eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaDostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w II półroczu 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w II półroczu 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SENIOR" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Puszkina 7

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-704

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@dpssenior.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dps-senior.4bip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dps-senior.4bip.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


całodobowe świadczenie usług w zakresie potrzeb bytowych dla przewlekle, somatycznie chorych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w II półroczu 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a20f46-e32b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00193404/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych w II półroczu 2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193958/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 479953,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana wielkość opakowania Jm orientcyjna ilość
1 Ananas kons. plastry - masa netto bez zalewy 300-1000g kg 10,00
2 Brzoskwinie konserwowe - masa netto bez zalewy 300-1000g kg 14,00
3 Chrzan tarty na kwasku cytrynowym 150-300g kg 30,00
4 Ćwikła z chrzanem 250-500g kg 3,00
5 Dżemy owocowe niskosłodzone z kawałkami owoców (różne smaki) min 40g owoców na 100g 200-500g kg 45,00
6 Fasola czerwona, biała konserwowa - masa netto bez zalewy 200-500g kg 15,00
7 Groszek zielony konserwowy, soczysty - masa netto bez zalewy 200-500g kg 62,00
8 Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego 600-1000g kg 45,00
9 Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego 250-599g kg 15,00
10 Koncentrat pomidorowy 30% 800-1000g kg 95,00
11 Koncentrat pomidorowy 30% 180-200g kg 18,00
12 Koncentrat buraczany płynny min.50% soku z buraków 180-400g kg 14,50
13 Krem czekoladowy do smarowania z dodatkiem orzechów - nie więcej niż 34g tłuszczu na 100g produktu 180-400g kg 15,00
14 Kukurydza konserwowa - masa netto bez zalewy 200-500g kg 18,00
15 Miód naturalny 200-500g kg 33,00
16 Musztarda delikatesowa 500-1000g kg 40,00
17 Musztarda delikatesowa 150-250g kg 20,00
18 Ocet spirytusowy - 10% kwasowości 0,4-0,5l l 45,00
19 Ogórki konserwowe całe - masa netto bez zalewy 400-1000g kg 120,00
20 Olej uniwersalny rzepakowy 0,9-1 l l 390,00
21 Oliwa z oliwek extra virgin 0,25-0,5l l 4,00
22 Papryka konserwowa słodka płaty - masa netto bez zalewy 260-600g kg 55,00
23 Pomidory bez skórki - krojone, w soku pomidorowym 200-600g kg 40,00
24 Powidła śliwkowe - min 150g owoców na 100g produktu 250-500g kg 35,00
25 Przyprawa do zup w płynie z wyciągiem z lubczyku 500-1000g kg 190,00
26 Seler konserwowy nitki - masa netto bez zalewy 150-500g kg 6,50
27 Sos słodko kwaśny, chiński, meksykański, itp. z kawałkami warzyw 300-600g kg 10,00
28 Zaprawa cytrynowa min. 40% soku z cytryny 1l l 175,00
29 Zaprawa cytrynowa min. 40% soku z cytryny 0,5l l 15,00
30 Majonez dekoracyjny 180-490g kg 45,00
31 Majonez dekoracyjny 500-1000g kg 72,00
32 Mielonka konserwowa - turystyczna, tyrolska, gulasz angielski, itp. - min. 80% mięsa 100-300g kg 50,00
33 Szynka konserwowa wieprzowa - min. 50% mięsa wieprzowego 100-300g kg 18,00
34 Szynka konserwowa drobiowa - min. 59% mięsa drobiowego 100-300g kg 18,00
35 Pasztet drobiowy smakowy (np. z bazylią i suszonymi pomidorami, z pieczarkami, z koperkiem, z pomidorami, z papryką) - min. 20% mięsa drobiowego 100-200g kg 15,00
36 Pasztet drobiowy - min. 24% mięsa drobiowego 130g-160g kg 30,00
37 Pasztet drobiowo-wieprzowy - min. 24% mięsa 100-300g kg 65,00
38 Rodzynki kg 1,50
39 Kokos - wiórki kg 0,50
40 Orzechy włoskie łuskane kg 1,30
41 Morele suszone kg 1,20
42 Migdały - płatki kg 1,10

