rams ul. Kraszewskiego 171A/A1 33-380 Krynica Zdrój
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Rams, Zbigniew Sławecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341028061
7.3.3) Ulica: ul. Kraszewskiego 171A/A1 33-380 Krynica Zdrój
7.3.4) Miejscowość: Krynica Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 33-380
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245665,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89322,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116843,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89322,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Telemechanika Andrzej Gawrych, Łukowica 330, 34-606 Łukowica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737 133 42 94
7.3.4) Miejscowość: Łukowica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instalatorstwo Elektryczne, Telemechanika Andrzej Gawrych
jakie przetargi wygrała firma
Instalatorstwo Elektryczne, Telemechanika Andrzej Gawrych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89322,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282650,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151044,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Telemechanika Andrzej Gawrych, Łukowica 330, 34-606 Łukowica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737 133 42 94
7.3.4) Miejscowość: Łukowica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instalatorstwo Elektryczne, Telemechanika Andrzej Gawrych
jakie przetargi wygrała firma
Instalatorstwo Elektryczne, Telemechanika Andrzej Gawrych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151044,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.