Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00194247/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pierwszego w Gminie Wilkołaz przedszkola - etap I i etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilkołaz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilkołaz Pierwszy 9
1.5.2.) Miejscowość: Wilkołaz Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-212
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 821 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wilkolaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb590f1f-e417-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pierwszego w Gminie Wilkołaz przedszkola - etap I i etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb590f1f-e417-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039410/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa pierwszego w Gminie Wilkołaz przedszkola w technologii pasowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194247
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11627961,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dwóch zadań inwestycyjnych pn:
1) „Budowa pierwszego w Gminie Wilkołaz przedszkola – etap I”,
2) „Budowa pierwszego w Gminie Wilkołaz przedszkola – etap II”.
2. Przedmiotem zadania nr 1 jest wybudowanie nowego 6-oddziałowego wolnostojącego budynku przedszkola na 150 dzieci. Budynek będzie wyposażony w panele fotowoltaiczne, pompy ciepła, przyłącze wodociągowe oraz zewnętrzne instalacje elektryczne. W całym budynku znajdą się między innymi: hol, sale zajęć, szatnie, sala do zabaw ruchowych, gabinety, pion kuchenny wraz z wyposażeniem oraz jadalnia. Etap I polega na budowie kompletnego budynku przedszkola bez zagospodarowania przestrzeni wokół niego.
3. Przedmiot zamówienia zadania nr 1 obejmuje w szczególności:
1) Budynek przedszkola:
a) stan surowy zamknięty (roboty ziemne, płyta fundamentowa i ściany fundamentowe, izolacja termiczna i przeciwwilgociowa, podkład pod posadzkę, roboty murowe, stropy, dachy, ślusarka zewnętrzna okienna i drzwiowa),
b) roboty wykończeniowe (tynki, ślusarka i stolarka wewnętrzna, nawierzchnie podłogowe, sufity podwieszane, elewacja bez elementów drewnianych),
c) instalacje sanitarne – biały montaż,
d) wyposażenie w urządzenia i sprzęt stały technologiczny,
2) Instalacja sanitarna:
a) wentylacja ( nawiewy, wywiewy)
b) wewnętrzne instalacje grzewczo – chłodnicze
c) instalacje wod-kan
d) instalacje gazowe
e) przyłącze wodociągowe
3) Instalacja elektryczna.
4. Przedmiotem zadania nr 2 jest zagospodarowanie teren wokół nowo powstałego budynku przedszkola. Zagospodarowanie terenu obejmuje budowę: placu zabaw, nawierzchni z kostki betonowej, miejsc postojowych i zatok, dojść i przejść dla pieszych, tereny zielone oraz ustawienie kontenerów na odpady.
5. Przedmiot zamówienia zadania nr 2 obejmuje w szczególności:
1) budowę placu zabaw - dziedziniec wewnętrzny o nawierzchni syntetycznej,
2) ogrodzenie placu zabaw,
3) wyposażenie placu zabaw
4) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej – drogi manewrowe, pożarowe i plac manewrowy,
5) wykonanie miejsc postojowych i zatok,
6) wykonanie dojść oraz przejść,
7) wykonanie palisad betonowych oraz murku oporowego,
8) rozbiórka istniejącego ogrodzenia,
9) wykonanie nawierzchni zielonych,
10) dostawa i montaż kontenerów na odpady.
6. Oba zadania objęte są dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
7. Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli oba zadania na 3 etapy. Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 umowy (załącznik nr 10 do SWZ) z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 11 ust. 1 umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
8. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ). Wykonawca robót budowlanych może proponować Zamawiającemu rozwiązania zamienne w zakresie rozwiązań materiałowych, konstrukcji budynku i doboru materiałów wykończeniowych pod warunkiem braku pogorszenia współczynnika efektywności energetycznej budynku i jego estetyki wykończenia.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15476000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15800000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15476000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edach Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363859920
7.3.3) Ulica: Różana 3
7.3.4) Miejscowość: Jakubowice Konińskie
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Stolarka zewnętrzna - nazwy podwykonawców nie są znane na ty etapie.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDACH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EDACH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15476000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WILKOŁAZ PIERWSZY
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem - program Cyberbezpieczny Samorząd
- Budowa drogi gminnej nr 118091L w miejscowości Rudnik Szlachecki i Wilkołaz Trzeci od km 0+000 do km 0+496
więcej: przetargi WILKOŁAZ PIERWSZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.