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 23193,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm Orientcyjna ilość
1 Bazylia suszona 10-40g kg 0,10
2 Budyń - różne smaki (bez cukru) 1000g kg 24,00
3 Budyń - różne smaki (bez cukru) 35-200g kg 1,50
4 Bulion grzybowy sypki lub w kostkach - musi zawierać susz z szlachetnych grzybów leśnych (borowik, podgrzybek) min. 1,7% 200-500g kg 2,00
5 Cukier kryształ 1000g kg 1300,00
6 Cukier wanilinowy 10-50g kg 0,80
7 Cynamon mielony 10-20g kg 0,20
8 Czosnek granulowany polski 10-50g kg 10,00
9 Galaretka owocowa - różne smaki 75-90g kg 38,00
10 Gałka muszkatołowa, mielona 10-20g kg 0,10
11 Herbata expresowa owocowa, różne smaki 30-40g kg 0,20
12 Herbata expresowa typu earl grey - mieszanka mocnych czarnych herbat z dodatkiem olejku z bergamotki 150-200g kg 36,00
13 Herbata expresowa czarna a'100 szt. 120-150g kg 30,00
14 Herbata expresowa ziołowa (mięta, melisa, rumianek, pokrzywa) 30-40g kg 0,20
15 Imbir mielony 10-20g kg 0,06
16 "Kakao naturalne ciemne (tłuszcz kakaowy
min. 12% )" 100-200g kg 6,50
17 Kasza gryczana - cała palona 500-1000g kg 50,00
18 Kasza jęczmienna - średnia 500-1000g kg 50,00
19 Kasza manna 500-1000g kg 70,00
20 Kaszka mleczno - ryżowa (smakowa) 230-350g kg 7,00
21 Kawa naturalna mielona 100% 100g kg 18,00
22 Kawa naturalna mielona 100% 250-500g kg 24,00
23 Kawa zbożowa rozpuszczalna (zawartość zbóż min. 72%) 100-500g kg 22,00
24 Kleik ryżowy 160-200g kg 6,00
25 Kminek cały 10-20g kg 0,15
26 Kurkuma 10-20g kg 0,06
27 Kwasek cytrynowy 10-20g kg 0,20
28 Liść laurowy 5-20g kg 0,30
29 Lubczyk suszony 5-10g kg 0,30
30 Majeranek 5-20g kg 1,00
31 Makaron 4 jajeczny - łazanki # 500-1000g kg 40,00
32 Makaron 4 jajeczny - nitki # (domowy, do rosołu) 250g kg 35,00
33 Makaron z mąki durum - świderki, kolanka, rurki, muszelki # 400-1000g kg 120,00
34 Mąka pszenna typ. 450-500 1000g kg 380,00
35 Mąka ziemniaczana 1000g kg 160,00
36 Mąka żytnia razowa na żurek śląski - grubozmielona 500g-1000g kg 15,00
37 Papryka słodka mielona 10-20g kg 5,00
38 Pieprz czarny mielony 10-20g kg 4,00
39 Płatki jaglane 200-500g kg 20,00
40 Płatki kukurydziane - różne smaki (np.: naturalne, czekoladowe, z miodem) 250-500g kg 21,00
41 Płatki owsiane 200g-500g kg 20,00
42 Przyprawa curry 10-30g kg 0,20
43 Płatki ryżowe 200-500g kg 20,00
44 Przyprawa warzywna do potraw 75-200g kg 18,00
45 Rosół drobiowy (sypki lub w kostkach) - musi zawierać suszone mięso drobiowe lub ekstrat mięsa drobiowego 80-1000g kg 36,00
46 Ryż biały 1000g kg 180,00
47 Sos biały (na bazie mleka) 25-50g kg 2,50
48 Sos pieczeniowy ciemny 25-50g kg 4,50
49 Sos sałatkowy - różne smaki (np.: ziołowy, paprykowo-ziołowy, czosnkowy, włoski, francuski, grecki itp.) 5-20g kg 3,60
50 Sól spożywcza jodowana 1000g kg 180,00
51 Sucharki bez cukru 200-300g kg 6,00
52 Ziele angielskie całe 10-20g kg 0,60
53 Żelatyna spożywcza wieprzowa 50g-100g kg 5,50

