Og³oszenie z dnia 2021-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00007661/01 - Wynik z dnia 2022-01-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa macierzy dyskowej dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum1939.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa macierzy dyskowej dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e0f2d6d1-3c94-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00277427
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00047229/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa sprzêtu komputerowego- macierz dyskowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum19393.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane
w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt .
Ofertê, o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymagane w SWZ dokumenty nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem platformy.
4. Wymagana forma sk³adanych dokumentów:
a) po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej,
b) za dokumenty z³o¿one w oryginale lub w kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ
z orygina³em rozumie siê dokumenty z³o¿one w formie elektronicznej opatrzone podpisem elektronicznym, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji.
5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939 .Formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
6. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn±
do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu (godziny pracy Zamawiaj±cego: 8.15-16.15 w dni robocze). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
7. Ogólne zasady korzystania z Platformy okre¶la Regulamin.
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie. Korzystanie
z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje
siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi: maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
12. Za datê:
a) przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie Platformy poprzez klikniêcie przycisku Z³ó¿ ofertê w drugim kroku i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona,
b) zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê klikniêcia przycisku wy¶lij wiadomo¶æ po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zapisy dotycz±ce RODO zosta³y zawarte w Rozdz. 26 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotycz±ce RODO zosta³y zawarte w Rozdz. 26 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P.A.280.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokument stanowi±cy za³±cznik 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie równie¿ na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzêt)
30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy ocenie ofert bêdzie stosowa³ kryterium cena , wysoko¶æ mocowania w szafie rack, ilo¶æ pamiêci cache macierzy, okres gwarancji
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ mocowania w szafie rack
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ilo¶æ pamiêci cache macierzy dyskowej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrze¿eniem ust. 5 poni¿ej, chyba, ¿e Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych odpisów w pkt. 11 Formularza ofertowego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
II. Ka¿dy z Wykonawców sk³ada wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:1. na potwierdzenie, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania zamawiaj±cego okre¶lone w warunkach zamówienia oraz w opisie przedmiotu zamówienia:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp-
za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykaz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±:1. Formularz ofertowy – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 3, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale, sk³ada siê wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale 11 pkt. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. 6. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.
3. Do umowy maj± zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, je¿eli przepisy ustawy PZP nie stanowi± inaczej.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz okre¶lonym we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy.2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie
o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy PZP, oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców. 3. Odwo³anie przys³uguje na: a)niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; b) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy; 4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. 5.Pisma w postêpowaniu odwo³awczym wnosi siê w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym ¿e odwo³anie i przyst±pienie do postêpowania odwo³awczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagaj± opatrzenia podpisem zaufanym.
6. Pisma w formie pisemnej wnosi siê za po¶rednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca, a pisma w postaci elektronicznej wnosi siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
7. Odwo³uj±cy przekazuje Zamawiaj±cemu odwo³anie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopiê tego odwo³ania, je¿eli zosta³o ono wniesione w formie pisemnej, przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu. 8. Domniemywa siê, ¿e Zamawiaj±cy móg³ zapoznaæ siê z tre¶ci± odwo³ania przed up³ywem terminu do jego wniesienia, je¿eli przekazanie odpowiednio odwo³ania albo jego kopii nast±pi³o przed up³ywem terminu do jego wniesienia przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
9. Odwo³anie wnosi siê w terminie: a)5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt a). 10. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub wobec tre¶ci dokumentów zamówienia wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne. 11. Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt 9 i pkt 10 wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia, w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne. 12. Je¿eli Zamawiaj±cy mimo takiego obowi±zku nie przes³a³ Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, odwo³anie wnosi siê nie pó¼niej ni¿ w terminie: a) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o wyniku postêpowania; b)miesi±ca od dnia zawarcia umowy, je¿eli Zamawiaj±cy nie zamie¶ci³ w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o wyniku postêpowania.
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Wykonanie us³ugi digitalizacji dokumentacji pracowniczej (umowa o pracê), tj. akt osobowych pracownika oraz dokumentacji w sprawach zwi±zanych ze stosunkiem pracy (eTeczka).
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych na terenie Miasta Gdañska
- Sukcesywna dostawa dichlorku radu 223-Ra dla UCK
- Dostawa sprzêtu multimedialnego wraz z monta¿em elektrycznego ekranu projekcyjnego na potrzeby Wydzia³u Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdañskiej
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! O¶wietlenie parku Chirona" w ramach zadañ Bud¿etu Obywatelskiego 2025 - etap I
- Usuniêcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyñskiej 10 w Gdañsku - (Czê¶æ nr 2)
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowo¶ci Boles³awiec - dostawy wyposa¿enia
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami komputerowymi oraz urz±dzenia wielofunkcyjnego
- Automatyzacja procesów obs³ugi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej we Wroc³awiu
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzêtu komputerowego (w podziale na czê¶ci)
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy S³upno i jednostce podleg³ej Centrum Us³ug Spo³ecznych w S³upnie
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urz±dzeñ pamiêci masowej, urz±dzeñ sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z us³ugami wdro¿enia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d Gmina Dzwola"
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.