eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieniawaBUDOWA REMIZO-¦WIETLICY OSP W LE¯ACHOWIE



Og³oszenie z dnia 2022-07-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA REMIZO-¦WIETLICY OSP W LE¯ACHOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Sieniawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900571

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-530

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 622 73 01

1.5.8.) Numer faksu: 16 622 73 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sieniawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sieniawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA REMIZO-¦WIETLICY OSP W LE¯ACHOWIE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-edf7c620-0c18-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00276896

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00066969/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 BUDOWA REMIZO-¦WIETLICY W MIEJSCOWO¦CI LE¯ACHÓW

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sieniawa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sieniawa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta musi zostaæ podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien z³o¿yæ podpis bezpo¶rednio na dokumentach przes³anych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na ka¿dym za³±czonym pliku osobno, w szczególno¶ci wskazanych w art. 63 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp, gdzie zaznaczono, i¿ oferty, w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci lub formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/sieniawa. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje
sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/sieniawa. Zgodnie z § 11 ROZPORZ¡DZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf tj.: do danych zawieraj±cych dokumenty tekstowe, tekstowo graficzne lub multimedialne stosuje siê formaty plików opisane w Za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2017 poz. 2247).W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta i Gminy Sieniawa, ul. Rynek 1, 37-530 Sieniawa
1.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD). Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Wojciech Buczko. Kontakt
do Inspektora Ochrony Danych: adres mail: iodo@wbuczko.pl,
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „BUDOWA REMIZO-¦WIETLICY OSP W
LE¯ACHOWIE” prowadzonym w trybie podstawowym,
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu ustawê Pzp,
1.5. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego,
1.6. Niezale¿nie od postanowieñ ppkt 1.5. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane
osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
1.7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
1.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
1.9. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.11. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów
upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane
osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie remizo-¶wietlicy wraz z wiat± taneczn± i ³±cznikiem na dz. nr ewid. 454/2 w miejscowo¶ci Le¿achów zgodnie z opracowan± dokumentacj± architektoniczn± i techniczn±, uzyskanymi uzgodnieniami i warunkami decyzji o pozwoleniu na budowê Nr 519/2021 z dnia 13.10.2021 r. wydanej przez Starostê Przeworskiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje miêdzy innymi:
1) wykonanie robót budowlanych zgodnie z umow±, decyzj± o pozwoleniu na budowê i dokumentacj± projektow± tj.
− stan zerowy
− stan surowy zamkniêty,
− konstrukcja i pokrycie dachu,
− roboty wykoñczeniowe,
− roboty instalacyjne, w tym instalacja wodoci±gowa, ciep³ej wody u¿ytkowej i cyrkulacji, instalacja kanalizacyjna, co, instalacja gazowa, przy³±cz wodoci±gowy, przy³±cz kanalizacyjny, instalacja elektryczna, instalacja wewnêtrzna, instalacja odgromowa, wewnêtrzna linia zasilaj±ca WLZ
- wiata wraz z ³±cznikiem
2) wykonanie powykonawczego operatu geodezyjnego,
3) przygotowanie i przekazanie Zamawiaj±cemu kompletu dokumentów koniecznych do zg³oszenia zakoñczenia robót lub z³o¿enia wniosku o pozwolenie na u¿ytkowanie (w tym ¶wiadectwo charakterystyki energetycznej, instrukcja bezpieczeñstwa po¿arowego wraz z wyposa¿eniem i oznakowaniem ppo¿., itp.), najpó¼niej w dniu odbioru koñcowego robót,
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±: Projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót maj±cy charakter pomocniczy i nale¿y go odczytywaæ wy³±cznie z innymi dokumentami, które stanowi± za³±cznik nr 7 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy - za³±cznik nr 6 do SWZ .

