Og³oszenie z dnia 2021-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00004597/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
- 2022/BZP 00004586/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do budynku
Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Istebnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242967163
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Istebna 550
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Istebna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338556059
1.5.8.) Numer faksu: 338556059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspistebna@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zspistebna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego do budynku
Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a40f7574-4b61-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00277523
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.zspistebna.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z
Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania
i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
systemie miniPortalu tj:
dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet,
komputer klasy PC lub MAC lub Linux,
zainstalowana przegl±darka internetowa Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0 lub Mozilla Firefox
od wersji 15 lub Google Chrome od wersji 20 lub Microsoft Edge,
specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru
danych:
• specyfikacja po³±czenia - Formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
• format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8,
• oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane
zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
• integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu
ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego
automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie
Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
14.3 Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formacie danych okre¶lonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.14.4 Ofertê nale¿y sporz±dziæ na formularzu oferty lub
wed³ug takiego samego schematu, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. Ofertê nale¿y z³o¿yæ pod
Og³oszenie nr 2021/BZP 00088175/01 z dnia 2021-06-18
2021-06-18 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. 14.5 Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona za po¶rednictwem „Formularza do
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na
miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla
Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca
zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja
zwi±zana z postêpowaniem.14.6.1 Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców
powinny byæ zgodne z za³±cznikiem nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjno¶ci , minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej
Rozporz±dzeniem KRI. Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji
elektronicznej zosta³y okre¶lone w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO)
przekazujemy nastêpuj±ce informacje:
Administrator danych, dane kontaktowe. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest dyrektor Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej. Kontakt do administratora: Istebna 550, 43-470 Istebna, e-mail: sp1istebna@wp.pl, tel.: +4833 855 6059.
Inspektor ochrony danych. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Roberta Hylê, z
którym mo¿na skontaktowaæ siê: pisemnie na ww. adres Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej lub na adres poczty
elektronicznej: biuro@rhodo.pl
Cele przetwarzania danych. Przetwarzamy Pañstwa dane osobowe w celu wymiany korespondencji w
zwi±zku z wys³anym przez Pañstwa pismem, emailem, wnioskiem, formularzem lub inn± form±
kontaktu. Cele te mog± wynikaæ z przygotowania umowy, zawarcie umowy, realizacja umowy, a tak¿e
w szczególno¶ci z realizacji obowi±zków administratora wynikaj±cych z ustawy o samorz±dzie gminnym.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawa przys³uguj±ce osobom, których s± przetwarzane
dane osobowe. Posiadaj± Pañstwo prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, ich
usuniêcia lub przeniesienia, o ile pozwalaj± na to przepisy prawa.
Posiadaj± Pañstwo prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych, które Pañstwa dotycz±,
otrzymywania ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
Przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia skargi do w³a¶ciwego organu nadzorczego - Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, maj±cym siedzibê pod adresem ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Zautomatyzowane przetwarzanie oraz profilowanie. W trakcie przetwarzania danych osobowych
administrator nie bêdzie podejmowa³ decyzji w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe nie bêd±
poddawane profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP-1/11/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 000 litrów oleju opa³owego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych o warto¶ci opa³owej min. 42,6000 MJ/kg.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag :
cena oferty – 60%
Czas realizacji zamówienia czê¶ciowego – 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawców spe³nienia warunków okre¶lonych w Ustawie, a w szczególno¶ci:
1. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydanymi przez w³a¶ciwy organ.
2. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia w/w warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert ( a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ nale¿ycie co najmniej 1 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiot zamówienia, o warto¶ci brutto min. 50 000,00 z³otych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp( tj. za³±cznik nr 4) – zgodne z za³±cznikiem nr 3 do SWZ
3) aktualn± koncesjê wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi
4) wykaz przeprowadzonych dostaw wraz z dowodami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie, powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy( liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert) – za³±cznik nr 4 do SWZ.
5) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 6 do SWZ);
6) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawi w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
7) Z tre¶ci dokumentu dotycz±cego zakresu udostêpnionych wykonawcy zasobów innego podmiotu musi wynikaæ, ¿e zasoby podmiotu trzeciego udostêpnione s± wykonawcy w stopniu niezbêdnym tj. w zakresie gwarantuj±cym nale¿yt± realizacjê zamówienia. Dokument ten winien okre¶laæ charakter stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem, przy czym niezale¿nie od charakteru stosunku powinien on byæ wystarczaj±cy dla faktycznego korzystania przez wykonawcê z udostêpnianego zasobu na etapie realizacji zamówienia.
8) Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym rozdziale VII ust 1 pkt 1.
9) Wykaz podwykonawców, je¿eli wykonawca przewiduje ich udzia³ w realizacji zamówienia, sporz±dzony wg wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, którego wzór stanowi± za³±czniki nr 2 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 2 - za³±czniki nr 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - za³±czniki nr 4 do SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5. W przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy, Wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 2, tak¿e o¶wiadczenie Podwykonawcy - za³±cznik nr 2 do SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy
6. O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 2–5, sk³ada siê wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy s± dopuszczalne wy³±cznie w przypadku zmiany wykonawcy, któremu udzielono zamówienia w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu i nie podlega wykluczeniu z postêpowania.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: e-PUAP Zamawiaj±cego: /ZSP_Istebna/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI ISTEBNA
wiêcej: przetargi ISTEBNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Lelowie I - 2025
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w D±browie..
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych dla Okrêgowego O¶rodka Wychowawczego w Gackach
- Dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku na lata 2025-2027
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.