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 28997,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia *
1 Deser mleczno-ryżowy - różne smaki 150-200g kg 80,00
2 Deser mleczny z kaszą manną - różne smaki 100-150g kg 70,00
3 Deser wielosmakowy z bitą śmietaną na bazie budyniu, twarożku 115-200g kg 170,00
4 Jogurt owocowy, z kawałkami owoców 115-200g kg 260,00
5 Jogurt naturalny do 5g tłuszczu na 100g produktu 150-200g kg 90,00
6 Jogurt naturalny do 5g tłuszczu na 100g produktu 300g-500g kg 45,00
7 Jogurt naturalny (dwukomorowy) z musem owocowym 110-150g kg 120,00
8 Jogurt pitny 150-250ml l 120,00
9 Maślanka naturalna karton 1l l 250,00
10 Maślanka owocowa 250-300ml l 130,00
11 Kefir naturalny 1l l 130,00
12 Kluski na parze kg 22,00
13 Margaryna do pieczywa z dodatkiem masła 350-500g kg 5,00
14 Margaryna mleczna, zwykła 250g kg 170,00
15 Masło klarowane - min. 98% tłuszczu mlecznego 200-500g kg 5,00
16 Masło o zmniejszonej zawartości tłuszczu, zawartość tłuszczu max. 60%, masło produkowane ze śmietanki pasteryzowanej uzyskanej z mleka i zawierające wyłącznie tłuszcz mleczny bez dodatków olejów roślinnych, barwników 200g kg 960,00
17 Masło - min. 82% tłuszczu mlecznego 200g kg 40,00
18 Mleko 2% 5-20l l 5700,00
19 Mleko 2% 0,9-1l l 400,00
20 Ser biały półtłusty - krajanka (masa netto) kg 280,00
21 Ser podpuszczkowy pleśniowy 100-200g kg 23,00
22 Ser domowy z kminkiem 150-2000g kg 140,00
23 Ser feta 200-300g kg 20,00
24 Ser wielosmakowy fromage 75-100g kg 55,00
25 Ser żółty łagodny, tłusty # 1500-3000g kg 155,00
26 Ser żółty łagodny, tłusty # 250-1000g kg 20,00
27 Ser żółty wędzony 1500-3000g kg 21,00
28 Ser żółty wędzony rolada 250-1000g kg 21,00
29 Serek topiony kremowy kostka - różne smaki (min. 40% serów) # 100g kg 150,00
30 Serek topiony kremowy wędzony 500-2000g kg 60,00
31 Ser twarogowy kanapkowy w plastrach -rózne smaki 150g kg 70,00
32 Serek homogenizowany - różne smaki 100-200g kg 200,00
33 Serek naturalny homogenizowany 100-200g kg 58,00
34 Serek kanapkowy twarożkowy, kremowy - różne smaki 100-150g kg 55,00
35 Serek twarożkowy wiejski ziarnisty 200g kg 100,00
36 Śmietanka do kawy 10% 10 g szt 900,00
37 Śmietana spożywcza słodka 18% 250-500ml l 230,00
38 Śmietana 12% homogenizowana 180-400g kg 16,00
39 Śmietanka 36% (do deserów) 200-500ml l 5,00
40 Smalec wieprzowy kostka 200-250g kg 30,00
41 Napój probiotyczny - różne smaki 100g kg 60,00
42 Mleczko smakowe do picia (ze słomką) 200-250ml l 7,00
43 Drożdże piekarnicze świeże 42-100g kg 1,50

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15898000-9 - Drożdże

4.5.5.) Wartość części: 114160,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia *
1 Chleb pszenno - żytni krojony 900-1000g kg 6 500,00
2 Chleb wielosmakowy - krojony (słonecznikowy, sojowy, graham, cebulowy, razowy itp.) bez sztucznych barwników 400 - 500g kg 700,00
3 Wek krojony (bułka pszenna długa, krojona) 300-500g kg 140,00
4 Bułka razowa / grahamka 50g-80g kg 170,00
5 Bułka kajzerka 50-60g kg 500,00
6 Pieczywo mleczne (rogal, chałka ) 65-100g kg 75,00
7 Bułka mleczna 50-80g kg 75,00
8 Groszek ptysiowy kg 2,20
9 Bułka tarta 400-500g kg 135,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

