eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczeniem separatorów przy obiektach mostowych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczeniem separatorów przy obiektach mostowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczeniem separatorów przy obiektach mostowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c5cff3-eba0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.69 RDW w Parczewie Usługi związane z oczyszczeniem separatorów przy obiektach mostowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207386/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.372.13.2022.ps

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 34577,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

1) wykonanie przeglądu eksploatacyjnego separatorów substancji ropopochodnych i osadników zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich:
a) nr 813 Międzyrzec Podlaski - Parczew - Ostrów Lubelski – Łęczna w ilości 2 szt.,
b) nr 814 Radzyń Podlaski - Suchowola – Żminne w ilości 24 szt.,
c) nr 815 Wisznice – Parczew – Siemień – Lubartów w ilości 7 szt.,
dla określenia stopnia zanieczyszczenia instalacji odpadami i konieczności ich czyszczenia, a także w celu oceny poprawności pracy całej instalacji.
2) czyszczenie wymienionych w Tabeli nr 1 separatorów substancji ropopochodnych i osadników, odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych powstających w wyniku tej usługi.
Ze względu na specyfikę usług tj.: różne rodzaje i stan urządzeń, ilości zanieczyszczeń w osadnikach i separatorach itp. Zamawiający sugeruje dokonać wizji terenowej przed sporządzeniem oferty.

2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wykonania przeglądu eksploatacyjnego obejmuje:
a) sprawdzenie stanu technicznego włazów separatora;
b) wzrokową kontrolę zewnętrzną instalacji;
c) wzrokową kontrolę stanu odbiornika ścieków odprowadzanych z separatorów;
d) sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania poszczególnych elementów składowych separatora;
e) pomiar warstwy odseparowanego oleju w poszczególnych zbiornikach systemu;
f) pomiar warstwy szlamów zaolejonych zgromadzonych w poszczególnych zbiornikach systemu odpowiednimi narzędziami;
g) dokonanie wpisów w książce eksploatacji separatora po dokonanym przeglądzie (odręczny szkic instalacji i jej opis - numeracja studzienek; opis stanu technicznego instalacji; zalecenia co do dalszego postępowania np. termin następnego czyszczenia;
h) sporządzenie protokołu z wykonanego przeglądu;
i) wykonanie materiału zdjęciowego z wykonanego przeglądu.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący czyszczenia obejmuje:
a) opróżnienie zbiorników instalacji;
b) dokładne umycie elementów składowych separatora;
c) wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów separatora;
d) ewentualnie wykonanie innych prac konserwatorskich, niezbędnych do prawidłowego działania separatorów i osadników;
e) dokładne umycie zbiorników;
f) wykonanie pomiaru pojemności użytkowej poszczególnych zbiorników;
g) odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych – pozostałości po wykonanym czyszczeniu;
h) dokonanie wpisów w książce eksploatacji separatora po dokonanym czyszczeniu (szkic instalacji i jej opis - numeracja studzienek; opis stanu technicznego instalacji
i) wykonanie materiału zdjęciowego z wykonanego czyszczenia;
j) napełnienie separatora czystą wodą, aż do przelewu na wylocie,
k) Sporządzenie i dostarczenie kompletnej dokumentacji związanej z zakończeniem prac i odbiorem odpadów niebezpiecznych (zawierającej m.in. protokół odbioru prac) oraz dokonanie wpisu w książce eksploatacji separatorów obejmującego m.in. potwierdzenie odbioru odpadów.
l) Wykonawca wszystkie odpady powstałe w separatorach usunie i unieszkodliwi zgodnie z obowiązującymi przepisami /ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 699 z późn. zm.). Za wszelkie skażenia i ewentualne spowodowanie zagrożeń zanieczyszczenia środowiska opowiada Wykonawca.
m) Wykonawca usługi występuje w roli Wytwórcy odpadów powstających podczas wykonywania usługi czyszczenia. Wykonawca oświadcza, że będzie prowadził ewidencję odpadów oraz posiada wpis do BDO.
n) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, w udziale określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 110 z późn. zm.)
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych prac objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich. Pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a sprzęt winien posiadać lampy ostrzegawcze /pulsujące/ koloru pomarańczowego. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość.

5. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp, z następujących względów:

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowe wykonanie usług o małym zakresie. Podział zamówienia na części mógłby wprowadzić kilku Wykonawców, co stanowiłoby znaczące utrudnienie dla Zamawiającego z punktu widzenia koordynacji usług o niewielkim zakresie, rozdrobnienie odpowiedzialności Wykonawców. Mając powyższe na uwadze podział zamówienia spowodowałby m.in. konieczność zastosowania odrębnych jednostek sprzętowych/ transportowych przez każdego z Wykonawców, co miałoby znaczący wpływ na wzrost kosztów wykonania usług, możliwości wystąpienia sporów pomiędzy Wykonawcami oraz wpłynęłoby niekorzystnie na całą organizację prac, a w rezultacie na nienależyte wykonanie całości zamówienia.

7. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych z zastrzeżeniem pkt. 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53739,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126157,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53739,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kan24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133099432

7.3.3) Ulica: Ziemska 86

7.3.4) Miejscowość: Marysin

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53739,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.