Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341056/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00348077/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gronowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W LUBICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871629373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 56
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk-lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zuk-lubicz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b661b625-32aa-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gronowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b661b625-32aa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM 8/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest dostawa wyposażenia do "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Przedmiotem niniejszej części jest:
CZĘŚĆ 1 – SPRZĘT AGD, RTV i IT
Szczegółowy opis przedmiotu wszystkich części określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
32324300-3 - Urządzenia telewizyjne
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
39711360-0 - Piekarniki
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
39713210-8 - Pralki i suszarki
39713211-5 - Urządzenia do suszenia i prasowania
30232100-5 - Drukarki i plotery
33195100-4 - Monitory
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 66784,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest dostawa wyposażenia do "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie.Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Przedmiotem niniejszej części jest:
CZĘŚĆ 2 – SPRZĘT REHABILITACYJNY i WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ
Szczegółowy opis przedmiotu wszystkich części określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
44461000-9 - Podpórki
39113100-8 - Fotele
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
33192200-4 - Stoły medyczne
33193120-6 - Wózki inwalidzkie
37441300-4 - Rowery stacjonarne
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
42968200-1 - Maszyny wydające artykuły toaletowe
39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania
38622000-1 - Lustra
39224310-4 - Szczotki toaletowe
4.5.5.) Wartość części: 73621,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59971,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85669,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59971,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KNS Przemysław Wielgo
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUBERT WIDOMSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59971,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81143,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101467,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97346,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KNS Przemysław Wielgo
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUBERT WIDOMSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97346,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarek
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.