eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudryPrzebudowa dróg gminnych w Gminie Budry



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Budry

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-606

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874278003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipbudry.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://budry.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d134dfea-d6fc-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015661/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry - zadanie I

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry - zadanie II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226027

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BO.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry - zadanie I. Zadanie obejmuje przebudowę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na drogi o nawierzchni z kruszywa łamanego i poprawę odwodnienia dróg. W ramach zadania wykonana zostanie nowa nawierzchnia jezdni o szerokości min. 4 m z kruszywa łamanego, poszerzenie i utwardzenie poboczy dróg. Poprawa odwodnienia poprzez częściową budowę i odbudowę rowów przydrożnych, budowę i wymianę przepustów drogowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1800000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Budry - zadanie II. Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej szutrowej nr 131017N Wężówko –Sobiechy i nr 131059N Popioły – Kolonia Popioły na drogi o nawierzchni asfaltowej. Wykonana zostanie nowa nawierzchnia asfaltowa jezdni i zjazdów gospodarczych z drogi na posesje i inne drogi. Poszerzenie i utwardzenie poboczy dróg, a w miejscach niezbędnych zebranie skarp. Przebudowa istniejącego odwodnienia dróg poprzez zebranie poboczy dróg, pogłębienie rowów przydrożnych i wykonanie przepustów drogowych i przepustów pod zjazdami z dróg. Zadanie obejmuje także przebudowę dróg gminnych żwirowych i gruntowych na drogi o nawierzchni szutrowej. Wykonana zostanie nowa nawierzchnia z kruszywa łamanego na drogach i zjazdach z dróg. Poszerzenie nawierzchni jezdni do min. 4 m z poszerzeniem i utwardzeniem poboczy dróg a w miejscach niezbędnych zebranie skarp dróg przebiegających w wykopach. Przebudowa odwodnienia poprzez pogłębienie i wykonanie nowych rowów odwadniających, przepustów drogowych i przepustów pod zjazdami z dróg. UWAGA: Zadanie obejmuje również zakup sprzętu niezbędnego do stałego utrzymania bezpieczeństwa na drogach gminnych to jest kosiarki bijakowej, pługa śnieżnego do utrzymania jezdni w okresie zimowym i ładowacza czołowego do załadunku kruszywa i materiałów przeznaczonych do remontu i utrzymania dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania

16310000-1 - Kosiarki

42418910-1 - Urządzenia załadowcze

4.5.5.) Wartość części: 5597000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100001,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8470000421

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5597000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8238601,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5597000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8470000421

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5597000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.