Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161631/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00259908/01 - Wynik z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na ciekach i potokach Nadzoru Wodnego Żywiec – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na ciekach i potokach Nadzoru Wodnego Żywiec – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68a2c2d5-d5a5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.203 Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Żywiec -etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161631/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.50.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1133641,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Lokalny zasyp wyrw brzegowych na rzece Soła w km 64+600-64+700, 64+050-64+300 w m. Cisiec, Węgierska Górka, gm. Węgierska Górka.W ramach zadania przewidziano wykonanie następujących robót:
1) Zasyp wyrw w km 64+050-64+300
2) Zasyp wyrwy w km 64+600-64+700
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne, zawierają załączniki
do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 426505,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Lokalny zasyp wyrw wraz z uzupełnieniem ubytków ubezpieczenia w korycie potoku Żabniczanka w km 5+750 - 5+950 w msc. Żabnica, Węgierska Górka.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na potoku Żabniczanka w km 5+750 - 5+950 w msc. Żabnica, Węgierska Górka, polegających na zasypie lokalnych wyrw wraz z uzupełnieniem ubytków ubezpieczenia.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne, zawierają załączniki
do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4b do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2b do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 181721,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Zasyp wyrw brzegowych w korycie potoku Czerna lokalnie w km 0+350-0+400, km 0+500-0+660 i km 0+750-0+850 w m. Rycerka Dolna,gm. Rajcza
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na potoku Czerna lokalnie w km 0+350-0+400, km 0+500-0+660 i km 0+750-0+850 w m. Rycerka Dolna, gm. Rajcza, polegających na zasypie wyrw brzegowych.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne, zawierają załączniki
do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4c do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2c do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 389386,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Zasyp wyrwy na lewym brzegu potoku Cicha w km 2+900-2+970 w m. Soblówka, gm. UjsołyPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie prac utrzymaniowych na potoku Cicha, w tym zasyp wyrwy znajdującej się na lewym brzegu.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne, zawierają załączniki
do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4d do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2d do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 85315,95 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Zasyp wyrw brzegowych w korycie potoku Nawieśnik w km 1+820-1+960 w m. Rychwałd, gm. GilowicePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na zasypie wyrw brzegowych wraz ze stabilizacją dna potoku Nawieśnik w km 1+820-1+960.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne, zawierają załączniki
do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4e do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2e do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 50711,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418350,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614111,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418350,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 937-274-45-17
7.3.3) Ulica: Krakowska 20
7.3.4) Miejscowość: Porąbka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-353
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418350,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462975,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462975,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462975,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTJ TYC JAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553-000-52-84
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 2/2
7.3.4) Miejscowość: Milówka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-360
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462975,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119823,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138398,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119823,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTJ TYC JAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553-000-52-84
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 2/2
7.3.4) Miejscowość: Milówka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-360
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119823,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.