Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176905/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00187152/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00189091/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334991810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.szpitalbystra.pl/?id=885&mode=01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-437d9242-dbb1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022061/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią w CPiT w Bystrej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Optymalizacja zabezpieczenia prognozowanych potrzeb na świadczenia hospitalizacyjne w zakresie chorób układu oddechowego w województwie śląskim poprzez przebudowę, modernizację oraz doposażenie kompleksu budynków na potrzeby oddziałów pulmonologicznych z pododdziałem chemioterapii nowotworów Centrum Pulmonologii Torakochirurgii w Bystrej-projekt w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 15/Dz.ZPI/380/7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 233976,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach realizacji projektu „Optymalizacja zabezpieczenia prognozowanych potrzeb na świadczenia hospitalizacyjne w zakresie chorób układu oddechowego w województwie śląskim poprzez przebudowę, modernizację oraz doposażenie kompleksu budynków na potrzeby oddziałów pulmonologicznych z pododdziałem chemioterapii nowotworów Centrum Pulmonologii Torakochirurgii w Bystrej” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. W zakresie Części / Pakietu nr 1: Wyposażenie technologiczne – SPRZĘT TELEINFORMATYCZNY. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w załączniku nr 2 - 2.1 – formularz asortymentowo-cenowy do niniejszej SWZ oraz posiadające właściwości i spełniające co najmniej wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ – Opis wymagań dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, zmontowanie, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotu zamówienia, a także na wniosek Zamawiającego instruktaż wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie prawidłowej obsługi i właściwej eksploatacji wyposażenia.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisami wyspecyfikowanymi w zał. nr 2 do niniejszej SWZ oraz posiadać właściwości i spełniać wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ, musi być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją (element podlegający ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ)
Uwaga! Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy elementów wyposażenia/sprzętu, zaś na wymienione elementy wyposażenia/sprzęt gwarancja biegnie od nowa, tj. od następnego dnia po podpisaniu protokołu z usunięcia wad lub wymiany.
Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieużywany (nawet do celów prezentacyjnych), kompletny i w pełni sprawny. Musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji przeznaczenia, musi być wolny od wad fizycznych (materiałowych, konstrukcyjnych, montażowych) i prawnych, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym o ogólnym bezpieczeństwie produktu, posiadać wymaganą wytrzymałość mechaniczną oraz w miarę potrzeby, odporność na obciążenia, którym jest poddawany podczas użytkowania,
Asortyment musi posiadać wystawioną ważną Deklarację Zgodności, a także być oznakowany znakiem CE.
Dostawy wyposażenia / sprzętu oraz montaż odbywać się będą każdorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym konkretnego terminu dostawy.
Zamawiający wymaga, by Wykonawca określił w ofercie cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SWZ, warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego odnoszące się do przedmiotu zamówienia (elementy podlegające ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ).
Dostawca zobowiązany jest przy dostawie przedmiotu umowy dostarczyć Zamawiającemu katalogi/ulotki informacyjne producenta/dystrybutora, instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego przedmiotu umowy. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie nie odebraniem dostarczanego towaru.
Dostawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca dostawy i montażu przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem przy wnoszeniu i montażu elementów wyposażenia,
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku powstałych na terenie dostawy zabrudzeń, uszkodzeń i/Iub awarii wynikłych z jego winy. Dostawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, zainstalowania oraz uruchomienia przedmiotu umowy, a także zobowiązany jest (w zależności od potrzeby) do jego oznakowania, skręcenia i rozmieszczenia oraz wypoziomowania.
Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania)
Obowiązek uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników. Zamawiający zapewnił dostępność przedmiotu zamówienia dla wszystkich upoważnionych użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, poprzez jego ogólnodostępność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
4.5.5.) Wartość części: 169294,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach realizacji projektu „Optymalizacja zabezpieczenia prognozowanych potrzeb na świadczenia hospitalizacyjne w zakresie chorób układu oddechowego w województwie śląskim poprzez przebudowę, modernizację oraz doposażenie kompleksu budynków na potrzeby oddziałów pulmonologicznych z pododdziałem chemioterapii nowotworów Centrum Pulmonologii Torakochirurgii w Bystrej” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. W zakresie Części / Pakietu nr 2: Wyposażenie technologiczne – DOZOWNIKI, KOSZE I INNE. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w załączniku nr 2 - 2.2 – formularz asortymentowo-cenowy do niniejszej SWZ oraz posiadające właściwości i spełniające co najmniej wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ – Opis wymagań dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, zmontowanie, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotu zamówienia, a także na wniosek Zamawiającego instruktaż wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie prawidłowej obsługi i właściwej eksploatacji wyposażenia.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisami wyspecyfikowanymi
w zał. nr 2 do niniejszej SWZ oraz posiadać właściwości i spełniać wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ, musi być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją (element podlegający ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ)
Uwaga! Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy elementów wyposażenia/sprzętu, zaś na wymienione elementy wyposażenia/sprzęt gwarancja biegnie od nowa, tj. od następnego dnia po podpisaniu protokołu z usunięcia wad lub wymiany.
Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieużywany (nawet do celów prezentacyjnych), kompletny i w pełni sprawny. Musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji przeznaczenia, musi być wolny od wad fizycznych (materiałowych, konstrukcyjnych, montażowych) i prawnych, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym o ogólnym bezpieczeństwie produktu, posiadać wymaganą wytrzymałość mechaniczną oraz w miarę potrzeby, odporność na obciążenia, którym jest poddawany podczas użytkowania,
Asortyment musi posiadać wystawioną ważną Deklarację Zgodności, a także być oznakowany znakiem CE.
Dostawy wyposażenia / sprzętu oraz montaż odbywać się będą każdorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym konkretnego terminu dostawy.
Zamawiający wymaga, by Wykonawca określił w ofercie cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SWZ, warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego odnoszące się do przedmiotu zamówienia (elementy podlegające ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ).
Dostawca zobowiązany jest przy dostawie przedmiotu umowy dostarczyć Zamawiającemu katalogi/ulotki informacyjne producenta/dystrybutora, instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego przedmiotu umowy. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie nie odebraniem dostarczanego towaru.
Dostawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca dostawy i montażu przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem przy wnoszeniu i montażu elementów wyposażenia,
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku powstałych na terenie dostawy zabrudzeń, uszkodzeń i/Iub awarii wynikłych z jego winy. Dostawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, zainstalowania oraz uruchomienia przedmiotu umowy, a także zobowiązany jest (w zależności od potrzeby) do jego oznakowania, skręcenia i rozmieszczenia oraz wypoziomowania.
Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania)
Obowiązek uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników. Zamawiający zapewnił dostępność przedmiotu zamówienia dla wszystkich upoważnionych użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, poprzez jego ogólnodostępność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 64681,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 25.07.2022 r. otrzymał pismo dotyczące odstąpienia od podpisania umowy od firmy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o. o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom w związku z czym unieważnienił postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 zgodnie art. 255 ust 7 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej ustawą PZP (t. j. Dz. U. 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówieni publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy PZP
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146616,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146616,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76515,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76515,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76515,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONKRET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751524191
7.3.3) Ulica: Dworcowa 15 A
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76515,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI BYSTRA
więcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.