Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00515189/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowania terenów zieleni w Gdańsku- 3 zakresy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190030083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzdiz-przetargi@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzdiz.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d532a0b-8d02-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowania terenów zieleni w Gdańsku- 3 zakresy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d532a0b-8d02-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093588/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.20 ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 77/B/PZ/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122279,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKRES I: (Dzielnica Śródmieście)- Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Dolnej4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 44600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKRES II: (Dzielnica Orunia-Św. Wojciech-Lipce)- Zagospodarowanie na terenie zieleni przy ul. Inspektorskiej w ramach zadania RD „Skwer H. Conwentza”4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 49700 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKRES III: (Dzielnica Chełm – nasadzenia zieleni przy ul. Odrzańskiej)- Zagospodarowanie pasów zielni przy ul. Odrzańskiej4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 33800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wykonawca, który został wybrany w postępowaniu uchylił się od zawarcia umowy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87114,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277885,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87114,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arbor Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833340946
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87114,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wykonawca, który został wybrany w postępowaniu uchylił się od zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach
- Wykonanie i dostawa zdefiniowanych elementów demonstratora technologii w ramach projektu finansowanego z NCBiR pt. "Bezzałogowa platforma nawodno - powietrzna(...)"
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nasadzeń zastępczych drzew na terenie zabytkowego parku Zespołu pałacowo-parkowego w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Starejwsi
- Nasadzenia drzew, roślin ogrodowych i kwiatów na terenie Gminy Słubice
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Sadzenie drzew, krzewów i bylin na terenie miasta Sopotu wraz z ich trzyletnią pielęgnacją
- Budowa placu zabaw wraz ze strefą fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie (II)
- Budowa i przebudowa drogi w sięgaczu ul. Gen. M. Wittek oraz ul. Gen. M. Wittek od skrzyżowania z ul. kontradm. S. Frankowskiego do końca dz. nr 14/22 AM-9 obr. Ołtaszyn we Wrocławiu
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.