Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00203493/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Montaż, demontaż i transport w związku z uczestnictwem w
eventach promujących Dolny Śląsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż, demontaż i transport w związku z uczestnictwem weventach promujących Dolny Śląsk.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ba1652f-e88a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019182/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.68 Montaż, demontaż i transport stoiska promocyjnego w związku z uczestnictwem w eventach promujących Dolny Ślask
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203493/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.44.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 166843,08 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Montaż, demontaż i transport w związku z uczestnictwem w eventach promujących Dolny Śląsk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78105,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78105,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CREATIVE MEDIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971832575
7.3.3) Ulica: ul. Leszczyńskiego 4/29
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-078
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78105,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-13INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa macierzy oraz osprzętu komputerowego na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- REMONT DROGI wojewódzkiej nr 358 na odcinku ŚWIECIE - POBIEDNA w km 20+400 - 23+000
- Dostawa zbiorników do przechowywania materiału i automatycznego aspiratora próżniowego dla Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania
- Wykonywanie usług sprzątania w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i Biurach Terenowych ds. Programów Powszechnych
- Wykonywanie usług ochrony w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i Biurach Terenowych ds. Programów Powszechnych w Legnicy i Wałbrzychu
- USŁUGA CZYSZCZENIA SIECI KANALIZACYJNEJ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 2. WOG (3 ZADANIA)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
- Dostawa urządzeń obsługujących wystawę stałą w Galerii G9 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.