Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221818/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej ul. Kolejowej w Gorzycach (Osinach)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 15
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11
1.5.8.) Numer faksu: 32 4513056 wew. 11 lub 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbd551e5-d228-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont drogi gminnej ul. Kolejowej w Gorzycach (Osinach)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbd551e5-d228-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046742/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Osiny - remont drogi gminnej ulicy Kolejowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221818
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.08.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283089,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gminnej wewnętrznej (klasa drogi D ) ulicy Kolejowej w miejscowości Gorzyce ( Osiny) od km 0,0+00,00 do km. 0,1+55,00.
Zadanie polega na remoncie nawierzchni jezdni ulicy Kolejowej w Osinach poprzez wykonanie:
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
- podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego
- podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego
- warstwy odsączającej z piasku gr. 15 cm
- zabudowie krawężnika betonowego najazdowego o wym. 15x22x100 cm
- utwardzenie pobocza kruszywem łamanym.
Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie postępowania Zamawiającego pismach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323250,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480629,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323250,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUP ALKOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270524449
7.3.3) Ulica: Olszyny 3
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śl.
7.3.5) Kod pocztowy: 44-373
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ALKOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ALKOR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323250,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Zakup paliw płynnych na rok 2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem świeżych warzyw i owoców w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich, koncentratów, przypraw, deserów i słodyczy w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem świeżego mięsa i wędlin w 2025 roku
- Dostawa drobiu w 2025 roku
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.