Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124366/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00140376/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00142560/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00146315/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00164012/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00166729/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW
UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W PRZEMYŚLU WRAZ Z ZASTOSOWANIEM OZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@um.przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/7338471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓWUŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W PRZEMYŚLU WRAZ Z ZASTOSOWANIEM OZE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68a1b46a-bcdf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038639/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Przemyślu z zastosowaniem OZE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124366
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4366500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania inwestycyjnego planuje się wykonanie prac w formule „Zaprojektuj i wybuduj” polegających na wykonaniu:1) dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami;
2) robót budowlano – montażowych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową.
2. Zadanie częściowe nr 1:
a) Przemyski Inkubator Przedsiębiorczości i Innowacji – ul. Ratuszowa 10A w Przemyślu – zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 24KWp,
b) Pływalnia – ul 22-go Stycznia 8 w Przemyślu – zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,84KWp na terenie działki nr 2872 obręb 202,
c) Szkoła Podstawowa nr 14 – ul. Borelowskiego 12 w Przemyślu – zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 44,5 KWp z przebudową instalacji elektrycznej – zamawiający posiada aktualny projekt instalacji elektrycznej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09330000-1 - Energia słoneczna
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 1513000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania inwestycyjnego planuje się wykonanie prac w formule „Zaprojektuj i wybuduj” polegających na wykonaniu:1) dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami;
2) robót budowlano – montażowych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową.
2. Zadanie częściowe nr 2:
a) II Liceum Ogólnokształcące – ul. B-pa Glazera 44 w Przemyślu – zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,84 kWp z przebudową dachu,
b) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 – ul. Izydory Kossowskiej 1 w Przemyślu – zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 30,26KWp z przebudową dachu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09330000-1 - Energia słoneczna
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 1130500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania inwestycyjnego planuje się wykonanie prac w formule „Zaprojektuj i wybuduj” polegających na wykonaniu:1) dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami;
2) robót budowlano – montażowych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową.
2. Zadanie częściowe nr 3:
a) sala gimnastyczna – ul. Ratuszowa 1 w Przemyślu – zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 8,9 KWp z przebudową instalacji elektrycznej i dociepleniem budynku oraz modernizacją pomieszczeń sanitarno – szatniowych i sali gimnastycznej;
b) Szkoła Podstawowa nr 5 – ul. Konarskiego 7 w Przemyślu – zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 24,92KWp z przebudową instalacji elektrycznej – zamawiający posiada aktualny projekt instalacji elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09330000-1 - Energia słoneczna
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 1723000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2532570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3394800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2532570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361063222
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 4
7.3.4) Miejscowość: Korczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-420
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2532570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1404660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ML System+ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 181004641
7.3.3) Ulica: Zaczernie 190G
7.3.4) Miejscowość: Zaczernie
7.3.5) Kod pocztowy: 36-062
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2055330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2852370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2055330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ML System+ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 181004641
7.3.3) Ulica: Zaczernie 190G
7.3.4) Miejscowość: Zaczernie
7.3.5) Kod pocztowy: 36-062
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2055330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 570 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup oznakowania drogowego
- Dostawa oleju opałowego dla Sądu Okręgowego w Przemyślu - do celów grzewczych."
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.