eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlcePrzewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach

1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeska 97

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 632 24 85

1.5.8.) Numer faksu: 25 633 96 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.posie@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-siedlce

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0baa2ea0-fb93-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0baa2ea0-fb93-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141441/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz zwłok z terenu działania Prokuratury Okręgowej w Siedlcach i jednostek podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235109

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3024-7.261.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 324800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Siedlcach

4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

4.5.5.) Wartość części: 35154 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Garwolinie

4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

4.5.5.) Wartość części: 82533 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim

4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

4.5.5.) Wartość części: 33210 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Węgrowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

4.5.5.) Wartość części: 119448 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

4.5.5.) Wartość części: 90504 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12312 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12312 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. Hajko Marcin Hajko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4960171671

7.3.3) Ulica: Dzikowa 4

7.3.4) Miejscowość: Sarnaki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12312 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w SWZ pkt. XVII ust. 1 pkt. 1 zawarł zapis, że „Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, …”. Wykonawca złożył ofertę, która nie została opatrzona podpisem elektronicznym. Podpisanie oferty nie ma jedynie charakteru formalnego czy też technicznego, ale wywołuje skutki materialnoprawne, tj. podpis pod ofertą skutkuje tym, iż sama oferta wraz z jej załącznikami jest oświadczeniem woli Wykonawcy, polegającym na tym, że Wykonawca na zaproponowanych w tej ofercie warunkach ma zamiar zawrzeć umowę z Zamawiającym. Brak tego podpisu wyklucza możliwość uznania oferty za oświadczenie woli.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 oferta podlega odrzuceniu.
Na podstawie art. 255 pkt. 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w części II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami SWZ, jednym z kryteriów oceny ofert stanowił termin zapłaty za usługę, który określony został na 14 dni, 21 dni lub 30 dni, z jednoczesnym przyznaniem punktów w ocenie ofert w wysokości odpowiednio: 5 punktów, 10 punktów lub 20 punktów. Wykonawca nie zadeklarował terminu zapłaty za faktury.
Treść oferty została sporządzona niezgodnie z postanowieniami specyfikacji.

Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp oferta podlega odrzuceniu.

Na podstawie art. 255 pkt. 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w części III.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca P.P.H.U. ZP STOLARCZYK, Irena Barbara Stolarczyk, ul. Piłsudskiego 28, 08-300 Sokołów Podlaski – oferta nr 2 - złożył ofertę w zakresie części IV.
W zakresie realizacji zamówienia w części IV wpłynęła tylko jedna oferta. Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia w części:
• IV za kwotę 278 208zł, wartość szacunkowa wynosi 119 448,00 zł

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Na podstawie art. Pzp 255 pkt. 3 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w części IV.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca P.P.H.U. ZP STOLARCZYK, Irena Barbara Stolarczyk, ul. Piłsudskiego 28, 08-300 Sokołów Podlaski – oferta nr 2 - złożył ofertę w zakresie części V.
W zakresie realizacji zamówienia w części V wpłynęła tylko jedna oferta. Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia w części:
• V za kwotę 214 488,00 zł – wartość szacunkowa wynosi 90 504,00zł

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Na podstawie art. Pzp 255 pkt. 3 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w części V.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.