Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00420674/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku. Druk „Schronienia. Eseje na czas kryzysu / ”. Druk kalendarzy biurkowych do projektu pt. „Badanie strat wojennych ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524049578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku. Druk „Schronienia. Eseje na czas kryzysu / ”. Druk kalendarzy biurkowych do projektu pt. „Badanie strat wojennych ”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-524d0034-5e95-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028621/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Druk publikacji 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420674
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/U/9/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk książki „Schronienia. Eseje na czas kryzysu / Shelters. Essays for the time of crisis” pod red. Sebastiana Jakuba Konefała, Anny Ratajczak-Krajki, Pawła Sitkiewicza.1. Parametry:
1.1. Format: 210 x 240 mm (pion)
1. 2. liczba stron: 288 stron + okładka
1. 3. papier środków: Munken Polar 120 g/m2
lub równoważny (papier niepowlekany klasy premium z doskonałą reprodukcją kolorów, o jedwabiście gładkiej powierzchni, naturalnym charakterze i intensywnej białości (140-150 CIE), nieprzezroczystości minimum 96%, certyfikaty FSC, EU Ecolabel)
1. 4. oprawa: Oprawa twarda, szyta, Grzbiet prosty
1. 5. Druk oklejki: CMK 3+0 (Cyjan, Magenta, Czerń)
Na froncie okładki wykrojnik: otwór okrągły o średnicy 150 mm.
(Przez otwór okładki widoczny druk wyklejki)
Na tyle okładki hot-stamping okrągły o średnicy 150 mm, folią Graf-maj 028 Rainbow opalizująca lub równoważną.
Kapitałka u góry i u dołu bloku książki, granatowa kolor 522 JDR Technik lub równoważna
1.6 Wyklejka: Papier wyklejki Munken Polar 150 g/m2
lub równoważny (papier niepowlekany klasy premium z doskonałą reprodukcją kolorów, o jedwabiście gładkiej powierzchni, naturalnym charakterze i intensywnej białości (140-150 CIE), nieprzezroczystości minimum 96%, certyfikaty FSC, EU Ecolabel)
Druk wyklejki CMYK 4+4, z przodu i z tyłu
1.7 Kolor nici: ciemny niebieski lub granatowy, zbliżony do kapitałki
1. 8. druk: CMYK 4+4
1. 9. nakład: 400 egzemplarzy
1. 10. ISBN 978-83-66433-40-3
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 39680,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk kalendarzy biurkowych do projektu pt. „Badanie strat wojennych – kolekcja Muzeum Rzemiosł Artystycznych (Kunstgewerbemuseum)” o następujących parametrach:2.1 Karty:
a) format: 130x205 mm
b) ilość kart: 13
c) papier: Pergraphica High White Rough 200g lub równoważny:
- niepowlekany
- podwyższone spulchnienie
d) zadruk dwustronny CMYK
2.2 Podstawa:
a) 135x530mm, w tym podstawa 135x80mm, 4 bigi
b) stojak 0/0
c) papier: Burano Black 400 g lub równoważny:
- grubość: 400
- nieprzezroczystość: 100
- karton niepowlekany, barwiony, gładzony
d) boki podstawki ze sobą kaszerowane, spód o gramaturze pojedynczego arkusza
2.3 Oprawa: spirala czarna
2.4 nakład: 400 egzemplarzy
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA SIL-VEG-DRUK S.C
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5751609767
7.3.4) Miejscowość: LUBLINIEC
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usług medycznych
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- ISS - Event związany ze startem pierwszej polskiej technologiczno-naukowej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną oraz organizacja wydarzenia towarzyszącego misji
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Druk, dostawa i wniesienie do wskazanego miejsca publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie (z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa puzzli informacyjno-promocyjnych oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.