eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urominUbezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy i Miasta ¯uromin



Og³oszenie z dnia 2023-06-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy i Miasta ¯uromin

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236572558

1.5.8.) Numer faksu: +48236572540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy i Miasta ¯uromin

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-65b9074d-14cd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00277523

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00024305/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy i Miasta ¯uromin

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia

6.4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e za³±czniki nr 7 i 8 do SWZ zawieraj± informacje o charakterze poufnym. W zwi±zku z powy¿szym na podstawie art. 18 ust. 4 w zwi±zku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy PZP Zamawiaj±cy udostêpni w/w za³±czniki tym Wykonawcom, którzy bezpo¶rednio zwróc± si± ze stosownym wnioskiem o ich udostêpnienie zgodnie z wzorem wniosku stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
1) Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ wniosek o udostêpnienie informacji poufnych w sposób opisany w punkcie dotycz±cym komunikacji miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami.
2) Wykonawca winien wys³aæ wniosek o udostêpnienie informacji poufnych nie pó¼niej ni¿ na trzy dni przed terminem sk³adania ofert. Wy¿ej wymienione za³±czniki zostan± przes³ane wykonawcy niezw³ocznie na adres mailowy podany we wniosku o udostêpnienie informacji poufnych (za³±cznik nr 6 do SWZ).
3) Informacje poufne zawarte w za³±cznikach 7 i 8 udostêpniane bêd± wy³±cznie podmiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ ubezpieczeniow± w ¶wietle przepisów Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 656 z pó¼n. zm.) - zwana dalej „ustaw± o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
Otrzymane przez Wykonawców w ten sposób informacje nie mog± byæ udostêpniane innym osobom lub podmiotom i mog± s³u¿yæ wy³±cznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej.
4) Zamawiaj±cy zobowi±zujê Wykonawców do do³o¿enia starañ w celu zabezpieczenia informacji przed ich utrat±, zniekszta³ceniem oraz dostêpem nieupowa¿nionych osób trzecich.
5) Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania zgodnie z zasad± okre¶lon± w ustawie o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zuromin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.2 Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej https://zuromin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
1.3 Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce „Pytania i odpowiedzi”. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Systemu.
1.4 Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki
1.5 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji dla Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.6 Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc ze szczególnym wskazaniem na pdf
1.7 Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, informacji, dokumentów elektronicznych, lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.8 Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego pod numerem telefonu: +48 22 576 22 23, e-mail: oneplace@marketplanet.pl
1.9 Do kontaktowania siê z Wykonawcami Zamawiaj±cy upowa¿nia osoby: Ewa Wnuk, Marek Ludwiczak
2. Z³o¿enie oferty
2.1 Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami za po¶rednictwem platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY". Formularz oferty – za³. nr 4 do SWZ.
2.2 Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Z³o¿enie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl
2.3 Wykonawca sk³ada ofertê w formatach: okre¶lonych w pkt. 14.5 SWZ
2.4 Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim.
2.5 Wczytanie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje poprzez polecenie „Z³ó¿ ofertê". Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta z³o¿ona poprawnie”. O terminie z³o¿enia Oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt. 2.2 zaszyfrowany.
2.6 Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ z³o¿on± ofertê - polecenie „wycofaj ofertê” lub „Modyfikuj ofertê”
Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu komunikacji okre¶la pkt 4 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 25.1. W zwi±zku z zapisami art. 13 ROZPORZ¡DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, ¿e:
25.1.1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta ¯uromin – Plac Józefa Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin, tel. 236572558, e-mail: ugimz@zuromin.info
25.1.2. Informujemy ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD) z którym mo¿na skontaktowaæ siê mo¿na poprzez e-mail: inspektor@kiodo.pl
25.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w celu prowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
25.1.4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa PZP” , zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania danych osobowych mo¿e byæ brak mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienie publicznego. W szczególno¶ci niepodanie stosownych danych osobowych mo¿e skutkowaæ odrzuceniem oferty wykonawcy.
25.1.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.
25.1.6. Administrator mo¿e udostêpniæ Pañstwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z podmiotami ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Administratora (np. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne, czy us³ugi w zakresie archiwizacji lub niszczenia dokumentacji).
25.1.7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 25.1.8. Przys³uguje Pani/Panu, z wyj±tkami zastrze¿onymi przepisami prawa, mo¿liwo¶æ:
• dostêpu do danych osobowych jej/jego dotycz±cych oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art.. 15 RODO *,
• ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±,
• w zwi±zku z art. 18 RODO ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego**.
25.1.9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
25.1.10. Z powy¿szych uprawnieñ mo¿na skorzystaæ w siedzibie Administratora, kieruj±c korespondencjê na adres Administratora lub drog± elektroniczn± pisz±c na adres: iod.ks@.wp.pl
25.1.11. Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych osobowych. Organem w³a¶ciwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
25.1.12. Przetwarzanie danych osobowych nie podlega zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
25.1.13. Dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich ani organizacji miêdzynarodowych.
25.1.14. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

