eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaSukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC
dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrowina 21

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pdps-ostrowina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pdps-ostrowina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pdps-ostrowina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC
dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4169901f-356c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007612/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa oleju opałowego do celów grzewczych w ACC do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245401/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: znak sprawy: ZP/08/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 821760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ACC dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie, zwanego dalej „olejem”, zgodnie ze specyfikacją podaną w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik do SWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 09135100-5 – olej opałowy.
4. Dostawy oleju będą realizowane do Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie, Ostrowina 21, 56-400 Oleśnica (gm. Oleśnica).
5. Przewidywana ilość dostawy w okresie trwania umowy wynosi 240 000 litrów oleju i stanowi wielkość szacunkową.
6. Zamawiający posiada 2 zbiorniki o pojemności całkowitej 30 000 litrów każdy.
7. Dostawa oleju odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie telefonicznie lub emailem wskazując ilość zamawianego oleju, termin i miejsce dostawy. Termin jednorazowej dostawy oleju nie może być dłuższy niż 2 dni daty otrzymania zamówienia od Zamawiającego. W przypadku, gdy termin dostawy upływa w sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach, chyba że nastąpi pilna potrzeba dostawy, a strony zgodnie ustalą jej termin.
8. Wykonawca będzie dostarczał olej autocysterną wyposażoną w urządzenie dystrybucyjne – instalację pomiarową do paliw płynnych. Autocysterna powinna posiadać aktualne na dzień dostawy świadectwo legalizacji/certyfikacji urządzeń dystrybucyjnych w autocysternie.
9. Dostarczona przez Wykonawcę zamówiona ilość oleju winna być zgodna ze wskazaniami zalegalizowanego licznika urządzenia dystrybucyjnego w autocysternie, potwierdzona stosownym dokumentem dostawy i podpisana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Dostarczony olej winien spełniać wymogi określone w SWZ.
10. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego odmówi przyjęcia oleju w przypadku, gdy zostanie stwierdzone, że dostarczony olej nie posiada aktualnego certyfikatu jakości potwierdzającego jego parametry.
11. Dostarczony olej powinien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 oraz posiadać świadectwo jakości wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry:
Gęstość w temperaturze 15 st. C: Max. 860 kg/m3
Wartość opałowa: Min. 42,60 MJ/kg
Temperatura zapłonu: Min. 56 st. C
Temperatura płynięcia: Max. -20 st. C
Zawartość siarki: Max 0,10%
Zawartość wody: Max. 200 mg/kg
Zawartość zanieczyszczeń stałych: Max. 24 mg/kg
Pozostałość po skoksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej: Max. 0,30%
Pozostałość po spopieleniu: Max. 0,01%
12. Podstawę do wystawienia faktury za dostawę danej partii towaru stanowić będzie dokument dostawy, podpisany bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
13. Zamawiający informuje, że rozliczenie odbywać się będzie w temperaturze referencyjnej +15 stopni C, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (zgodnie z regulacjami ustawy o podatku akcyzowym).
14. Jednorazowa minimalna ilość dostarczanego paliwa powinna być wyższa niż 7000 l. Suma pojemności zbiorników magazynowych na paliwo wynosi 60 000 l. (2 x 30 000 l.)
15. Reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości i wad załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
16. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotowe dostawy w ilości maksymalne określonej w SWZ przez Zamawiającego. Określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych dostaw i zaoferowanych cen jednostkowych. Zmniejszenie ilości zamawianego oleju jest bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę do niezrealizowania zamówienia i oświadcza, iż zrzeka się wobec Zamawiającego wszelkich roszczeń z tytułu niezrealizowanej części umowy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane dostawy. Gwarantowana ilość dostarczonego oleju to 70% ilości wskazanej w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawcy stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 930618 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971208 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 930618 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kwiatkowski - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "TRANS-OLL"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6680010583

7.3.3) Ulica: Felicjanów nr 11A

7.3.4) Miejscowość: Władysławów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 930618 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.