Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00219582/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA ORGANIZACJI WYJAZDÓW INTEGRACYJNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKSIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290005410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włoszczowska 22a lokal 1, 2
1.5.2.) Miejscowość: Oksa
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-363
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops_oksa@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsoksa.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-307f81f5-d487-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA ORGANIZACJI WYJAZDÓW INTEGRACYJNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-307f81f5-d487-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Priorytet 9. Usługi społeczne i zdrowotne – Działanie 9.5 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219582
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Organizacja dla 101 uczestników projektu 20 (dwudziestu) wyjazdów na basen do Pływalni Perła w Nowinach (woj. Świętokrzyskie) wraz z wyjazdami kulturalno – naukowymi w roku 2024 oraz w roku 2025.1) W zakresie organizacji wyjazdów na basen Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji transportu oraz opieki nad uczestnikami projektu w drodze na basen, podczas pobytu na basenie oraz w drodze powrotnej z basenu oraz zapewnienie biletów wstępu,
- czas trwania wyjazdu na basen nie powinien trwać krócej niż trzy (3) godziny ani nie dłużej niż cztery (4) godziny,
- miejscami zbiórki będą lokalizacje Placówek Wsparcia Dziennego mieszczące się w:
Popowice gm. Oksa
Lipno gm. Oksa
Nowe Kanice gm. Oksa
Zakrzów gm. Oksa
Rembiechowa gm. Oksa
Węgleszyn – Dębina gm. Oksa
Rzeszówek gm. Oksa
Węgleszyn gm. Oksa
Oksa gm. Oksa
Wycieczki obejmujące niniejszą część będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do piątku).
Wykonawca zobowiązany jest w okresie realizacji niniejszej Części 1 postępowania do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizowanych wyjazdów na basen w danym roku, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy w roku 2024 oraz w terminie do dnia 30 stycznia 2025 roku w roku 2025.
2) W zakresie organizacji wyjazdów kulturalno - naukowych Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji transportu oraz opieki nad uczestnikami projektu w drodze na wyjazd, podczas pobytu w wyznaczonym miejscu oraz w drodze powrotnej z wyjazdu.
Miejscami docelowymi wyjazdów kulturalno - naukowych będą:
Kraków - Podziemia Krakowa, Wawel – Wykonawca zapewni dla uczestników projektu bilety wstępu do zwiedzanych miejsc wraz z warsztatami, opiekunów, dwudaniowy obiad z napojem dla każdego z uczestników oraz transport.
Warszawa – Centrum Kopernika - Wykonawca zapewni dla uczestników projektu bilety wstępu do zwiedzanego miejsca wraz z warsztatami, opiekunów, dwudaniowy obiad z napojem dla każdego z uczestników oraz transport.
Kielce – Teatr im. S. Żeromskiego - Wykonawca zapewni dla uczestników projektu bilety wstępu do teatru, opiekunów, dwudaniowy obiad z napojem dla każdego z uczestników oraz transport.
Kielce – Energetyczne Centrum Nauki - Wykonawca zapewni dla uczestników projektu bilety wstępu do zwiedzanego miejsca wraz z warsztatami, opiekunów, dwudaniowy obiad z napojem dla każdego z uczestników oraz transport.
Chmielów – Żywe Muzeum Porcelany - Wykonawca zapewni dla uczestników projektu bilety wstępu do zwiedzanego miejsca wraz z warsztatami, opiekunów, dwudaniowy obiad z napojem dla każdego z uczestników oraz transport.
Krajano – Sabat Krajno, Park Miniatur i Rozrywki - Wykonawca zapewni dla uczestników projektu bilety wstępu do sabatu Krajano, ParkuMiniatur i Rozrywki wraz z warsztatami, opiekunów, dwudaniowy obiad z napojem dla każdego z uczestników oraz transport.
Podzamcze Chęcińskie – Centrum Leonarda Da Vinci- Wykonawca zapewni dla uczestników projektu bilety wstępu do zwiedzanego miejsca, opiekunów oraz transport.
Jędrzejów – pięć (5) wyjazdów do kina w Jędrzejowie - Wykonawca zapewni dla uczestników projektu bilety wstępu kina wraz z warsztatami, opiekunów, dwudaniowy obiad z napojem dla każdego z uczestników oraz transport.
- miejscami zbiórki będą lokalizacje Placówek Wsparcia Dziennego mieszczące się w:
Popowice gm. Oksa
Lipno gm. Oksa
Nowe Kanice gm. Oksa
Zakrzów gm. Oksa
Rembiechowa gm. Oksa
Węgleszyn – Dębina gm. Oksa
Rzeszówek gm. Oksa
Węgleszyn gm. Oksa
Oksa gm. Oksa
Wykonawca zobowiązany jest w okresie realizacji niniejszej Części 1 postępowania do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizowanych wyjazdów kulturalno - edukacyjnych w danym roku, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy w roku 2024 oraz w terminie do dnia 30 stycznia 2025 roku w roku 2025.
Zamawiający może wezwać Wykonawcę przy podpisaniu umowy w zakresie niniejszej Części postępowania do przedstawienia kalkulacji własnej ceny realizacji zadania.
