Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193793/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2021 roku - III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupska
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598144000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ustka@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ustka.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_ustka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi leśnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2021 roku - III postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735b99a2-1d1e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060162/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2021 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193793/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie infrastruktury leśnej w 2021 roku poprzez: bieżące
utrzymanie dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2021
roku.
Zamówienie obejmuje:
Naprawę dróg o nawierzchniach nieulepszonych
1) Do nawierzchni nieulepszonych zalicza się nawierzchnie:
-gruntowe,
-żużlowe,
-tłuczniowe,
-z płyt żelbetowych pełnych i ażurowych.
2) Zakres prac w ramach utrzymania i konserwacji dróg leśnych:
a) Uzupełnianie lub naprawy nawierzchni dróg leśnych z:
-mieszanką optymalną frakcji 0-31,5 mm,
-tłuczniem betonowym frakcji 0-63 i/lub 0-31,5 mm,
-płyt betonowych lub żelbetowych,
-wykonanie robót polegających na profilowaniu i wyrównywaniu dróg o nawierzchniach
nieulepszonych oraz podejmowaniu innych działań technicznych mających na celu zapewnienie
właściwego stanu technicznego drogi oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu drogowego
niezależnie od warunków atmosferycznych.
Do obowiązków Wykonawcy w zakresie zamówienia należy w szczególności:
- ręczne i mechaniczne wyrównanie nawierzchni gruntowych, tłuczniowych, żużlowych, oraz z
gruzu betonowego,
- uzupełnienie gruntem, tłuczniem, żużlem, tłuczniem betonowym ubytków w nawierzchni lub
miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
- ścinanie zawyżonych poboczy wraz z transportem nadmiaru gruntu,
- mechaniczne zagęszczenie nawierzchni,
- utrzymanie normatywnej głębokości rowów przydrożnych oraz normatywnego spadku skarp,
- uzupełnianie ubytków nawierzchni z tłucznia betonowego,
- naprawy nawierzchni z płyt żelbetowych wielootworowych płyt drogowych,
- wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie utrzymania nawierzchni,
- informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas
prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu.
Szacunkowa długość dróg leśnych przeznaczonych do robót utrzymaniowych w 2021 r. wynosi 7000,00 mb. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w kosztorysie ofertowym. Ilości wykonanych robót w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych pozycji, różnić się ilościowo od wartości podanych w kosztorysie ofertowym. Zamawiający wskazuje, iż prace wyszczególnione w opisie przedmiotu mogą być ograniczone przez Zamawiającego w zakresie rodzaju i ilości do 50 % wskazanych prac. W sytuacji ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca niniejszym zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu.
Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Zamawiającego,
stanowiace załącznik do niniejszej SWZ (załącznik nr3 do SWZ).
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Pozostałe informacje niezbędne do wykonania zamówienia:
-Zamawiający będzie każdorazowo zlecał wykonanie robót, ze wskazaniem miejsca i terminu ich wykonania;
-Ilość robót do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni;
-Wykonawca zgłaszać będzie Zamawiającemu każdorazowo telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail o przystąpieniu do wykonywania zleconych robót,
-Wykonawca po przejęciu terenu, jeżeli zachodzi konieczność w trakcie wykonywania robót utrzymaniowych, zdejmie, przechowa i zabezpieczy majątek Zamawiającego tj. istniejące oznakowanie pionowe, elementy zabezpieczenia ruchu i inne wyposażenie pasa drogowego oraz ponownie;
-Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów, i odpowiada za unieszkodliwianie odpadów pochodzących z robót. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 784, z późn. zm.).
-Przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych i rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu (wyjątek stanowią elementy stalowe, żeliwne, oraz inne materiały przydatne do ponownego wykorzystania). Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt.
-Organizacja pracy podczas wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich.
2. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze STWIORB, opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącymi załączniki nr do 1 i 3 do SWZ, a także zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej i technicznej oraz normami. Podstawą wyceny oferty jest STWIORB oraz opis przedmiotu
zamówienia. W przypadku wątpliwości, Wykonawca obowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego celem dokładnego sprecyzowania danej pracy lub użytego materiału.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja odcinków dróg, bez możliwości ich konkretnego wskazania. Przedmiot robót obejmuje szereg czynności, które jako efekt stanowią nierozerwalną całość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232452-5 - Roboty odwadniające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667124,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667124,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667124,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLIDBUD PBHU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390200715
7.3.3) Ulica: Wodnica
7.3.4) Miejscowość: Ustka
7.3.5) Kod pocztowy: 76-270
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667124,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: ul. Radosna w Objeździe
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Roboty remontowe budynku Urzędu Miasta Ustka (dawnej szkoły) wpisanego do rejestru zabytków.
- Budowa przedszkola gminnego w Zaleskich wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Zaleskie, gmina Ustka, powiat Słupski
- Przebudowa dróg w miejscowościach Niestkowo oraz Osieki Słupskie polegająca na zmianie nawierzchni na betonową
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 109713L w miejscowości Góry
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Remont drogi powiatowej nr 2175D ul. Nowodworska i ul. Zamiejska w Legnicy.
- PRZEBUDOWA DRÓG W REJONIE UL. ŻEROMSKIEGO I CURIE SKŁODOWSKIEJ W WOŁOWIE
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Błażowa - 3 zadania
- Dostosowanie zbiornika wodnego retencyjnego do pełnienia funkcji punktu czerpania wody na cele ppoż., poprzez budowę stanowiska czerpania wody oraz dojazdu do punktu poboru wody w Leśnictwie Jedlinka
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.