4.5.5.) Wartość części: 51918,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia *
1 Drożdżówka - rożne smaki (z budyniem, cynamonem, serem i owocami, serem i marmoladą, kokosem, itp.) 80-120g kg 100,00
2 Drożdżówka - różne smaki, z ograniczoną ilością cukru, bez polewy/posypki 80-120g kg 33,00
3 Jagodzianka 70 -100g kg 33,00
4 Jagodzianka z ogr.ilością cukru, bez polewy/posypki 70-100g kg 12,00
5 Pączek z różnym nadzieniem (śmietaną, marmolada, budyniem, kajmakiem, nugatem, itp.) 70 - 110g kg 68,00
6 Pączek rózne smaki z ograniczoną ilością cukru, bez polewy/posypki 71 - 110g kg 23,00
7 Biszkopt z kremem owocowym na bazie śmietany z dodatkiem musu owocowego kg 30,00
8 Kruche ciasto - typu pleśniak - jasne i ciemne przekładane kwaśnym dżemem (np..: z czarnej porzeczki) lub owocami i bezowym wierzchem kg 30,00
9 Ciasto na kruchym spodzie pokryte galaretką, malinami i kremem serowym kg 37,00
10 Rolada z bitą śmietaną – Rolada biszkoptowa z naturalną bitą śmietaną i nadzieniem (truskawki, galaretka itp.) kg 15,00
11 Ciastko W-Z – Czekoladowy biszkopt pokryty cienką warstwą dżemu lub marmolady, przełożony naturalną bitą śmietaną z polewą czekoladową 80-100g kg 18,00
12 Ciasto typu tiramisu - biszkopt nasączony kawą, ze śmietaną i posypką z kako lub kawy kg 25,00
13 Szarlotka - Ciasto z jabłek z cynamonem, na kruchym spodzie kg 65,00
14 Sernik na biszkopcie czekoladowym kg 30,00
15 Sernik na ucieranym cieście kg 28,00
16 Sernik z rosą – Ciasto na kruchym spodzie z masą serową pokryte bezową pianką kg 35,00
17 Sernik na drożdżowym spodzie kg 30,00
18 Ciasto drożdżowe z owocami (sezonowymi) kg 50,00
19 Ciasto drożdżowe z kruszonką kg 20,00
20 Ptysie miniaturki nadziewane naturalną bitą śmietaną, budyniem itp. do ok. 30g/szt. kg 3,00
21 Kokosanki domowe - na maśle i białkach jaj z całymi wiórkami kokosowymi min. 35% kg 5,00
22 Piernik do moczki kg 3,50
23 Piernik z bakaliami, przekładany marmoladą i oblewany czekoladą kg 25,00
24 Pączki "mini" serowe do ok. 30g/szt. kg 3,00
25 Babeczki piaskowe - typu muffin 70-100g kg 90,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 27876,86 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia *
1 Buraki czerwone, śreniej wielkości kg 330,00
2 Botwinka kg 20,00
3 Brokuły - różyczka kg 20,00
4 Cebula (bez szczypioru) twarda, min. średniej wielkości kg 300,00
5 Cebulka zielona,szczypiorek (VII-X) kg 33,00
6 Cebulka zielona, szczypiorek (XI-XII) kg 16,00
7 Cukinia kg 36,00
8 Czosnek polski kg 20,00
9 Kalafior - różyczka kg 150,00
10 Kalarepa kg 15,00
11 Kapusta biała - główka kg 420,00
12 Kapusta biała młoda - główka kg 190,00
13 Kapusta czerwona - główka kg 240,00
14 Kapusta czerwona młoda - główka kg 80,00
15 Kapusta kiszona kg 460,00
16 Kapusta pekińska kg 130,00
17 Kapusta włoska - główka kg 45,00
18 Kapusta włoska młoda - główka kg 15,00
19 Koperek zielony (VII-X) kg 33,00
20 Koperek zielony (XI-XII) kg 13,00
21 Młode liście lub mieszanka liści ( groszek, cykoria, endywia, roszponka, rukola, szpinak, itp.) 50-200g/op. kg 2,00
22 Ogórki kiszone kg 220,00
23 Ogórki małosolne kg 25,00
24 Ogórki zielone (VII-X) kg 180,00
25 Ogórki zielone (XI-XII) kg 35,00
26 Papryka czerwona kg 60,00
27 Papryka żółta/pomarańczowa kg 18,00
28 Papryka zielona kg 5,00
29 Pieczarki kg 160,00
30 Pietruszka korzeń min. średniej wielkości min. 150g kg 450,00
31 Pietruszka zielona (VII-X) kg 60,00
32 Pietruszka zielona (XI-XII) kg 30,00
33 Pomidory czerwone dojrzałe (VII-X) kg 280,00
34 Pomidory czerwone dojrzałe (XI-XII) kg 140,00
35 Por kg 125,00
36 Rzodkiewka bez liści (VII-X) kg 35,00
37 Rzodkiewka bez liści (XI-XII) kg 17,00
38 Rzodkiew biała kg 25,00
39 Sałata zielona (VII-X) kg 70,00
40 Sałata zielona (XI-XII) kg 10,00
41 Sałata lodowa kg 100,00
42 Seler korzeń kg 500,00
43 Marchew min. średniej wielkości kg 1 100,00
44 Ziemniaki żółte lub czerwone średniej lub dużej wielkości - jednogatunkowe min. 100g kg 7 500,00
45 Ziemniaki żółte lub czerwone młode - jednogatunkowe min. 75g kg 3 600,00
46 Fasola kolorowa - sucha kg 17,00
47 Fasola Jaś - sucha kg 34,00
48 Fasolka szparagowa kg 70,00
49 Groch łuszczony kg 21,00
50 Pasternak kg 1,00
51 Mak niebieski mielony kg 8,00
52 Grzyby suszone kg 2,30

