eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraBieżące utrzymanie dróg, obiektów mostowych i terenów gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg, obiektów mostowych i terenów gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg, obiektów mostowych i terenów gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6f7fcf4-d9fe-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039658/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228987

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIF.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Kamienna Góra.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niżej wyszczególnionych elementów:
- poprawa istniejącego znaku (obejmuje pionowanie słupka znaku),
- poprawa mocowania istniejącego znaku/tabliczki,
- demontaż słupka (wykopanie) - obejmuje usunięcie słupka wraz z fundamentem/gniazdem,
- demontaż znaku/tabliczki,
- demontaż wysięgnika (z budynku, ogrodzenia itp.),
- demontaż przedłużki znaku z rury stalowej,
- montaż słupka z odzysku,
- montaż znaku (tabliczki) z odzysku,
- dostarczenie słupka z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60 mm wraz z montażem,
- dostarczenie słupka giętego z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60 mm wraz z montażem,
- dostarczenie wysięgnika z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60 mm wraz z montażem (na budynku, ogrodzeniu itp.),
- dostarczenie przedłużki z rury stalowej do słupka istniejącego (średnica 60 mm) wraz z montażem,
- dostarczenie znaku ostrzegawczego A-7 wielkości średnie pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku ostrzegawczego wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu B-20 wielkości średnie pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu B-2 wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu i nakazu wielkości średnie pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu i nakazu wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku nakazu wielkości mini (400 mm) pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego D-6 wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego D-40, D-41, D-46, D-47 pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku U-9 do oznakowania skrajni drogowej pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie tabliczki pod znaki pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie pozostałych znaków drogowych pokrytych folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaków drogowych pokrytych folią odblaskową typu 2 bez montażu,
- dostarczenie lustra prostokątnego akrylowego 800mm×1000mm wraz montażem,
- dostarczenie lustra prostokątnego poliwęglanowego 800mm×1000mm wraz z montażem,
- dostarczenie lustra drogowego okrągłego akrylowego 600mm wraz z montażem,
- dostarczenie lustra drogowego okrągłego poliwęglanowego 600mm wraz z montażem,
- dostarczenie słupka prowadzącego plastikowego U-1a wraz z montażem,
- dostarczenie słupka krawędziowego plastikowego U-2 wraz z montażem,
- poprawa istniejącego słupka blokującego (obejmuje pionowanie) wraz z fundamentem/gniazdem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 76 rurowego, wkopywanego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 76 z gniazdem, wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 120 mm rurowego, wkopywanego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 120 mm z gniazdem, wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego wraz z montażem,
- oklejenie istniejącego słupka blokującego U-12c folią odblaskową I generacji,
- dostarczenie słupka blokującego ozdobnego wkopywanego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w opisie poniżej) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego ozdobnego z gniazdem – wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w opisie poniżej) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego przykręcanego na stopie (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w opisie poniżej) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego wkopywanego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w opisie poniżej) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego z gniazdem – wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w opisie poniżej) wraz z montażem,
- montaż słupka blokującego z odzysku,
- demontaż istniejącego słupka blokującego wyjmowanego (wraz z gniazdem),
- demontaż istniejącego słupka blokującego przykręcanego (na stopie),
- demontaż istniejącego słupka blokującego wkopywanego,
- dostarczenie zaślepki zabezpieczającej do istniejącego gniazda słupka blokującego wraz z montażem,
- dostarczenie środkowego elementu progu zwalniającego (długość najazdu 900 mm) wraz z montażem,
- dostarczenie skrajnego elementu progu zwalniającego (długość najazdu 900 mm) wraz z montażem,
- demontaż elementu progu zwalniającego,
- montaż elementu progu zwalniającego (z odzysku),
- dostarczenie barierki ozdobnej typu „pałąk” wraz z montażem (wymiary i zdjęcie barierki znajdują się w opisie poniżej),
- dostarczenie bariery drogowej ochronnej U-12, rurowej, materiał: stal ocynkowana malowana proszkowo, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w opisie poniżej),
