Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197822/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych remontowych w zakresie naprawy dachów w obiektach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.kiliszek@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych remontowych w zakresie naprawy dachów w obiektach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ecfc9c7-e5a0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150370/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Naprawa dachów, uszkodzonych rur i rynien spustowych oraz odgromów w budynkach UMW - umowa ramowa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197822
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.39.2023.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych re-montowych w zakresie naprawy dachów w obiektach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w miarę potrzeb i na podstawie odrębnych zleceń w zakresie:
- naprawy zniszczonych pokryć dachowych i uszkodzonych konstrukcji nośnych dachów,
- naprawy albo wymiany uszkodzonych rynien i rur spustowych oraz ich czyszczenia,
- naprawy uszkodzonych gzymsów, kominów i murów ogniowych wraz z tynkami,
- naprawy albo wymiany obróbek blacharskich,
- naprawy elementów instalacji odgromowej.
2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Prace remontowe będą wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb oraz na podstawie odrębnych zleceń, które będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych z zał. nr 8.1 do SWZ (ceny jednostkowe - branża budowlana), z zał. nr 8.2 do SWZ (ceny jednostkowe - branża elektryczna).
2) W załącznikach 8.5 i 8.6 do SWZ – przedmiarach robót dla branży budowlanej i elektrycznej podano szacunkowe ilości poszczególnych prac remontowych tylko dla celów porównania ofert i obliczenia ceny. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia i możliwość przesunięć ilościowych w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego. Wykonawca korzystając z załączonych przedmiarów i zestawień składników cenotwórczych – ceny roboczogodziny i stawki narzutów - branża budowlana i elektryczna, będących załącznikami nr 8.3 i 8.4 do SWZ do oferty przygotuje szczegółowe kosztorysy, które będą dołączone do oferty. Ceny materiałów należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu. Ceny jednostkowe określone w kosztorysach będą podstawą do rozliczeń po-szczególnych zleceń.
3) Ceny przedstawione przez Wykonawcę w zał. nr 8.1, 8.2 do SWZ mają wynikać ze szczegółowych kosztorysów sporządzonych w oparciu o zestawienia składników cenotwórczych -jednolitej ceny roboczogodziny i stawki narzutów - branża budowlana, elektryczna, będących załącznikami nr 8.3, 8.4 do SWZ. Ceny materiałów należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu. Na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy na dany zakres prac na podstawie załącznika nr 8.1, 8.2 do SWZ. Po akceptacji przez Zamawiającego, będzie on podstawą do wystawienia zlecenia. Po prze-prowadzeniu naprawy Wykonawca rozliczy prace kosztorysem powykonawczym.
4) W przypadku wykonywania zakresu prac nie ujętego w wykazie cen jednostkowych, Wykonawca rozliczy je na podstawie katalogów nakładów rzeczowych powszechnie stosowanych przy kosztorysowaniu robót budowlanych i składników cenotwórczych określonych w załącznikach nr 8.3 i 8.4 do SWZ. Natomiast materiały będą rozliczane według średnich cen rynkowych wykazanych w wydawnictwie Sekocenbud z poprzedniego kwartału łącznie z kosztami zakupu.
5) Odbiór robót będzie odbywał się w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego pisemnego zgłoszenia o ich zakończeniu.
6) Do zgłoszenia Wykonawca dołączy:
- kosztorys powykonawczy
- w przypadku ingerowania w istniejącą instalację elektryczną (naprawa): protokoły badań i pomiarów instalacji elektrycznej.
7) Po podpisaniu protokołu odbioru i zatwierdzeniu kosztorysu powykonawczego Wykonawca złoży fakturę w siedzibie Działu Nadzoru Inwestycji i Remontów UMW we Wrocławiu, przy ulicy Marcinkowskiego 2-6.
3. Gwarancja:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji (min. 2 lata, maks. 4 lata) na wykonane roboty budowlane i instalacyjne, a na użyte materiały – gwarancji producenta, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Termin gwarancji na wykonane roboty stanowi kryterium oceny ofert.
4. Wycenę przedmiotu zamówienia należy opracować na podstawie przedmiarów (załączniki nr 8.5 i 8.6 do SWZ).
5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:
- akceptacji podlegają materiały, co do zgodności z wymogami użytkowymi wg PN lub równoważnych;
- roboty podlegające zakryciu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339689,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339689,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339689,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Uliński, który prowadzi działalność gospodarczą pod firmą: Piotr Uliński PRB „BUD-INSTAL”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992417025
7.3.3) Ulica: Przestrzenna 42/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-533
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR ULIŃSKI PRB "BUD-INSTAL"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR ULIŃSKI PRB "BUD-INSTAL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.