Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00186126/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku i dostawy 12 pozycji w 4 częściach, w tym publikacje i zestawy pocztówek z dopuszczeniem ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku i dostawy 12 pozycji w 4 częściach, w tym publikacje i zestawy pocztówek z dopuszczeniem ofert częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62b83ce4-e0b0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056226/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 druk publikacji z dostawą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186126/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166860 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IPozycja nr 1.
Format: 160 (szer.) x 245 (wys.) mm
Objętość: 248 stron
Środek: druk 1 + 1 z wyjątkiem stron kolorowych od 127-222, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka 150 g kreda mat zadrukowana 4+0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, wyklejka offset 140g niezadrukowana, szyta nićmi, grzbiet prosty, kapitałka biała
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 800 egz.
Pozycja nr 2.
Format: 160 (szer.) x 245 (wys.) mm
Objętość: 236 stron
Środek: druk 1 + 1 z wyjątkiem stron kolorowych od 115-210, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka 150 g kreda mat zadrukowana 4+0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, wyklejka offset 140g niezadrukowana, szyta nićmi, grzbiet prosty, kapitałka biała
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 3.
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 304 strony
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5), 1 wkładka fotograficzna kolorowa (strony: 277-304), druk 4+4, kreda mat 130 g
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka druk 4+0 kreda 135-150 g, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka niezadrukowana offset 120-140 g, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 800 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 43000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IIPozycja nr 4.
Format: 300 (szer.) x 230 mm (wys.)
Objętość: 236 stron
Środek: druk 4+4, Papier Sora matt Arte 100g
Oprawa: twarda całopapierowa, 2,5 mm, oklejka 135g zadrukowana 4+0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, wyklejka offset 140g niezadrukowana, grzbiet prosty, kapitałka biała.
Książka szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 700 egz.
Pozycja nr 5.
Format: 300 (szer.) x 230 mm (wys.)
Objętość: 236 stron
Środek: druk 4+4, Papier Sora matt Arte 100g
Oprawa: twarda całopapierowa, 2,5 mm, oklejka 135g zadrukowana 4+0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, wyklejka offset 140g niezadrukowana, grzbiet prosty, kapitałka biała.
Książka szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 700 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IIIPozycja nr 6.
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 186 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton 1 str. 350g + folia mat, folia UV wybiórczo jednostronnie, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 800 egz.
Pozycja nr 7.
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 236 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton 1 str. 350g + folia mat, folia UV wybiórczo jednostronnie, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 600 egz.
Pozycja nr 8.
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 304 strony
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: druk 4+0, karton 1 str. 350g, folia mat + lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 600 egz.
Pozycja nr 9.
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 276 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 80 g (1.5)
Oprawa: druk 4+0, karton 1 str. 350g, folia mat + lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 600 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IVPozycja nr 10.
Format: 170 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 164 strony
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, offset 80 g
Oprawa: 4+0 karton 1 str. 350g + folia mat, klejona
Publikacja posiada nr ISSN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 11.
Zestaw 10 czarno-białych pocztówek w obwolucie
Pocztówka: 195 (szer.) x 145 (wys.) mm
Kolor: 4+1
Karton jednostronnie powlekany 250g
Lakier UV błysk
Obwoluta: 197 x 147 mm, głębokość ok. 5 mm
Kolor 4+0
Karton jednostronnie powlekany 250g
Folia błysk
Zestawy czarno-białe (obwoluta i pocztówki) druk z czterech (CMYK).
Informacja dotycząca obwoluty - skrzydełka boczne i krótszy bok mają zaokrąglone rogi, natomiast okładka zamykająca jest bez zaokrąglenia. Obwoluta zamykana jest z góry „klapą”. Do ceny trzeba doliczyć koszt wykrojnika.
Nakład: 1500 kompletów
Pozycja nr 12.
Zestaw 10 kolorowych pocztówek w obwolucie
Pocztówka: 195 (szer.) x 145 (wys.) mm
Kolor 4+1
Karton jednostronnie powlekany 250g
Lakier UV błysk
Obwoluta: 197 x 147 mm, głębokość ok. 5 mm
Kolor 4+0
Karton jednostronnie powlekany 250g
Folia błysk
Informacja dotycząca obwoluty - skrzydełka boczne i krótszy bok mają zaokrąglone rogi, natomiast okładka zamykająca jest bez zaokrąglenia. Obwoluta zamykana jest z góry „klapą”. Do ceny trzeba doliczyć koszt wykrojnika.
Nakład: 1000 kompletów
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 15500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56486,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalcze Małgorzata Zakład Poligraficzny Sindruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7547369128
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661880652
7.3.4) Miejscowość: Sobolewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23061,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23061,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Soft Vision Mariusz Rajski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551275111
7.3.4) Miejscowość: Ustowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23061,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15153,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17907 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15153,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881012851
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15153,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Remont 368 szt. foteli sali widowiskowej Oświęcimskiego Centrum Kultury w Oświęcimiu
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Usługa publikacji - wydania monografii naukowej technicznej pt. Materiałowo-technologiczne aspekty procesu walcowania blach Zn-Cu-Ti z taśm odlewanych metodą Twin Roll Casting - DE-dzp.272-184/25
- Wykonanie folderu - ogólny informator o Magurskim Parku Narodowym.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.