Wycieczki obejmujące niniejszą Część 1 postępowania będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do piątku).3)
3)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie realizacji Części 1 oraz Części 2 niniejszego postępowania zapewnił kadrę opiekunów, spełniającą nw. wymagania:
a) opiekunem może być osoba, która spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. 2023 poz. 900 ze zm.) w zakresie opisanym w art. 92p. ust. 1 pkt 1–3, tj.:
(1) nie była karana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2024 r. poz. 17), przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939) albo wobec której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
(2) ukończyła 18 lat;
(3) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe;
b) liczba opiekunów musi być nie mniejsza niż określona w § 4 Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. 2016 poz. 452 ze zm.).
4) Wykonawca realizując przedmiot umowy, zarówno w zakresie Części 1 oraz Części 2 w ramach wynagrodzenia wskazanego w umowie zapewni:
a) kadrę opiekunów,
b) osobę/ trenera, posiadającego wskazane przez Zamawiającego uprawniania w zakresie prowadzenia warsztatów z profilaktyki uzależnień oraz ratownictwa wodnego,
c) transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację,
d) rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji
e) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów,
f) poniesienie innych, niewymienionych powyżej kosztów, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu umowy.
5) Ponadto Wykonawca w zakresie realizacji zarówno Części 1 oraz Części 2 niniejszego postepowania jest zobowiązany do:
a) bieżącego prowadzenia dokumentacji projektowej wskazanej przez Zamawiającego, w tym listy obecności i dokumentacji zdjęciowej dotyczących każdej z wycieczek,
b) złożenia w terminie 7 dni od dnia zrealizowania ostatniej z wycieczek/obozu letniego sprawozdania, zawierającego w szczególności:
(1) listę uczestników,
(2) ankiety monitorujące,
(3) dokumentację zdjęciową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.5.) Wartość części: 218029,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Organizację dla 101 uczestników projektu dwóch obozów letnich w Wakacje 2024 r. oraz dwóch obozów letnich w Wakacje 2025 r.1) W zakresie organizacji dwóch obozów letnich w Wakacje 2024 oraz dwóch obozów letnich w Wakacje 2025, Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji transportu oraz opieki wymaganej obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, nad uczestnikami projektu w drodze na wyjazd, podczas pobytu w wybranym miejscu obozu letniego oraz w drodze powrotnej z wyjazdu.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dla uczestników projektu 9 noclegów (10 dni) z pełnym wyżywieniem zarówno podczas wyjazdów na obozy letnie w Wakacje 2024 oraz obozy letnie w Wakacje 2025 z podziałem na dwa turnusy w każdym roku tj.: od 30 lipca 2024 roku do 30 sierpnia 2024 roku w zakresie obozu letniego w Wakacje 2024 oraz na dwa turnusy od 30 lipca 2025 roku do 30 sierpnia 2025 w zakresie obozu letniego w Wakacje 2025.
3) Miejscami zbiórek będą lokalizacje Placówek Wsparcia Dziennego mieszczące się w:
Popowice gm. Oksa
Lipno gm. Oksa
Nowe Kanice gm. Oksa
Zakrzów gm. Oksa
Rembiechowa gm. Oksa
Węgleszyn – Dębina gm. Oksa
Rzeszówek gm. Oksa
Węgleszyn gm. Oksa
Oksa gm. Oksa
4) Zamawiający przewiduje lokalizację obozów letnich w Wakacje 2024 oraz obozów letnich w Wakacje 2025 w odległości do 550 km od Gminy Oksa w jedną stronę.
5) Wykonawca w ramach realizacji niniejszej części postępowania zobowiązany jest opracować i przygotować wstępny program pobytu uczestników na obozie letnim, obejmujący zarówno Wakacje 2024 jak i Wakacje 2025, w tym m.in.:
a) organizacja min. 1 całodniowej wycieczki autokarowej z przewodnikiem do atrakcyjnych
miejscowości pod względem turystycznym, kulturowym, przyrodniczym z zapewnieniem opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów,
b) zajęcia sportowo-rekreacyjne, dyskoteki, gry, ogniska, konkursy, projekcje filmów edukacyjnych dla młodzieży,
c) przygotowanie szkoleń dla uczestników projektu w zakresie profilaktyki uzależnień obejmujących tematykę:
- Profilaktyka uzależnień (Wprowadzenie do tematyki uzależnień. Poznanie podstawowych pojęć, identyfikacja środków psychoaktywnych /nielegalnych i legalnych/, przedstawienie mechanizmów psychologicznych oraz faz uzależnienia;
- Nastolatek zdrowy – nastolatek uzależniony. Konsekwencje zdrowotne, psychospołeczne.