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

15331135-2 - Grzyby przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 46711,48 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia *
1 Arbuz kg 450,00
2 Banany żółte (dojrzałe) # 170-220g/szt kg 720,00
3 Borówka amerykańska kg 36,00
4 Brzoskwinie # 120-150g/szt kg 110,00
5 Brzoskwinie paraquayo # 60-100g/szt kg 75,00
6 Cytryny kg 1,50
7 Czereśnie kg 80,00
8 Grapefruity # 300-350g/szt kg 120,00
9 Jabłka kg 600,00
10 Jabłka deserowe # 200-250g/szt kg 700,00
11 Jagody kg 8,00
12 Morele deserowe kg 80,00
13 Mandarynki # 80-110g/szt kg 300,00
14 Nektaryny # 120-150g/szt kg 75,00
15 Owoce kiwi (miękkie, dojrzałe) # 100-120g/szt kg 60,00
16 Pomarańcze # 200 - 250g/szt kg 450,00
17 Truskawki ( VII ) kg 60,00
18 Truskawki ( VIII-XII ) kg 5,00
19 Śliwki kg 300,00
20 Śliwki deserowe kg 280,00
21 Winogrona deserowe ( VII - X ) kg 150,00
22 Winogrona deserowe ( XI - XII ) kg 8,00
23 Wiśnie kg 90,00
24 Rabarbar kg 90,00
25 Gruszki deserowe # 170-220g/szt kg 140,00
26 Gruszki suszone kg 2,50
27 Śliwki suszone bez pestek kg 6,00
28 Jabłka suszone kg 2,50

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

15332410-1 - Owoce suszone

4.5.5.) Wartość części: 21154,65 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana wielkość opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia *
1 Brokuły - różyczka 2000-2500g kg 140,00
2 Brukselka 2000-2500g kg 52,50
3 Fasolka szparagowa zielona, cięta 2000-2500g kg 70,00
4 Kalafior - różyczka 2000-2500g kg 140,00
5 Marchewka krojona w kostkę 2000-2500g kg 80,00
6 "Mieszanka kompotowa
(wiśnia, aronia,czarna porzeczka, śliwka,truskawka)" 450g kg 100,00
7 "Mieszanka kompotowa
(wiśnia, aronia,czarna porzeczka, śliwka,truskawka)" 2000-2500g kg 460,00
8 Szpinak drobno rozdrobniony 2000-2500g kg 140,00
9 Truskawki 2000-2500g kg 27,50
10 Włoszczyzna mrożona paski (marchew, pietruszka, seler) 2000-2500g kg 20,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 7980,90 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Sugerowana gramatura opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia *
1 Filety z zielonego śledzia kg 56,00
2 Filet z morszczuka b/s, płaty SHP kg 63,00
3 Filet z morszczuka kapskiego b/s, płaty SHP 180-240g kg 40,00
4 Filet z miruny b/s, płaty SHP kg 140,00
5 Filety z dorsza płaty b/skóry ,SHP kg 180,00
6 Filety z matiasa b/skóry solone (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 48,00
7 Filety śledziowe w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 1000-3000g kg 16,00
8 Sałatka z filetów śledziowych w sosie śmietanowym, majonezowym - różne smaki (tatarski, koperkowy, z musztardą, itp.) 1000-3000g kg 22,00
9 Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby min. 15% 1000-3000g kg 50,00
10 Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby min. 15% 100-900g kg 5,00
11 Sałatka-krajanka z filetów śledziowych w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) - różne smaki (z pomidorami, żurawiną, rodzynkami, salsa, itp.) 1000-3000g kg 20,00
12 Koreczki śledziowe z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 1000-3000g kg 30,00
13 Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy) 100-2000g kg 24,00
14 Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) bez dodatku margaryny 1000-4000g kg 37,50
15 Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) bez dodatku margaryny 50-500g kg 9,00
16 Płaty śledziowe marynowane (masa netto bez zalewy) 1000-4000 kg 20,00
17 Makrela wędzona ( tusze) kg 160,00
18 Szproty wędzone kg 4,00
19 Paprykarz (mięso rybne z ryżem, cebulą, koncentratem pomidorowym w oleju roślinnym z dodatkami różnych przypraw) 100-400g kg 62,00
20 Szproty w oleju - min. 65% mięsa rybnego 150-200g kg 17,00
21 Tuńczyk w oleju - kawałki - min. 70% mięsa rybnego 150-200g kg 16,00
22 Śledzie w oleju o zawartości 60% mięsa rybnego 150-200g kg 19,00
23 Śledzie w pomidorach o zawartości 50% mięsa rybnego 150-200g kg 40,00
24 Filet z karpia świeży kg 32,00
25 Ryba w galarecie - min. 30% mięsa rybnego 150-200g kg 72,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15211100-1 - Świeże filety rybne

