Ogłoszenie z dnia 2021-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00250214/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem pn.: „Mój zawód – moja przyszłość” Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim – II Edycja, współfinansowanego przez Unię Europejską
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000180551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 5
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zszgorlice.edupoczta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zszgorlice.iap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem pn.: „Mój zawód – moja przyszłość” Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim – II Edycja, współfinansowanego przez Unię Europejską2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5880d8f-37ea-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005166/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem, Cześć I - Kierownik projektu, Część II - Asystent kierownika projektu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
edycja” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250214/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSZ.I.26.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IKierownik Projektu
Planowany zakres obowiązków:
pełnienie nadzoru merytorycznego nad całością projektu;
kontrola realizacji prowadzonych form wsparcia;
prawidłowe wydatkowanie środków projektu;
prowadzenie działań informacyjno- promocyjnych;
sporządzanie wniosków o płatność;
uaktualnianie w porozumieniu ze specjalistą ds. finansowych harmonogramów finansowych i merytorycznych;
dokonywanie z mian w budżecie;
opisywanie dokumentów projektowych;
monitorowanie postępu rzeczowo – finansowego projektu;
przestrzeganie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia 95/46/WE, (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane RODO i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z2019, poz.1781)
zapewnienie właściwej i terminowej realizacji powierzonych zadań;
czynny udział w spotkaniach Zespołu Projektowego utworzonego na potrzeby realizacji projektu;
bieżący kontakt z IP2 – Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie.
nabór uczestników do projektu
czynne prowadzenie naboru uczestników do projektu w dniach nauki młodzieży w szkole.
Osoba skierowana do realizacji zamówienia powinna posiadać:
wykształcenie wyższe z zakresu finansowo-księgowego lub pedagogicznego lub zarządzania środkami unijnymi
znajomość zasad realizacji programów finansowanych ze środków unijnych
umiejętność biegłej obsługi komputera – pakiet MS OFFICE
znajomość obsługi systemu teleinformatycznego SL 2014 wynikająca z pracy w tym systemie
znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
Warunki pracy
Wykonywanie obowiązków kierownika projektu będzie wymagało bezpośredniej pracy w ZSZ w Gorlicach co najmniej 1 raz, co najmniej 5 godzin tygodniowo, tj. od 7:00 do 15:00. Pozostałą część obowiązków będzie można wykonać w formie zdalnej w wymiarze godzin niezbędnym do właściwej organizacji wszystkich punktów umowy w danym tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIAsystent kierownika projektu
Planowany zakres obowiązków:
kontrola i organizacja prowadzonych form wsparcia;
monitorowanie postępu rzeczowo projektu;
wprowadzanie i kontrola danych beneficjentów do systemu SL;
prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych;
uczestniczenie w sporządzaniu wniosków o płatność;
przestrzeganie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia 95/46/WE, (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane RODO i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z2019, poz.1781);
zapewnienie właściwej i terminowej realizacji powierzonych zadań;
uczestniczenie w pracach przy organizowaniu przetargów zgodnie z PZP;
czynny udział w spotkaniach Zespołu Projektowego utworzonego na potrzeby realizacji projektu;
czynne prowadzenie naboru uczestników do projektu w dniach nauki młodzieży w szkole.
Osoba skierowana do realizacji zamówienia powinna posiadać:
wykształcenie wyższe z zakresu finansowo-księgowego lub pedagogicznego lub zarządzania środkami unijnymi
znajomość zasad realizacji programów finansowanych ze środków unijnych
umiejętność biegłej obsługi komputera – pakiet MS OFFICE
znajomość obsługi systemu teleinformatycznego SL 2014 wynikająca z pracy w tym systemie
znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
Warunki pracy
Wykonywanie obowiązków asystenta kierownika projektu będzie wymagało bezpośredniej pracy w ZSZ w Gorlicach co najmniej 1 raz, co najmniej 5 godzin tygodniowo w godzinach pracy administracji, tj. od 7:00 do 15:00. Pozostałą część obowiązków będzie można wykonać w formie zdalnej w wymiarze godzin niezbędnym do właściwej organizacji wszystkich punktów umowy w danym tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Konarczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-183-76-02
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-15 do 2023-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-177-33-39
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-15 do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z GORLIC
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych
- Rozbudowa drogi powiatowej 1469K Gorlice (ul. Krakowska, ul. Zamkowa) - Bystra - Łużna w km od 3+730,00 do km 4+540,00 w miejscowości Bystra
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe piwnic i ścian fundamentowych oraz uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej w budynku administracyjnym Powiatu Gorlickiego przy ul. Słonecznej 7 w Gorlicach.
więcej: przetargi w Gorlicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.