Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133158/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00149936/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Pierwszy etap racjonalizacji zaopatrzenia w wodę oraz modernizacji dróg w Gminie Brzeźnio
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 44
1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438203026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.brzeznio.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pierwszy etap racjonalizacji zaopatrzenia w wodę oraz modernizacji dróg w Gminie Brzeźnio2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-393dfed9-c473-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004196/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Pierwszy etap racjonalizacji zaopatrzenia w wodę oraz modernizacji dróg w Gminie Brzeźnio
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Program realizowany jest ze środkówFunduszu Przeciwdziałania COVID-19, o którym mowa w art. 69a ust 1 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, …. COVID-19… Cz. 3 p.z również dofinansowana z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133158/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Barczew.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody
w miejscowości Barczew.
W zakres inwestycji objętej niniejszym projektem budowlanym wchodzi:
rozbiórka istniejącego budynku SUW (rozbiórka do poziomu fundamentów);
przebudowa i rozbudowa budynku SUW;
renowacja istniejącego ujęcia wody
budowa naziemnej obudowy studni głębinowej;
budowa zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej nr 1 V=100m3 i nr 2 V=100m3;
budowa neutralizatora ścieków;
budowa zbiornika bezodpływowego;
budowa i przebudowa sieci/ przyłączy międzyobiektowych;
budowa instalacji oświetlenia terenu;
budowa instalacji elektrycznej i AKPiA;
budowa instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp;
wykonanie utwardzenia terenu;
budowa ogrodzenia terenu.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw wody podczas modernizacji stacji uzdatniania wody w Barczewie za wyjątkiem przerw koniecznych wynikających z technologii prac. SUW Barczew wpięty jest w tzw. pierścieniowy system wodociągowy, który umożliwia krótkotrwałe zasilanie w wodę z innej SUW będącej
w posiadaniu Gminy Brzeźnio (z pominięciem miesięcy letnich tj. lipiec, sierpień z uwagi na zwiększone pobory wody).
Pochodzące z demontażu urządzenia i armaturę oraz inne metalowe elementy Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 2378675,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów jurajskich – Studni awaryjnej SW-2 na terenie ujęcia dla Gminy Brzeźnio w miejscowości BrzeźnioW zakres inwestycji wchodzi:
- wykonanie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do przeprowadzenia prac i uzyskania pozwolenia wodno prawnego
- odwiert studni awaryjnej SW-2
- budowa naziemnej obudowy studni głębinowej awaryjnej nr SW-2
- budowa niezbędnych przyłączy międzyobiektowych
- budowa instalacji elektrycznej i AKPiA
- utwardzenie terenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 296627,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3982617,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4196821,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3982617,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNAM” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730934430
7.3.3) Ulica: Mokronoska 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-407
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3982617,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania
W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert t.j. do dnia 17 maja 2022 roku nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż w niniejszej części przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Budowa kanalizacji w miejscowości Rykały
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.