4.5.5.) Wartość części: 34009,56 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Jm Orientacyjna ilość zamówienia *
1 Boczek wp. bez kości - świeży kg 5,00
2 Flaki wołowe parzone cięte kg 65,00
3 Karczek wp. bez kości - świeży kg 90,00
4 Łopatka wp. bez kości - świeża kg 260,00
5 Szynka wieprzowa bez kości (tzw. "kulka" / "myszka") - świeża kg 140,00
6 Szynka wieprzowa bez kości - płat świeży kg 260,00
7 Nóżki wieprzowe - świeże kg 23,00
8 Ogony wieprzowe - świeże kg 22,00
9 Ozory wieprzowe - świeże kg 55,00
10 Płuca wieprzowe - świeże kg 38,00
11 Schab wp. bez kości - świeży kg 280,00
12 Słonina mielona - świeża kg 20,00
13 Wołowe - extra bez kości ("zrazowa górna" lub "kulka") - świeże kg 25,00
14 Wołowe z kością - antrykot, świeże kg 165,00
15 Żeberka wieprzowe extra mięsne, paski - świeże kg 65,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 30261,54 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia *
1 Kurczaki świeże 1300 - 1700g kg 60,00
2 Porcje rosołowe mrożone - paczkowane 500 - 2000g kg 780,00
3 Serca z indyka - świeże kg 30,00
4 Udka z kurczaka - ćwiartki świeże 350 - 400g kg 130,00
5 Wątróbka z kurczaka - świeża kg 85,00
6 Żołądki z indyka - świeże kg 45,00
7 Filet z piersi kurczaka (cały lub połowa piersi) bez kości, żeber, chrząstek - świeży kg 280,00
8 Filet z piersi z indyka bez kości, żeber, chrząstek - świeży kg 50,00
9 Podudzie z kurczaka świeże 150 - 180g kg 350,00
10 Udziec z kurczaka b/k b/skóry- świeży 100 - 200g kg 200,00
11 Udziec z kurczaka b/k ze skórą - świeży 120 - 220g kg 100,00
12 Skrzydła z indyka - świeże kg 80,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 25574,76 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Nazwa własna* Jm Orientcyjna ilość
1 Baleron wieprzowy gotowany (zawartość mięsa wieprzowego min. 75% ) kg 75,0
2 Blok drobiowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa drobiowego min. 65% ) kg 100,0
3 Blok wieprzowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa wieprzowego min. 65% ) kg 115,0
4 Boczek rolowany faszerowany ( zawartość mięsa 60%) kg 46,0
5 Boczek wędzony-surowy, paski, bez kości kg 160,0
6 Filet z indyka wędzony, pieczony-płat (mięso z indyka nierozdrobnione min. 74%) kg 75,0
7 Kiełbasa wieprzowa biała parzona średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.75%) kg 56,0
8 Kiełbasa wieprzowa podsuszana grubo rozdrobniona - kanapkowa, np.żywiecka, krakowska, oławska itp.(zawartość mięsa wieprzowego min.80%) kg 150,0
9 Kiełbasa wieprzowa parówkowa drobno rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min. 65%) kg 143,0
10 Kiełbasa wieprzowa surowa wędzona średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70% ) kg 37,0
11 Kiełbasa wieprzowa swojska wędzona, pieczona -"cienka", średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70% ) kg 90,0
12 Kiełbasa wieprzowa parzona grubo rozdrobniona - kanapkowa, np. krakowska, kminkowa, dębicka itp.(zawartość mięsa wieprzowego min. 75%) kg 175,0
13 Kiełbasa wieprzowa szynkowa grubo rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min. 75%) kg 140,0
14 Kiełbasa śląska drobiowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa drobiowego min.70%) kg 110,0
15 Kiełbasa śląska wieprzowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70%) kg 80,0
16 Kiełbasa toruńska średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min. 65%) kg 90,0
17 Kiełbasa wieprzowa głogowska średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min. 70%) kg 65,0
18 Kiełbasa zwyczajna średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.60%) kg 170,0
19 Kiełbaski wieprzowe nadziewane serem średnio rozdrobnione, "cienkie"( zawartość mięsa min.60% ) kg 40,0
20 Kości wędzone wieprzowe (np.: schabowe, karkowe) kg 50,0
21 Krupnioki śląskie kg 45,0
22 Bułczanka kg 25,0
23 Metka podwędzana grubo rozdrobniona kg 65,0
24 Metka smakowa średnio rozdrobniona, np.cebulowa, tatarska, łososiowa itp. kg 65,0
25 Mielonka drobiowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa drobiowego min. 60%) kg 73,0
26 Mielonka wieprzowo-drobiowa w otoczce z galaretki - typu smaczek (zawartość mięsa min. 45%) kg 45,0
27 Mielonka wieprzowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min. 60%) kg 60,0
28 Mortadela wieprzowa drobno rozdrobniona (zawartość mięsa min. 60%) kg 70,0
29 Ogonówka parzona ( zawartość mięsa wieprzowego min. 75%) kg 170,0
30 Parówki drobiowe drobno rozdrobnione (zawartość mięsa drobiowego min. 65%) kg 100,0
31 Parówki wieprzowe z szynki średnio rozdrobnione (zawartość mięsa wieprzowego z szynki min. 75%) kg 100,0
32 Pasztetowa drobiowa kg 40,0
33 Pasztetowa wieprzowa kg 45,0
34 Pasztetowa wieprzowa podwędzana kg 45,0
35 Polędwica sopocka (zawartość mięsa min. 75%) kg 130,0
36 Polędwica z indyka średnio rozdrobniona (zawartość mięsa z indyka min. 65%) kg 85,0
37 Rolada drobiowa faszerowana (zawartość mięsa drobiowego min. 60%) kg 70,0
38 Rolada ze schabu w przyprawach (min. 75% mięsa wieprzowego) kg 70,0
39 Salami wieprzowe, szlachetne drobno rozdrobnione (zawartość mięsa min. 80%) kg 32,0
40 Salceson drobiowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa drobiowego min. 40% ) kg 45,0
41 Salceson ozorkowy grubo rozdrobniony (zawartość podrobów wieprzowych min. 51%, w tym ozory 35% ) kg 70,0
42 Schab pieczony, wędzony (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 50,0
43 Szynka biała parzona (zawartość mięsa wieprzowego min. 70%) kg 55,0
44 Szynka drobiowa z kurczaka grubo rozdrobniona (zawartość mięsa drobiowego min.65% ) kg 95,0
45 Szynka wieprzowa gotowana (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 125,0
46 Szynka wieprzowa konserwowa (zawartość mięsa wieprzowego min. 65%) kg 80,0
47 Indyk w galarecie (zawartość mięsa z indyka min. 50%) kg 75,0
48 Szynka wieprzowa tradycyjna, np.wiejska, swojska, itp. (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 70,0

