Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00226853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z koszy ulicznych w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96fe06ce-f891-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z koszy ulicznych w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96fe06ce-f891-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018595/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów z koszy ulicznych w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.9.2023.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z koszy ulicznych, znajdujących się na ulicach,
na przystankach autobusowych, w parkach oraz na placach zabaw i rekreacyjnych, a także uporządkowanie terenu dookoła koszy, znajdujących się na terenie miasta i Gminy Kostrzyn.
a) Do zadań Wykonawcy należy:
- opróżnianie koszy ulicznych o poj. 35 l, 50 l i 75 l (m.in. KPA-1, Dinova i Esplanada), znajdujących się na terenie miasta (kosze uliczne, na przystankach autobusowych, w parkach, placach zabaw itp.) 3 razy w tyg., w następujące dni tygodnia: poniedziałek, środa i piątek. Wykonawca jest zobowiązany umieścić i pozostawić w pojemniku worek foliowy w kolorze czarnym o wielkości dostosowanej do pojemności kosza (zakup worków należy do Wykonawcy). Aktualna ilość koszy 163 szt.,
- opróżnianie koszy o poj. 35 l i 50 l (m.in. KPA-1 i Dinova) znajdujących się na terenie gminy Kostrzyn – poza sołectwami Siekierki i Gułtowy (kosze uliczne, na przystankach autobusowych, placach zabaw itp.) – co 2 tygodnie w okresie od października do grudnia oraz raz w tygodniu w okresie od lipca do września (pierwszy wywóz 01 lipca 2023 r.). Aktualna ilość koszy 108 szt.,
- opróżnianie koszy o poj. 35 l i 50 l znajdujących się na terenie sołectw Siekierki i Gułtowy (kosze uliczne, na przystankach autobusowych, placach zabaw itp.) – 1 raz w tygodniu od października do grudnia oraz 2 razy w tygodniu w okresie od lipca do września (pierwszy wywóz 01 lipca 2023 r.). Aktualna ilość koszy 49 szt.,
- opróżnianie koszy na psie nieczystości o poj. 35 l znajdujących się w Kostrzynie – w Parku Harcerza, na skwerze im. Jana Pawła II oraz na skrzyżowaniu ulic Kuśnierskiej i Rzemieślniczej oraz na Skwarze w Siekierkach Wielkich – 3 razy w tygodniu, w następujące dni tygodnia: poniedziałek, środa i piątek. Wykonawca jest zobowiązany umieścić i pozostawić w pojemniku worek foliowy w kolorze czarnym o wielkości dostosowanej do pojemności kosza (zakup worków należy do Wykonawcy). Aktualna ilość koszy 6 szt.,
- opróżnienia koszy zlokalizowanych na Rynku w Kostrzynie, w każdą niedzielę,
- utrzymanie czystości w promieniu 2 m od kosza poprzez zebranie odpadów, a także uprzątnięcie odpadów z jezdni lub chodnika, które mogą wypaść podczas opróżniania koszy,
- ustawienie i zawieszenie koszy ulicznych, po ich opróżnieniu w taki sposób, aby otwór do wrzucania odpadów był skierowany w stronę chodnika dla pieszych.
b) Szczegółowy wykaz miejsc, w których zlokalizowane są kosze oraz ich ilości zostały określone w Harmonogramie wywozu odpadów z terenu miasta i Gminy Kostrzyn w 2023r., który stanowi załączniku nr 2a do SWZ.
c) Wykonawca będzie przestrzegał ustalonych w Harmonogramie dni wywozu.
d) Jeżeli planowany dzień wywozu jest dniem świątecznym, Wykonawca dokona odbioru następnego dnia roboczego.
e) W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na wywóz odpadów będzie odbiegać od przewidywanych krotności wywozów określonych w Harmonogramie, Wykonawca lub Zamawiający może wystąpić o wprowadzenie stosownych korekt.
f) Harmonogram może ulec zmianie wyłącznie za zgodą Zamawiającego.
g) Zamawiający planuje zwiększenie ilości koszy ulicznych: na terenie miasta do 30 szt., na terenie Gminy do 20 szt. oraz zamontowanie dodatkowo 2 koszy na psie nieczystości.
h) Zamawiający na bieżąco będzie informował e-mailowo lub telefonicznie Wykonawcę o ilości i miejscu dostawienia nowych koszy ulicznych.
i) Zamawiający informuje, że zakup worków foliowych, które Wykonawca jest zobowiązany pozostawiać w koszach, Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w kosztach opróżniania tych pojemników. Zamawiający nie zapewnia w/w worków.
j) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy opróżnianiu koszy, a w szczególności do usunięcia worków z odpadami oraz innych nieczystości znajdujących się w promieniu 2 m od kosza oraz odpadów z jezdni lub chodnika, które mogą wypaść podczas opróżniania koszy lub zostały rozrzucone przez użytkowników.
k) W przypadku uszkodzenia koszy przez Wykonawcę, zobowiązany jest on pokryć koszty naprawy lub wymiany koszy.
l) Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o uszkodzonych koszach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia.
m) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej roczne sprawozdanie o ilości (Mg, kg) wywiezionych z terenu Gminy Kostrzyn odpadów, w terminie do 30 dni po zakończeniu okresu obowiązywania umowy.
n) Wykonawca powinien postępować z odebranymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz powinien posiadać karty przekazania odpadów wywiezionych podczas trwania zadania.
o) W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie mogą ulec zmianie.
p) Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę, na podstawie przedstawionej faktury, do której należy załączyć kartę ilości opróżnionych koszy ulicznych stanowiący Załącznik nr 2b wraz z kartami przekazania odpadów do miejsca ich przetwarzania.
q) Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania raportu dokona jego weryfikacji i powiadomi Wykonawcę e-mailowo o akceptacji raportu lub o konieczności złożenia wyjaśnień.
r) Zapłata wynagrodzenia warunkowana jest prawidłowością formalną i merytoryczną wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT oraz wskazanych w pkt 1p dokumentów.
s) Usługę należy realizować specjalistycznym środkiem transportowym służącym do wywozu odpadów i będącym w dyspozycji Wykonawcy.
t) Pojazdy służące do realizacji zamówienia winny być wyposażone w system GPS.
u) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli wywozu. Kontrola może odbywać się bezpośrednio w terenie w trakcje realizacji usługi odbioru odpadów z koszy ulicznych, jak również na podstawie zapisów GPS z pojazdu, które Wykonawca jest zobowiązany przedstawić na każde żądania Zamawiającego. Kontroli dokonywać będzie pracownik upoważniony przez Zamawiającego.
v) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w zakresie realizacji zamówienia, np. braku odbioru z koszy ulicznych, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać odbioru ze wskazanej lokalizacji w ciągu 48 godzin od momentu mailowego lub telefonicznego zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52854,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68444,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52854,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146097236
7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-204
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52854,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Umowa zostaje zawarta od 01.07.2023 r. na okres 6 miesięcy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia maksymalnego, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
2. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania ustalonych w harmonogramie dni wywozu odpadów z koszy ulicznych.
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.