- dostarczenie bariery drogowej ochronnej U-12, rurowej, materiał: stal ocynkowana, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w opisie poniżej),
- dostarczenie bariery drogowej szczeblinkowej U-11 a, rurowej, materiał: stal ocynkowana malowana proszkowo, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w opisie poniżej),
- dostarczenie bariery drogowej szczeblinkowej U-11 a, rurowej, materiał: stal ocynkowana, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w opisie poniżej),
- demontaż bariery drogowej,
- montaż bariery drogowej z odzysku,
- dostarczenie tabliczki z informacją miejską (wymiary i charakterystyka znajdują się w opisie poniżej),
- dostarczenie ramki stalowej do tabliczki z informacją miejską malowanej proszkowo, kolor szary wraz z uchwytami i montażem (wymiary i charakterystyka znajdują się w opisie poniżej),
- dostarczenie wkładki z informacją miejską wraz z montażem (wymiary i charakterystyka znajdują się w opisie poniżej),
- dostarczenie słupka stalowego do tabliczki z informacją miejską, malowanego proszkowo, kolor szary RAL 7035 wraz z montażem,
- demontaż ramki stalowej (elementu tabliczki z informacją miejską) i montaż ramki z odzysku (wymiary i charakterystyka znajdują się w opisie poniżej),
- poprawa mocowania tabliczki z informacją miejską,
- dostarczenie elementu odblaskowego U-1c metalowego do barier ochronnych wraz z montażem,
- dostarczenie znaki G-1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku G-2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku G-3 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku G-4 wraz z montażem,
- wykonanie oznakowania poziomego (m.in. znaki P-10, P-11, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej, kolor biały,
- wykonanie oznakowania poziomego (m.in. znaki P-10, P-11, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej, kolor inny (np. niebieski, czerwony),
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej masą chemoutwardzalną (m.in. znaki P-10), kolor biały,
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej masą chemoutwardzalną, kolor inny (np. niebieski, czerwony),
- usuwanie starego oznakowania poziomego poprzez frezowanie lub piaskowanie.
Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem zamówienia opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
Prace zlecane będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego protokołami typowania robót.
Ilości prac przewidzianych do wykonania, podane w Formularzu oferty, stanowią wartość szacowaną, co oznacza, że ostateczna ilość zlecana na podstawie umowy może ulec zmianie. Ilość zlecanych robót może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 40% wartości brutto zawartej umowy w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W razie zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zlecanych prac, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstawy do żądania zmiany warunków umowy, w tym także w zakresie ceny.
Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie na podstawie faktur wystawianych każdorazowo po zrealizowaniu zlecenia/zleceń. Wartość faktury ustalona zostanie w oparciu o zrealizowany asortyment, jego ilość oraz ceny jednostkowe brutto określone w ofercie Wykonawcy.
Ceny jednostkowe brutto za elementy rozliczeniowe, podane w ofercie Wykonawcy będą uwzględniały koszty: robocizny, pośrednie, zysk kalkulacyjny, organizacji prac, ubezpieczeń, gwarancji, zabezpieczenia i oznakowania robót, wartości materiałów wraz z kosztami zakupu, transportu, magazynowania, pracy sprzętu wraz z kosztami towarzyszącymi, utylizacji odpadów, prowadzenia przeglądów i innych obowiązków Wykonawcy wynikających z Projektowanych postanowień umowy.
Konstrukcja i sposób umieszczania oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz innych elementów oznakowania powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 ze zmianami).
Pozostałe szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.5.) Wartość części: 60828,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest wykonywanie robót związanych z remontami cząstkowymi na drogach i innych terenach gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra.
W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie:
1. remontów cząstkowych mieszanką mineralno – asfaltową „na gorąco” wytworzoną na otoczarni lub na budowie w recyklerze (dotyczy okresu zimowego):
1.1. z obcięciem krawędzi uszkodzenia:
a) obcięcie krawędzi uszkodzenia,
b) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i ewentualnie wody,
c) skropienie dna i krawędzi emulsją asfaltową (przy zastosowaniu mieszanek mineralno-asfaltowych, alternatywnie można okleić krawędzie taśmą kauczukowo – asfaltową),
d) rozłożenie mieszanki mineralno – asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia w jednej lub dwóch warstwach,
e) zagęszczenie rozłożonej mieszanki,
1.2. bez obcięcia krawędzi uszkodzenia:
a) usunięcie z wyboju luźnych odłamków nawierzchni,
b) oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, pyłu i ewentualnie wody,
c) skropienie dna i bocznych ścianek wyboju,
d) rozłożenie mieszanki mineralno – asfaltowej,
e) zagęszczenie rozłożonej mieszanki;
2. remontów cząstkowych mieszanką mineralno – asfaltową na zimno,