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.5.5.) Wartość części: 69356,71 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Jm Orientcyjna ilość
1 jaja kurze o wadze 63g-73g (L) szt 13 500,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 7371,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Sugerowana waga jednostkowa Jm Orientcyjna ilość
1 Biszkopty 500-3000g kg 30,00
2 Bombonierka - czekoladki nadziewane bezalkoholowe # 120-150g kg 16,50
3 Cukierki czekoladowe (nadzienie kakaowe, orzechowe, np. michałki itp.) kg 3,00
4 Ciastka maślane 800-2500g kg 12,00
5 Ciastka deserowe-kakaowe, z cukrem, z kokosem itp. 800-2500g kg 18,00
6 Ciastka deserowe oblewane czekoladą 800-2500g kg 12,00
7 Ciasteczka deserowe z nadzieniem owocowym, kremowym 800-2500g kg 18,00
8 Ciastka owsiane/wielozbożowe 250-2500g kg 15,00
9 Pierniki nadziewane w czekoladzie 800-2500g kg 7,00
10 Biszkopty z galaretką w czekoladzie 800-1000g kg 12,00
11 Galaretka w czekoladzie kg 3,00
12 Praliny nadziewane (min.40%masy kakaowej) kg 2,00
13 Ciastka bez dodatku cukru 70-150g kg 20,00
14 Wafelki bez dodatku cukru 70-150g kg 18,00
15 Mieszanka czekoladowa-opakowanie świąteczne 200g kg 36,00
16 Wafelki z kremem kakaowym (min32%) w czekoladzie deserowej (min.47%) 200-250g kg 28,00
17 Pierniczki w czekoladzie (min 15%) z nadzieniem owocowym (min 29%) 120-200g kg 24,00
18 Biszkopty z galaretką w czekoladzie (min 15% czekolady) 120-150g kg 18,00
19 Czekolada mleczna - świąteczna (min.30% masy kakaowej) 100g szt 125,00
20 Czekolada mleczna, deserowa bez dodatku cukru 100g szt 45,00
21 Mikołaj świąteczny z czekolady mlecznej(min.30% masy kakaowej) 60g kg 10,80

