Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232133/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakwaterowanie i wyżywienie w ramach wizyty studyjnej w SPA w Nałęczowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 643 19 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakwaterowanie i wyżywienie w ramach wizyty studyjnej w SPA w Nałęczowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f6fe6dc-2cb5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123227/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa hotelowo - gastronomiczna na potrzeby szkolenia „wizyta studyjna w Nałęczowie” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”, Nr projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232133/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.56.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22227,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług noclegowych i wyżywienia dla uczestników wizyty studyjnej w SPA w Nałęczowie
2) Obiekt, w którym świadczone będą usługi noclegowe i usługi gastronomiczne musi być zlokalizowany w odległości nie większej 500 metrów od Zakładu Leczniczego Uzdrowisko Nałeczów SA Aleja Kasztanowa 2, w których to obiektach zostanie przeprowadzona wizyta studyjna w postaci zajęć praktycznych. Odległość ustalona zostanie wg wskazań aplikacji Google Maps dla najkrótszej trasy pieszej. Obiekt powinien posiadać wymogi pensjonatu lub hotelu o kategorii co najmniej trzech gwiazdek. Wykonawca wskaże miejsce usytuowania hotelu, natomiast Zamawiający będzie miał możliwość sprawdzenia jakości miejsca zakwaterowania i wyżywienia.
3) Usługi świadczone będą w dniach od 15.11.2021 (przybycie godzina 14,00), do 18.11.2021 (wykwaterowanie o godzinie 14,00).
4) Usługi w postaci trzech dób hotelowych świadczone będą dla 30 osób. (wykonawca zabezpieczy 15 pokoi 2 osobowych)W pokojach powinny znajdować się: łazienka, dostęp do Internetu, odbiornik telewizyjny, dwa oddzielne łóżka. Wykonawca zabezpieczy 120 dni wyżywienia(30 osób x4 dni). Kolacja w dniu 18.11.2021 będzie przygotowana w postaci pakietów żywieniowych.
5) Zamawiający określa następujący standard usług gastronomicznych:
a) Śniadania jako stół szwedzki składający się: z wędliny, serów, pieczywa białego i ciemnego, masła, jaj jako przystawka przynajmniej w jednej postaci, dżemu, herbaty, kawy, soku i wody (bedzie wliczone do usługi hotelowej).
b) obiad, składający się z zupy, dania drugiego mięsnego bądź rybnego i kompotu lub wody
c) kolacja jako stół szwedzki, który będzie się składał z jednego dania gorącego (mięso, ryba lub warzywa), wędlin, serów, pieczywa, kawy, herbaty, soków i wody
6) Wykonawca zabezpieczy również płyn dezynfekujący, który będzie ogólno dostępny i w ilościach zabezpieczających potrzeby studentów.
7) Po opuszczeniu pomieszczeń hotelowych w dniu 18.11.2021 roku wykonawca zobowiązuje się do podpisania protokołu wykonania usługi w postaci pobytu w hotelu i wyżywienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia obiektu przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Leczniczy „Uzdrowisko Nałęczów” S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7160000053
7.3.3) Ulica: al. Kasztanowa 2
7.3.4) Miejscowość: Nałęczów,
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD LECZNICZY "UZDROWISKO NAŁĘCZÓW" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD LECZNICZY "UZDROWISKO NAŁĘCZÓW" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający wymaga aby usługa była wykonana w terminie 15-18 listopada 2021 roku
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Rozbudowa systemów bezpieczeństwa - CCTV, SWiN, KD
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej nr 404 w Warszawie przy ul. Cyklamenów 28 na okres od 02.01.2025r. do 31.12.2025r."
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 86 mieszczącego się przy ul. Krupniczej 3 w Warszawie na okres od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.