Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136313/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00148709/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych na terenie użytku ekologicznego Traszki Ratajskie”- II przetarg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pim.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych na terenie użytku ekologicznego Traszki Ratajskie”- II przetarg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2343297-c5ef-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136313/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/04/22/ZP27/2021-306
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe przedsięwzięcie polega na ujęciu wód opadowych z powierzchni dachów budynku Liceum
Mistrzostwa Sportowego na Osiedlu Tysiąclecia nr 43 w Poznaniu i doprowadzenie ich niezależnym
od istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, rurociągiem grawitacyjnym Ø 400 mm do stawów
zlokalizowanych na terenie parku i Użytku Ekologicznego „Traszki Ratajskie”.
Inwestycja obejmuje wykonanie :
• odcinka sieci kanalizacji deszczowej
– opaskowej Ø 400mm wraz z włączeniem istniejących rynien dachowych oraz studniami, zlokalizowanej
na terenie i wzdłuż budynków Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego,
• odcinka rurociągu grawitacyjnego Ø 400mm wraz ze studniami i zbiornikiem rurowym 2 x Ø 1400
mm, biegnący od włączenia rurociągu opaskowego do kanalizacji deszczowej na terenie szkoły – Liceum
Ogólnokształcącego, do wylotu do stawu nr 1 na terenie parku, tj. na Osiedlu Tysiąclecia w Poznaniu,
• rurociągu przepływowego Ø 300 mm łączącego na stałe stawy nr 1 i nr 2 ze studnią przelewową,
wlotami i wylotami,
• remontu istniejącego progu betowego poniżej stawu nr 2 w km 0+163 rowu,
• progu spowalniającego odpływy wody na zakończeniu rowu melioracyjnego w km 0+003 rowu,
• konserwację czaszy stawów wraz z wycinką ok 50% pow. trzciny i odmuleniem warstwą do 30/40cm
i oczyszczeniem dna stawów nr 1 i 2 oraz rowu poniżej stawu nr 2,
• uporządkowanie i przywrócenie terenu inwestycji (teren szkoły i parku) do stanu pierwotnego.
1. Wykonawca zobowiązany będzie, przed przystąpieniem do robót, do złożenia depozytu pieniężnego
w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przelewem na konto nr 54 1020 4027 0000 1902 0035
4134 Kierownictwa Osiedla Tysiąclecia w Poznaniu, jako zabezpieczenie przywrócenia terenu do stanu
pierwotnego, zgodnie z zawartą ze Spółdzielnią Mieszkaniową Osiedle Młodych, Umową
o udostępnienie nieruchomości. Zwrot depozytu nastąpi po zakończeniu robót i protokolarnym
bezusterkowym przejęciu terenu budowy przez Kierownictwo Osiedla Tysiąclecia.
2. Wszystkie prace na terenie użytku ekologicznego Traszki Ratajskie Wykonawca zobowiązany jest
uzgadniać ze wskazanym przez Zamawiającego herpetologiem.
3. Przed rozpoczęciem prac wdrożone będą musiały być działania przygotowawcze, tj. Wykonawca
powinien wskazać "przestrzeń roboczą", która zostanie okresowo przekształcona na potrzeby
prowadzonych prac (obrysy wykopów), w tym wskazać drogi/korytarze dojazdowe dla sprzętu, miejsca
przechowywania materiałów. Za krytyczny moment przygotowania użytku należy traktować 30 czerwiec
gdy młode osobniki opuszczają zbiorniki rozrodcze i podejmują migrację (dyspersję). Do uzgodnienia
z herpetologiem zabezpieczenie przestrzeni pod zbiornik za pomocą wygrodzeń herpetologicznych i/lub
wdrożenia intensywnej pielęgnacji utrzymywania tam łąk kwietnych. Do realizacji pod nadzorem
herpetologicznym. Przed rozpoczęciem robót należy w widoczny sposób wygrodzić drogi/korytarze
dojazdowe dla sprzętu, miejsca przechowywania materiałów, w celu uniknięci szkód w środowisku
i działań wykraczających poza te wcześniej ustalone. Wszelkie zmiany należy bezpośrednio konsultować
z herpetologiem. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy
– Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1890044,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2287272,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1890044,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PJL Sp. z o.o. Sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano – Inżynieryjne KAJA Hanna Dyba w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831795520
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 41/44
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-869
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1890044,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - igły do portu i cewniki diagnostyczne
- Zakup i dostawa papieru ksero A3; A4; A5 i papieru na recepty.
- DOSTAWA SZKŁA LABORATORYJNEGO NA ROK 2025
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Brody
- "Kompleksowe czyszczenie zbiorników z zalegających osadów mineralno-organicznych"
- "Wymiana dźwigu osobowego w Budynku E Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, przy ul. Wolnica 9 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej .
- Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej do terenów inwestycyjnych przy drodze S-19
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Mickiewicza wraz z wprowadzeniem do ul. Słonecznej.
- BIEŻĄCE REMONTY I USUWANIE AWARII MIEJSKIEGO SYSTEMU GOSPODAROWANIA WODAMI OPADOWYMI W LATACH 2025 - 2028
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Korycinie- adaptacja pomieszczenia
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.