Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187111/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w sezonie zimowym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY WIŚNICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 68 509 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowywisnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umnowegowisnicza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w sezonie zimowym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3770929b-1603-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000619/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w sezonie zimowym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI-ZPU.271.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 570660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1. Miasto Nowy WiśniczZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz - w sezonie zimowym 2021/2022 .
Miasto Nowy Wiśnicz w ilości km 15,857 obejmuje ulice: Leśna, Jana Matejki, Ogrodowa, Pogodna, Słowackiego, Słoneczna, Sienkiewicza, Szkolna, Wyspiańskiego, Wiśniowa, Widok, Zielona, Żydowska, Bukowa, Brodzińskiego, Brzękowskiego, Bolesława Chrobrego, Długa, Fischera, Głowackiego, Jagiellońska, Klonowa, Marii Konopnickiej, Królowej Jadwigi, Kwiatowa, Kossaka, Krzywa, Władysława Jagiełły. Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w roku 2021 wynosi: 152 km (w tym odśnieżanie 76 km, posypywanie 76 km) ,w roku 2022 wynosi: 590 km (w tym odśnieżanie 295 km, posypywanie 295 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 81620,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Sołectwo Królówka cz. 1Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz - w sezonie zimowym 2021/2022 .
Sołectwo Królówka cz. 1 od strony drogi powiatowej Olchawa - Leszczyna i drogi gminnej Królówka - Muchówka na wschód - w ilości km 10,510
Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w roku 2021 wynosi: 135 km,
(w tym odśnieżanie 67,5 km, posypywanie 67,5 km) , w roku 2022 wynosi: 520 km (w tym odśnieżanie 260 km, posypywanie 260 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 72050,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Sołectwo Królówka cz. 2Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz - w sezonie zimowym 2021/2022 .
Sołectwo Królówka cz. 2 - od strony drogi powiatowej Olchawa - Leszczyna i drogi gminnej Królówka - Muchówka na zachód – w ilości km 15,458
Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w roku 2021 wynosi: 165 km (w tym odśnieżanie 90 km, posypywanie 75 km) w roku 2022 wynosi: 450 km (w tym odśnieżanie 225 km, posypywanie 225 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 67650,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Sołectwo LeksandrowaZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz - w sezonie zimowym 2021/2022 .
Sołectwo Leksandrowa - w ilości km 8,420
Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w roku 2021 wynosi: 60 km (w tym odśnieżanie 30,5 km, posypywanie 29,5 km) w roku 2022 wynosi: 380 km (w tym odśnieżanie 190 km, posypywanie 190 km).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 48400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 5. Sołectwo ŁomnaZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz - w sezonie zimowym 2021/2022 .
Sołectwo Łomna w ilości km 13,393
Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w roku 2021 wynosi: 93 km (w tym odśnieżanie 48 km, posypywanie 45 km), w roku 2022 wynosi: 540 km (w tym odśnieżanie 270 km, posypywanie 270 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 69630,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Sołectwo KobyleZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz - w sezonie zimowym 2021/2022 .
Sołectwo Kobyle w ilości km 5,780
Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w roku 2021 wynosi: 44 km (w tym odśnieżanie 22 km, posypywanie 22 km), w roku 2022 wynosi: 270 km (w tym odśnieżanie 135 km, posypywanie 135 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 32540,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Sołectwo ChronówZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz - w sezonie zimowym 2021/2022 .
Sołectwo Chronów w ilości km 14,946
Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w roku 2021 wynosi: 97 km (w tym odśnieżanie 48,5 km, posypywanie 48,5 km), w roku 2022 wynosi.: 490 km (w tym odśnieżanie 245 km, posypywanie 245 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 64570,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. Sołectwo OlchawaZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz - w sezonie zimowym 2021/2022 .
Sołectwo Olchawa w ilości km 7,890
Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w roku 2021 wynosi: 55 km (w tym odśnieżanie 27,5 km, posypywanie 27,5 km), w roku 2022 wynosi:280 km (w tym odśnieżanie 140 km, posypywanie 140 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 36850,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9. Sołectwo MuchówkaZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz - w sezonie zimowym 2021/2022 .
Sołectwo Muchówka w ilości km 6,510
Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w roku 2021 wynosi: 115 km (w tym odśnieżanie 58 km, posypywanie 57 km), w roku 2022 wynosi: 370 km (w tym odśnieżanie 185 km, posypywanie 185 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 53350,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10. Sołectwo Połom DużyZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz - w sezonie zimowym 2021/2022 .
Sołectwo Połom Duży w ilości km 8,861
Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w roku 2021 wynosi: 80 km (w tym odśnieżanie 40 km, posypywanie 40 km), w roku 2022 wynosi: 320 km (w tym odśnieżanie 160 km, posypywanie 160 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Papuga ZUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681979152
7.3.4) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-720
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOŁ-KOP Łukasz Gołdas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681933138
7.3.4) Miejscowość: Królówka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-722
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOŁ-KOP Łukasz Gołdas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681933138
7.3.4) Miejscowość: Królówka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-722
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2021 r. w siedzibie Zamawiającego nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w sezonie zimowym 2021/2022. W wyznaczonym terminie tj. do godz. 09:00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp - oferta jest niezgodna z przepisami ustawy i jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2021 r. w siedzibie Zamawiającego nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w sezonie zimowym 2021/2022. W wyznaczonym terminie tj. do godz. 09:00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp - oferta jest niezgodna z przepisami ustawy i jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAFAREX Dariusz Twardosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681908873
7.3.4) Miejscowość: Stary Wiśnicz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-720
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2021 r. w siedzibie Zamawiającego nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Nowy Wiśnicz w sezonie zimowym 2021/2022. W wyznaczonym terminie tj. do godz. 09:00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp - oferta jest niezgodna z przepisami ustawy i jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAFAREX Dariusz Twardosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681908873
7.3.4) Miejscowość: Stary Wiśnicz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-720
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUD-MAR Usługi Koparko - Ładowarki Sylwester Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8682566941
7.3.4) Miejscowość: Muchówka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-722
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP BRUK USŁUGI BRUKARSKO ZIEMNE Jakub Daniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681976343
7.3.4) Miejscowość: Połom Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 32-720
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.