Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239002/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa i wymiana wodomierzy do pomiaru zużycia wody ciepłej i zimnej w ramach legalizacji w lokalach mieszkalnych i użytkowych na terenie miasta Białegostoku w ilości 385 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa i wymiana wodomierzy do pomiaru zużycia wody ciepłej i zimnej w ramach legalizacji w lokalach mieszkalnych i użytkowych na terenie miasta Białegostoku w ilości 385 szt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edd06950-fe0a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023174/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i wymiana wodomierzy w lokalach gminnych we Wspólnotach Mieszkaniowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.IP.26.3.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36121,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa i wymiana wodomierzy do pomiaru zużycia wody ciepłej i zimnej w ramach legalizacji w lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Białystok na terenie miasta Białegostoku w ilości 385 szt. (w tym 80 szt. w lokalach użytkowych).
Przedmiot niniejszego postępowania obejmuje:
1) dostawę wodomierzy spełniających poniższe wymagania:
a) wodomierze z aktualną cechą legalizacyjną na rok 2022 z okresem ważności 5 lat,
b) wodomierze z przeznaczeniem do wody pitnej zimnej i ciepłej; atestem higienicznym PZH,
c) jednostrumieniowe, skrzydełkowe, suchobieżne o średnicach nominalnych DN 15mm i DN 20mm o nominalnym strumieniu objętości Qn=1,5m3/h lub Qn=2,5m3/h,
d) z zabezpieczeniem antymagnetycznym,
e) korpus wodomierza nie może być wykonany z tworzyw sztucznych,
f) z możliwością montażu w poziomie i pionie o klasie dokładności nie niższej niż B-H (montaż
w poziomie), A-V (montaż w pionie),
2) usługę wymiany obejmującą następujący zakres prac:
a) demontaż wodomierza,
b) demontaż wodomierza typu JAŚ z przeróbką podjeść wodomierzowych do wodomierzy standardowych,
c) ewentualna przeróbka podejść wodomierzy o długości do 0,5 metra;
d) zamontowanie wodomierza z aktualną cechą legalizacyjną na rok 2023 z okresem ważności 5 lat - o cechach określonych w umowie,
e) wymiana uszczelek łącznika,
f) plombowanie wodomierza plombą zatrzaskową,
g) w przypadku braku możliwości wymiany wodomierza ze względu na brak możliwości odcięcia wody (zawór wyeksploatowany lub pęknięty) wykonawca zobowiązany jest w ramach usługi do wymiany zaworu,
h) w przypadku pękniętego łącznika wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany,
i) w przypadku gdy łączniki wodociągowe nie są w jednej osi wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy umożliwiającej montaż wodomierza,
j) odcięcie wody na pionie lub w całym budynku w przypadku, gdy zawory przed wodomierzami są niesprawne w porozumieniu z administratorem,
k) sprawdzenie szczelności połączeń i prawidłowości montażu, kontrolę opomiarowania wszystkich punktów poboru wody przez zamontowane wodomierze,
l) sporządzenie protokołu o wymianie wodomierzy dla każdego wodomierza w lokalu, który musi zawierać następujące dane: numer wodomierza zdemontowanego i zamontowanego oraz ich stany w chwili zdjęcia i zamontowania, datę montażu, nazwisko i imię Najemcy oraz jego podpis oraz podpis wykonawcy,
m) przekazanie kopii protokołu z montażu najemcy lokalu, administratorowi budynku
i zamawiającemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37039,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37039,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37039,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLUMBER Wojciech Matowicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661546870
7.3.3) Ulica: Liniowa 23
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-587
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37039,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Modernizacja serwerowni w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku
- Dostawa licencji na oprogramowanie Windows Server Datacenter (na 312 rdzeni) oraz Windows Server Rds CAL (150 licencji na użytkownika)
- Usługa najmu pralni kontenerowych
- Dostawa odzieży ochronnej i odzieży roboczej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- na nocną w dni powszednie i całodobową w dni wolne od zajęć ochronę osób i mienia oraz utrzymanie porządku na terenie należącym do Zespołu Szkół Zawodowych nr 5 im. Gen. Prądzyńskiego w Białymstoku
- Usługi w zakresie wykonywania prac porządkowo - czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA LOKALU PRZY UL. WYZWOLENIA 2 W SUSZCU
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Jadów
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie
- Przebudowa rozbudowa budynku UG Konopnica na potrzeby rozwoju usług społecznych, świadczonych społeczności lokalnej
- AN/ZP/4/25 Budowa hangaru obsługowego Politechniki Poznańskiej na lotnisku Kąkolewo w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.