* Wyja¶nienie: w przypadku gdy wykonanie obowi±zków wynikaj±cych z uprawnienia do dostêpu do danych osobowych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
** Wyja¶nienie: wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

25.2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
25.3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr I - Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie:

-Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
-Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
-Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej,
-Ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków.

Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ opisany w za³±czniku nr 7 niniejszej SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ognia

66515200-5 - Us³ugi ubezpieczenia w³asno¶ci

66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów

66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zaakceptowane klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowane franszyzy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr II - Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie:
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC/KR, ASS).

Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ opisany w za³±czniku nr 7 niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zaakceptowane klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce:

10.6.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w w/w zakresie

10.6.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.

W przypadku wspólnego ubiegania siê przez wykonawców o udzielenie zamówienia ka¿dy z wykonawców winien spe³niaæ powy¿szy warunek, tj. posiadaæ stosowne zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej. Wykonawcy wspólnie wystêpuj±cy udzielenie zamówienia ³±cznie winni posiadaæ zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.

10.6.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w w/w zakresie

10.6.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w w/w zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 11.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - O¶wiadczenie nr 3 stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 11.1. SWZ, w zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych przez zamawiaj±cego - O¶wiadczenie nr 3 stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy*);

3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3 Pzp - je¶li dotyczy
4) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - je¿eli dotyczy.
5) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania lub w przypadku gdy Zamawiaj±cy mo¿e ww. dokumenty pozyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych wskazanie w Formularzu oferty danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.
6) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy) - w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Dokument nale¿y z³o¿yæ w osobnym pliku do³±czonym do oferty wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Tajne" – na Platformie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego:
1) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 11.8. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.
2) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i o¶wiadczenie
o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

4)W przypadku wspólnego ubiegania siê przez wykonawców o udzielenie zamówienia ka¿dy z wykonawców winien spe³niaæ warunek udzia³u w postêpowaniu, tj. posiadaæ stosowne zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej. Wykonawcy wspólnie wystêpuj±cy udzielenie zamówienia ³±cznie winni posiadaæ zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy -
okre¶laj±c rodzaj i zakres zmian oraz warunki zmian - w przypadkach okre¶lonych w § 13 wzoru umowy oraz pkt. 23 SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zuromin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê, w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci
wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

2.Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi:
24 miesi±ce tj. od 06.08.2023 r. do 05.08.2025 r.

Polisy zostan± wystawione na okres ubezpieczenia:
- dla ubezpieczeñ maj±tkowych: od 06.08.2023 r. do 05.08.2025 r. (dwa okresy roczne)

- dla ubezpieczeñ komunikacyjnych dwa okresy liczone indywidualnie dla danego pojazdu
i ryzyka. Okres ubezpieczenia poszczególnych pojazdów zosta³ wskazany w za³±czniku zawieraj±cym wykaz pojazdów (za³±cznik 8.1D, 8.13D). Wyrównanie okresu ubezpieczenia nast±pi w pierwszym roku obowi±zywania umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.