6) Zamawiający wymaga, aby:
a) Obozy letnie winny być zlokalizowane w budynku/budynkach lub domkach o charakterze stałym, z pełnym wyposażeniem wraz z węzłem sanitarnym. Obiekt noclegowo – wypoczynkowy winny być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
b) Maksymalna odległość proponowanego obiektu noclegowo-wypoczynkowego od morza – mierzona najkrótszym ogólnodostępnym ciągiem pieszym od granicy działki, na której usytuowany jest obiekt do wejścia na plażę nie może przekroczyć 300 m,
c) teren obiektu musi być ogrodzony z całodobowym monitoringiem, musi posiadać zaplecze sportowo - rekreacyjne, świetlicę (z telewizorem i sprzętem muzycznym) oraz stołówkę w obiekcie (lub w odległości nie większej niż 200 m.),
d) na terenie obiektu do dyspozycji uczestników projektu winna znaleźć się opieka medyczna. Zamawiający wymaga dostępności co najmniej 1 pielęgniarki oraz lekarza na wezwanie.
e) wyżywienie - co najmniej 3 posiłki dziennie oraz podwieczorek, zaczynając od gorącego posiłku po przyjeździe na miejsce obozu letniego, do posiłku przed wyjazdem z miejsca obozu letniego oraz suchy prowiant na drogę powrotną z miejsca pobytu do miejsca ustalonej zbiórki w lokalizacji w Placówkach Wsparcia Dziennego na terenie gminy Oksa.
f) Zamawiający wymaga, aby obiekt był wyposażony we własną kuchnię i stołówkę z całodobowym dostępem do napojów (woda, herbata, kompot, itp.)
g) pokoje/sale czyste i estetyczne, wyposażone w m.in. jednoosobowe łóżka/tapczany (zamawiający wyklucza łóżka piętrowe) z czystą, niezniszczoną pościelą, szafy, szafki, stoliki, krzesła. (3-4-5 osobowe), wyposażone również w pełen węzeł higieniczno – sanitarny z bieżącą zimna i ciepłą wodą prze całą dobę.
Wykonawca powinien zapewnić dostęp do kąpieliska strzeżonego w obecności własnego ratownika WOPR z uprawnieniami do samodzielnej pracy nad morzem lub ratownika WOPR z uprawnieniami do samodzielnej pracy nad morzem udostępnionego przez obiekt noclegowo – wypoczynkowy.
Wyklucza się opiekę ratownika zatrudnionego jednocześnie na plażach ogólnodostępnych lub w innych ośrodkach.
Zamawiający może wezwać Wykonawcę przy podpisaniu umowy w zakresie niniejszej Części postępowania do przedstawienia kalkulacji własnej ceny realizacji zadania.
Zamawiający może wezwać Wykonawcę przy podpisaniu umowy w zakresie niniejszej Części postępowania do przedstawienia kalkulacji własnej ceny realizacji zadania.
Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy wskazać Zamawiającemu wybrane miejsce organizacji Obozu Letniego w Wakacje 2024 z podziałem na dwa turnusy oraz do dnia 31.12.2024 roku wskazać miejsce organizacji Obozu Letniego 2025 z podziałem na dwa turnusy.
Wskazane przez Wykonawcę miejsce organizacji Obozu letniego w Wakacje 2024 jak i w Wakacje 2025 musi spełniać wymóg odległości od Gminy Oksa wskazany w niniejszym SWZ (do 550 km w jedną stronę).3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie realizacji Części 1 oraz Części 2 niniejszego postępowania zapewnił kadrę opiekunów, spełniającą nw. wymagania:
a) opiekunem może być osoba, która spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. 2023 poz. 900 ze zm.) w zakresie opisanym w art. 92p. ust. 1 pkt 1–3, tj.:
(1) nie była karana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2024 r. poz. 17), przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939) albo wobec której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
(2) ukończyła 18 lat;
(3) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe;
b) liczba opiekunów musi być nie mniejsza niż określona w § 4 Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. 2016 poz. 452 ze zm.).
4) Wykonawca realizując przedmiot umowy, zarówno w zakresie Części 1 oraz Części 2 w ramach wynagrodzenia wskazanego w umowie zapewni:
a) kadrę opiekunów,
b) osobę/ trenera, posiadającego wskazane przez Zamawiającego uprawniania w zakresie prowadzenia warsztatów z profilaktyki uzależnień oraz ratownictwa wodnego,
c) transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację,
d) rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji
e) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów,
f) poniesienie innych, niewymienionych powyżej kosztów, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu umowy.
5) Ponadto Wykonawca w zakresie realizacji zarówno Części 1 oraz Części 2 niniejszego postepowania jest zobowiązany do:
a) bieżącego prowadzenia dokumentacji projektowej wskazanej przez Zamawiającego, w tym listy obecności i dokumentacji zdjęciowej dotyczących każdej z wycieczek,
b) złożenia w terminie 7 dni od dnia zrealizowania ostatniej z wycieczek/obozu letniego sprawozdania, zawierającego w szczególności:
(1) listę uczestników,
(2) ankiety monitorujące,
(3) dokumentację zdjęciową,
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 548295,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506522,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wechsler Polska Sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260607568
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 191
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-646
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386996,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1034846,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386996,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO TURYSTYCZNE SKAUT TOUR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522411696
7.3.3) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-135
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO TURYSTYCZNE SKAUT TOUR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO TURYSTYCZNE SKAUT TOUR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386996,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.