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

4.5.5.) Wartość części: 11288,10 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Sugerowana waga jednostkowa Jm Orientcyjna ilość
1 Mus w tubce owocowo-warzywny - bez dodatku cukru, 100% owoców i warzyw 100g kg 2,00
2 "Napoje owocowe pasteryzowane niegazowane
min. 25% soku " 1000 - 2000ml l 320,00
3 Soczki owocowo-warzywne 100%, przecierowe 250 - 330ml l 270,00
4 Soki owocowo - warzywne 100%, przecierowe 750 - 1000ml l 290,00
5 Sok wysokosłodzony - naturalny zagęszczony z owoców czerwonych. Ekstrat ogólny owoców min. 60% 330 - 500ml l 15,00
6 Woda mineralna gazowana, niegazowana 1500ml szt 12,00
7 Piwo ciemne bezalkoholowe 400 - 500ml l 4,00
8 Soki owocowe 100% 1000ml l 150,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 5633,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29860,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29860,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29860,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 22a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29860,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28972,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28972,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28972,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28972,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131737,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131737,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131737,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SEMI” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312296982

7.3.3) Ulica: Gen. Andersa 6A

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131737,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu ponieważ nie została opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu ponieważ nie została opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41490,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41490,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41490,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDEL OBWOŹNY TOMASZ WŁOCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262663064

7.3.3) Ulica: Chorzowska 3a/9

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41490,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19882,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19882,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19882,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDEL OBWOŹNY TOMASZ WŁOCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262663064

7.3.3) Ulica: Chorzowska 3a/9

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19882,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7904,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7904,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7904,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA MROŻONEK „ŚNIEŻYNKA” Renata Idzikowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191002383

7.3.3) Ulica: Ślizów 93

7.3.4) Miejscowość: Syców

7.3.5) Kod pocztowy: 56-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7904,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29070,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29070,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29070,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „LAGUNA” Kazimiera Nowakowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571496642

7.3.3) Ulica: Obroki 130

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29070,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26130,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26130,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego E.M.K. Smolarek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980007243

7.3.3) Ulica: Niemcewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26130,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22655,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23778,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22655,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Drobiarska DAKPOL Marek Bejm spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742065256

7.3.3) Ulica: Długa 185

7.3.4) Miejscowość: Borowe

7.3.5) Kod pocztowy: 42-133

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22655,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58876,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95347,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58876,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZAKŁAD MASARSKI s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-348

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58876,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części nr 13 - wpłynęły dwie oferty o takiej samej cenie. W związku z powyższym, na podstawie art. 249 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwał Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert. Oferty dodatkowe miały taką samą cenę.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8775,00 PLN

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14785,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14785,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14785,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14785,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6917,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6917,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6917,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6917,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.