Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00235109/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00243481/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach
1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzeska 97
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 632 24 85
1.5.8.) Numer faksu: 25 633 96 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.posie@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-siedlce
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0baa2ea0-fb93-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0baa2ea0-fb93-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141441/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz zwłok z terenu działania Prokuratury Okręgowej w Siedlcach i jednostek podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3024-7.261.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 324800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Siedlcach4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 35154 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Garwolinie4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 82533 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 33210 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Węgrowie4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 119448 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 90504 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12312 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12312 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. Hajko Marcin Hajko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4960171671
7.3.3) Ulica: Dzikowa 4
7.3.4) Miejscowość: Sarnaki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12312 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w SWZ pkt. XVII ust. 1 pkt. 1 zawarł zapis, że „Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, …”. Wykonawca złożył ofertę, która nie została opatrzona podpisem elektronicznym. Podpisanie oferty nie ma jedynie charakteru formalnego czy też technicznego, ale wywołuje skutki materialnoprawne, tj. podpis pod ofertą skutkuje tym, iż sama oferta wraz z jej załącznikami jest oświadczeniem woli Wykonawcy, polegającym na tym, że Wykonawca na zaproponowanych w tej ofercie warunkach ma zamiar zawrzeć umowę z Zamawiającym. Brak tego podpisu wyklucza możliwość uznania oferty za oświadczenie woli.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 oferta podlega odrzuceniu.
Na podstawie art. 255 pkt. 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w części II.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami SWZ, jednym z kryteriów oceny ofert stanowił termin zapłaty za usługę, który określony został na 14 dni, 21 dni lub 30 dni, z jednoczesnym przyznaniem punktów w ocenie ofert w wysokości odpowiednio: 5 punktów, 10 punktów lub 20 punktów. Wykonawca nie zadeklarował terminu zapłaty za faktury.
Treść oferty została sporządzona niezgodnie z postanowieniami specyfikacji.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp oferta podlega odrzuceniu.
Na podstawie art. 255 pkt. 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w części III.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca P.P.H.U. ZP STOLARCZYK, Irena Barbara Stolarczyk, ul. Piłsudskiego 28, 08-300 Sokołów Podlaski – oferta nr 2 - złożył ofertę w zakresie części IV.
W zakresie realizacji zamówienia w części IV wpłynęła tylko jedna oferta. Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia w części:
• IV za kwotę 278 208zł, wartość szacunkowa wynosi 119 448,00 zł
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na podstawie art. Pzp 255 pkt. 3 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w części IV.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca P.P.H.U. ZP STOLARCZYK, Irena Barbara Stolarczyk, ul. Piłsudskiego 28, 08-300 Sokołów Podlaski – oferta nr 2 - złożył ofertę w zakresie części V.
W zakresie realizacji zamówienia w części V wpłynęła tylko jedna oferta. Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia w części:
• V za kwotę 214 488,00 zł – wartość szacunkowa wynosi 90 504,00zł
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na podstawie art. Pzp 255 pkt. 3 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w części V.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatorów dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa oraz wymiana dźwigu osobowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Przychodni SPZOZ w Siedlcach przy ul. Formińskego 14.
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Bukietowej w miejscowości Stok Lacki
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa endoskopu w ramach realizacji zadania "Doposażenie Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIERZNO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026, W RAMACH REGULARNEJ KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS PRZEJAZDU"
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2025/2026
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
więcej: Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.