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i spo³ecznej, krematoriów oraz obiektów u¿yteczno¶ci publicznej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 310 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê
nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60%
2. Okres gwarancji/ rêkojmi 40%
Razem 100%
2. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali punktowej.
2.1 Kryterium CENA – 60%
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru:
Cena najni¿sza ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%
Cena oferty badanej
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
2.2. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI ( gdzie okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesiêcy
od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rêkojmi i gwarancji
na okres krótszy ni¿ 36 m-cy skutkowa³o bêdzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie 36 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 37 do 46 miesiêcy
otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 47 do 59 miesiêcy
otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 60 i wiêcej miesiêcy
otrzyma 40 pkt.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. Wykonawca mo¿e
przed³u¿yæ okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji
krótszego ni¿ 36 miesiêcy jego oferta zostanie odrzucona w tym zaznaczaj±c wyd³u¿enie o „0”, wykonawca o¶wiadcza, ¿e oferuje okres gwarancji równy 36 miesiêcy. W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy Zamawiaj±cy do porównania przyjmie termin 60 miesiêcy, natomiast
Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.
2.3. £±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za przed³u¿ony termin gwarancji i
rêkojmi (maks. 40)
3. Opis sposobu obliczenia ³±cznej oceny ofert:
3.1.£±czna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona wed³ug formu³y
P = PC + G
Gdzie:
PC – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
G – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rêkojmi”
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilo¶ci punktów przyznanych w
kryterium „OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI”
Oferta, która otrzyma najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z uzyskan± ³±czn± ilo¶ci± punktów.
3.2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
3.3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
3.4. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 3.2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
3.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ w tym zaoferowanej ceny.
3.7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI/RÊKOJMI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 milion z³otych (s³ownie: jeden miliony z³otych)*, przy czym ¶rodki finansowe i zdolno¶æ kredytowa mog± byæ sumowane do wymaganej przez Zamawiaj±cego wysoko¶ci.
*W przypadku, gdy wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub wysoko¶æ zdolno¶ci kredytowej jest okre¶lona w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Wykonawca dokona przeliczenia tej warto¶ci na z³ote polskie - na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ publikacji Og³oszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej.
- W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek podlega sumowaniu, tzn.
¿e wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ³±cznie spe³niaæ warunek. W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawcê, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp powy¿szy warunek podlega sumowaniu, tzn. ¿e wykonawca wspólnie z podmiotem udostêpniaj±cym zasoby musz± ³±cznie spe³niaæ warunek;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
a) Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci minimum 1 500 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³ 00/100 brutto), która polega³a na budowie* lub rozbudowie* lub przebudowie* lub remoncie* budynku u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze co najmniej 1000 m3 obejmuj±c± swoim zakresem bran¿e konstrukcyjno – budowlan±, elektryczn± i sanitarn±
Pojêcie budynku u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie
Pojêcia obiektu budowalnego i budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
b) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy która:
− posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, oraz kierowa³a realizacj± co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o kubaturze co najmniej 1000 m3 i warto¶ci co najmniej jeden milion z³ brutto (s³ownie: 1 000 000,00 z³.) przez ca³y okres jej trwania (t. j.: od momentu przekazania placu budowy do momentu dokonania odbioru koñcowego robót),
c) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót która:
− posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz kierowa³a realizacj± co najmniej jednej zakoñczonej roboty budowlanej w specjalno¶ci elektrycznej obejmuj±c± co najmniej: roboty instalacyjne elektryczne o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³.) przez ca³y okres jej trwania (tj. od momentu przekazania placu budowy do momentu dokonania odbioru koñcowego robót),
d) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót która:
− posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz kierowa³a realizacj± co najmniej jednej zakoñczonej roboty budowlanej w specjalno¶ci sanitarnej obejmuj±c± co najmniej: roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, instalowanie urz±dzeñ grzewczych wentylacyjnych, izolacje ciepln± o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy 00/100 z³.) przez ca³y okres jej trwania (tj. od momentu przekazania placu budowy do momentu dokonania odbioru koñcowego robót),
Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie
z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania. Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 4 mo¿e wskazaæ osobê bêd±c± obywatelem pañstwa cz³onkowskiego UE, która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117).
Wszystkie ww. osoby kadry technicznej musz± pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim lub w przypadku braku znajomo¶ci jêzyka polskiego przez ww. osoby, Wykonawca zobowi±zany jest na w³asny koszt do zapewnienia t³umacza jêzyka polskiego w celu sta³ego bie¿±cego i symultanicznego t³umaczenia w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym a personelem Wykonawcy.
Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia powy¿sze warunki w zakresie pkt 1. ppkt 4 lit. b), c), d), podlegaj± sumowaniu, tzn. ¿e wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp musz± ³±cznie spe³niaæ warunek tzn. wspólnie dysponowaæ osob± o wymaganych uprawnieniach oraz
z odpowiednim do¶wiadczeniem.
W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia lub gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp warunek okre¶lony w pkt 1 ppkt 4 lit. „a” nie podlega sumowaniu, tzn. ¿e przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi wykazaæ siê realizacj± roboty budowlanej o wskazanych parametrach w której wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³.
2. Podstawy wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (obligatoryjne) oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 (fakultatywne).
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.,
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
3) Zamawiaj±cy nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na postawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej i dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej nale¿y przed³o¿yæ:
a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ),
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, (wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ),
c) INFORMACJÊ z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1 Formularz ofertowy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ,
2 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków w postêpowaniu w zakresie wskazanym w pkt 19.2 SWZ – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ,
3 O¦WIADCZENIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy),
4 O¦WIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy; wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy),
5 ZOBOWI¡ZANIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy),
Na wezwanie Zamawiaj±cego :
6 Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 5.7.2 SWZ. Warunek ten dotyczy równie¿ odpowiednio osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pe³nomocnictwo to musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty,
7 Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy),
8 WYKAZ ROZWI¡ZAÑ RÓWNOWA¯NYCH wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami; (je¿eli dotyczy).
9 Wykaz robót wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ,
10 Wykazu osób wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ,
11 O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 10 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (wspó³partnerów) wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie nale¿y przed³o¿yæ wraz z ofert± – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania,
2) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem (liderem),
3) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców,
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich wspó³partnerów, a nie ich pe³nomocnika – lidera lub jednego ze wspó³partnerów,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysoko¶ci 5% zaoferowanej ceny brutto.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga zgodnych o¶wiadczeñ obu stron. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê umowy. Wniosek o zmianê umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiaj±cego nale¿y czy okoliczno¶ci wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiaj±ce zmianê umowy.
5. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ na pi¶mie w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sieniawa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-10 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.