Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219323/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00230314/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego ”Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gogolin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krapkowicka 6
1.5.2.) Miejscowość: Gogolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-320
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48774076800
1.5.8.) Numer faksu: +48774666247
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gogolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gogolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego ”Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0ed6036-f220-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016543/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa V: Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU Działanie 5.1 rozwój cyfrowy JST oraz wzmacnianie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219323/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPS.IV.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238891,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin
pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest
dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Gogolinie, ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin:
- 115 laptopów,
- 8 tabletów,
- 2 zestawy słuchawkowe dla niepełnosprawnych – wzmacniacz audio.
Opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Dostarczony sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny tj. posiadający
wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania, wolny od wad fizycznych i prawnych, wolny od
jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich oraz zgodny z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami
techniczno-eksploatacyjnymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych
producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu umowy do Zamawiającego oraz odpowiada za
przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego. Każdy z dostarczonych
laptopów, tabletów i zestawów słuchawkowych powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
Wykonanie zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi
spełniać wszelkie normy właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi min. 24 miesiące od daty odbioru końcowego. Okres
rękojmi i gwarancji rozpoczyna się̨ równocześnie dla całości dostawy. Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje dostarczony
sprzęt wraz z oprogramowaniem.
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca)
materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 PZP, Zamawiający zaznacza, że
mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować rozwiązania równoważne, spełniające
założenia SWZ i nie zmieniające jego sensu. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i
funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia
pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację
dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważność opisana została w załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie
przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności
potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12).
Powody braku podziału zamówienia na części:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części.
Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na
gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).
Dzielenie zamówienia na części pod kątem ilości w efekcie przyniosłoby wzrost cen w stosunku do całkowitego zakresu zamówienia, z uwagi na niską opłacalność dostawy części od różnych wykonawców i ich późniejszy montaż.
Mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą swobodnie ubiegać się o zamówienie, dopuszczalne jest również podwykonawstwo, więc absolutnie nie ma mowy o naruszeniu konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213200-7 - Komputer tablet
32342100-3 - Słuchawki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294185,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294185,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294185,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hardware Storm Piotr Kała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990032062
7.3.3) Ulica: Góry Świętej Anny 3
7.3.4) Miejscowość: Zdzieszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-330
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294185,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni
INNE PRZETARGI GOGOLIN
- Dostawa sprzętu i oprogramowania odpowiedzialnego za cyberbezpieczeństwo w ramach projektu "Cyberbezpieczny Gogolin"
- Przebudowa z rozbudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Gogolinie ul. Strzelecka 8-10
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiektach Zespołu Rekreacyjno-Sportowego w Gogolinie na 2025r.
więcej: przetargi GOGOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Zakup wraz z dostawą komputera przenośnego dla potrzeb jednostki AWF w Krakowie
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: ,,Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.