Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00196029/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
- 2022/BZP 00205730/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Miasta Kostrzyn nad Odrą oraz jednostek organizacyjnych w latach 2022-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 781 8160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia1@kostrzyn.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bankowa obsługa budżetu Miasta Kostrzyn nad Odrą oraz jednostek organizacyjnych w latach 2022-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c30a9822-e592-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022298/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Bankowa obsługa budżetu Miasta Kostrzyn nad Odrą oraz jednostek organizacyjnych w latach 2022-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196029/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 689600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa rachunków bankowych budżetu Miasta Kostrzyn nad Odrą oraz jednostek organizacyjnych (rachunek podstawowy oraz rachunki pomocnicze), a w szczególności:.
1.1 Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Miasta w formie elektronicznej (w złotych polskich, w EURO oraz innych walutach wymienialnych – w razie zaistnienia takiej potrzeby);
1.2 Realizacja wszystkich rodzajów przelewów, do wszystkich banków wyłącznie w formie elektronicznej w uzasadnionych przypadkach w formie papierowej - realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego, jeżeli dyspozycja została złożona do godz. 14.30, najpóźniej w następnym dniu roboczym, jeżeli dyspozycja złożona została po godz. 14.30;
1.3 Zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej;
1.4 Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku w oddziale lub filii banku na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą;
1.5 Gotowość do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym, na podstawie uchwały budżetowej na dany rok, w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga jako zabezpieczenie kredytu weksel in blanco. Kosztem kredytu odnawialnego będzie jedynie jego oprocentowanie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu w rachunku bieżącym; kredyt odnawialny w rachunku bieżącym dostępny w każdym kolejnym roku budżetowym przez okres trwania umowy do wysokości kwoty określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy (kwota udostępniona do wykorzystania przez cały kolejny rok budżetowy, w roku 2022 jest to kwota 2.000.000,00 zł);
1.6 Świadczenie nieodpłatne następujących usług bankowych:
a) sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierowymi wtórnikami na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku w razie braku możliwości pobrania elektronicznego: wyciągi bankowe z rachunków podstawowych Wykonawca dostarcza do siedziby zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych w terminie do 2 dni roboczych po każdym dniu, w którym nastąpił obrót na rachunku, natomiast wyciągi bankowe z rachunków pomocniczych – w terminie do 3 dni roboczych od ostatniego dnia każdego miesiąca;
b) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń;
c) bezpłatne prowadzenie rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych;
d) bezpłatna realizacja poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku;
e) zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej niezwłocznie w Urzędzie Miasta, a także nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu i przeszkolenie pracowników,
f) Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy przez podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych bezpośrednio w kasie banku, z wyłączeniem wpłat dokonywanych przy użyciu wpłatomatów.
1.7 Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (również typu overnight).
1.8 Zamawiający będzie miał prawo umieszczania wolnych środków pieniężnych na rachunkach i lokatach w innych bankach niż bank Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5970000109
7.3.3) Ulica: Strzelecka 8
7.3.4) Miejscowość: Barlinek
7.3.5) Kod pocztowy: 74-320
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY W BARLINKU
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY W BARLINKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.