3. remontów cząstkowych ubytków nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami przy użyciu specjalnych remonterów poprzez wprowadzenie pod ciśnieniem mieszanki kruszywa zmodyfikowaną emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia;
4. prac związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej i innych terenów, obejmujących:
4.1. remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej (wys. 6 cm oraz 8 cm), ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej,
4.2. przełożenie nawierzchni z kostki betonowej (wys. 6 cm lub 8 cm), ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej,
4.3. remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej 9/11 cm lub 16/18 cm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej,
4.4. przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej,
4.5. remont cząstkowy krawężnika wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B15),
4.6. remont cząstkowy obrzeża betonowego o wym. 8 cm×30 cm×100 cm lub 6 cm×20 cm×100 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B15),
4.7. przestawienie obrzeży betonowych o wym. 8 cm×30 cm×100 cm lub 6 cm×20 cm×100 cm wraz z wcześniejszym wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B 15),
4.8. przestawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wcześniejszym wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B15),
4.9. naprawę (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
4.10. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej nowej gr. 8 cm wraz z podbudową,
4.11. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej z odzysku (powierzonej) wraz z podbudową,
4.12. ułożenie nowego obrzeża betonowego o wym. 8 cm×30 cm×100 cm lub 6 cm×20 cm×100 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B15).
Wykonawca zobowiązany jest mieć możliwość korzystania z wytwórni stacjonarnej (otoczarni) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych o standardzie I.
Prace zlecane będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego protokołami typowania robót.
Ilości prac przewidzianych do wykonania, określone w Formularzu oferty, stanowią wartość szacowaną, co oznacza, że ostateczna ilość zlecana na podstawie umowy może ulec zmianie. Ilość zlecanych robót może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 40% wartości brutto zawartej umowy w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W razie zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zlecanych prac, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstawy do żądania zmiany warunków umowy, w tym także w zakresie ceny.
Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, przy uwzględnieniu cen jednostkowych brutto, określonych przez Wykonawcę w ofercie.
Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 483562,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest naprawa dróg gruntowych i innych terenów, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra oraz transport kruszyw i ziemi niezbędnych do wykonania napraw.
W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się m.in.:
1. pracę samochodu 10 t wraz z operatorem,
2. pracę koparko - ładowarki wraz z operatorem,
3. pracę samochodu pod koparkę 10 t wraz z operatorem,
4. pracę zagęszczarki płytowo - wibracyjnej wraz z operatorem,
5. pracę brygady robotniczej dwuosobowej.
Prace zlecane będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego protokołami typowania robót.
Ilości prac przewidzianych do wykonania, podane w Formularzu oferty, stanowią wartość szacowaną, co oznacza, że ostateczna ilość zlecana na podstawie umowy może ulec zmianie. Ilość zlecanych robót może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 40% wartości brutto zawartej umowy w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W razie zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zlecanych prac, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstawy do żądania zmiany warunków umowy, w tym także w zakresie ceny.
Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, przy uwzględnieniu cen jednostkowych brutto, określonych przez Wykonawcę w ofercie.
Sposób wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 105500,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69089,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71654,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69089,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa iKOM Katarzyna Basiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912191381

7.3.3) Ulica: Lwowska 2/18

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69089,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638069,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638069,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638069,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Cywilna Waldemar Przybyt, Mirosław Piechota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141012379

7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów 30

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638069,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Cywilna Waldemar Przybyt, Mirosław Piechota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141012379

7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów 30

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.