Og³oszenie z dnia 2023-06-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00353109/01 - Wynik z dnia 2023-08-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pogotowia technicznego (awaryjnego) dla nieruchomo¶ci zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpglswietochlowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pogotowia technicznego (awaryjnego) dla nieruchomo¶ci zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c88948c7-14cf-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00277795
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c88948c7-14cf-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego:
zamowienia@mpglswietochlowice.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzu oferty lub w innych dokumentach przekazanych Zamawiaj±cemu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
4. Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (w zakresie niepodlegania wykluczeniu) nale¿y z³o¿yæ pod
rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tzn. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegó³y dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w pkt XIII i XVI
SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych w rozumieniu Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) jest Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o. zwane dalej Administratorem.
2. Kontakt z Administratorem jest mo¿liwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2, 41-600 ¦wiêtoch³owice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl.
3. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem poczty elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl.
4. Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez Administratora w
interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa
lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników danych, biurom obs³ugi prawnej, itp.
6. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ
wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych
przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê
przedsiêbiorstwa.
7. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mog± byæ tak¿e przekazywane do
pañstw trzecich.
8. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami Ustawy Pzp do wziêcia udzia³u w postêpowaniu.
9. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
10. Administrator informuje, ¿e przepisy PZP ograniczaj± prawo do skorzystania:
• ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z PZP;
• z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
11. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, ¿e przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
12. Podane przez Pani±/a dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres
obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18/DZP/ZR/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 344886,59 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug pogotowia technicznego (awaryjnego) w zakresie okre¶lonym w Za³±czniku nr 1.1 do SWZ - Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) w nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o., których wykaz adresowy zawiera za³±cznik nr 1.2 do SWZ.
2. Ilo¶æ budynków (mieszkalnych, wy³±czonych z eksploatacji oraz zagruzowanych) objêta pogotowiem technicznym wynosi: 368.
3. Powierzchnia u¿ytkowa ww. budynków objêtych przedmiotowym zamówieniem wynosi 191.603,66 m2.
4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przyst±pienia do bezpo¶redniego usuwania awarii w miejscu zdarzenia w czasie nie d³u¿szym ni¿ do 1 godziny od chwili otrzymania zg³oszenia.
5. Pozosta³e warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w Projektowanych postanowieniach umowy - PPU (za³±cznik nr 2 do SWZ).
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (pod pojêciem Podwykonawcy, Zamawiaj±cy rozumie równie¿ dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) robotników budowlanych wykonuj±cych czynno¶ci zwi±zane z robotami: ogólnobudowlanymi, instalacyjnymi sanitarnymi, w tym instalacyjne wod.-kan., c.o. i gazowe, murarskimi oraz monta¿owymi.
Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie us³ugi na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e zatrudnienie na podstawie stosunku pracy powinno trwaæ nieprzerwanie przez ca³y okres realizacji umowy, za co najmniej minimalnym miesiêcznym wynagrodzeniem za pracê, ustalonym zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami w sprawie wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê.
Sposób dokumentowania zatrudnienia na umowê o pracê osób wykonuj±cych wy¿ej wymienione czynno¶ci, uprawnienia w zakresie kontroli spe³nienia wymogu zatrudnienia na umowê o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50700000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta wed³ug kryteriów okre¶lonych w SWZ (pkt XX SWZ "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert".
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia:1) co najmniej 1 osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne (E) okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie remontów, monta¿u, kontrolno-pomiarowym (do 1kV);
2) co najmniej 1 osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne (E) okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci gazowych wytwarzaj±cych, przetwarzaj±cych, przesy³aj±cych, magazynuj±cych i zu¿ywaj±cych paliwa gazowe na stanowisku eksploatacji w zakresie remontów, monta¿u, kontrolno-pomiarowym (do 5 kPa);
3) co najmniej 1 osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne (E) okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ wytwarzaj±cych, przetwarzaj±cych, przesy³aj±cych i zu¿ywaj±cych ciep³o oraz innych urz±dzeñ energetycznych.
Uwaga: w celu spe³nienia powy¿szego warunku Zamawiaj±cy wymaga, aby dla ka¿dego uprawnienia Wykonawca dysponowa³ innymi osobami.
Uwaga: Zamawiaj±cy nie okre¶la, szczególnego sposobu spe³niania okre¶lonego wy¿ej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy). Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy „w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane”.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do wype³nionego formularza oferty (Za³±cznik nr 3 do SWZ) nale¿y do³±czyæ:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale IX SWZ – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
3) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonymi projektowanymi postanowieniami umowy, oraz ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ - zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
4) o¶wiadczenia o spe³nianiu wymogów wynikaj±cych z RODO zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
5) o¶wiadczenie o obowi±zku podatkowym - zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ - je¿eli dotyczy;
6) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty (zalecane, nie wymagane) stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
7) informacjê o podwykonawcach, w tym o procentowym lub warto¶ciowym udziale w realizacji zamówienia, zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ – je¶li dotyczy;
oraz je¿eli dotyczy:
8) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy dla podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 5 do SWZ) - je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu trzeciego.
9) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy – je¶li dotyczy;
10) o¶wiadczenie o podziale obowi±zków pomiêdzy Wykonawcami, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie (za³±cznik nr 6 do SWZ);
11) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt XVI.12.2) SWZ;
12) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w XVI.12.2) SWZ, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3. Zapisy XVI.12.11) SWZ stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zapisy XVI.12.2) i pkt XVI.12.11) oraz pkt XVI.13 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodne z pkt XVI.12.12) SWZ. UWAGA: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy (pkt XVI.12.1) SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
1) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt 4 i 5 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika).
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik/lider Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, którejdokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian podane s± w projektowanych
postanowieniach umowy (PPU) - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y sk³adaæ na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-05 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawyz dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835 z pó¼n. zm.). Do Wykonawcy podlegaj±cemu
wykluczeniu w tym zakresie stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeñstwa na terenie sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w ¦wiêtoch³owicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciek³ego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastruktur± umo¿liwiaj±c± odbiór i magazynowanie tlenu ciek³ego na potrzeby Ze (...)
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Miejskiego Domu Pomocy Spo³ecznej "Z³ota Jesieñ" w ¦wiêtoch³owicach w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2025r.
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych pochodz±cych z terenu Gminy ¦wiêtoch³owice objêtych komercyjnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporz±dzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ¿yrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Ksi±¿
- Sporz±dzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie w³oskim w Zamku Ksi±¿ w Wa³brzychu
- Utrzymanie w gotowo¶ci technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licz±c od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Wykonanie okresowych przegl±dów, konserwacji i serwisowania urz±dzeñ instalacji gazowych w budynkach UR
- "¦wiadczenie us³ug konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFO¦iGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Bie¿±ca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.